Mijn incasso datum veranderen naar de 26ste hoe doe ik dat kan het zelf negens zie hoe ik dat online zelf kan doen.
Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het klopt dat je het zelf niet kunt doen. Maar geen nood. Een Ziggo-moderator zal reageren op je bericht. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.
Het komt hoe dan ook goed!
Je kunt hiervoor ook contact opnemen via de chat in dit topic.
Of bellen met de Ziggo Klantenservice.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo
0900-1884 normale kosten voor mobiel bellen
@Pineapple wrote:Of bellen met de Ziggo Klantenservice.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo
0900-1884 normale kosten voor mobiel bellen
Helaas met kosten via mobiel, 0900 valt buiten onbeperkt bellen bundel
@Template Ik heb best vaak met Ziggo 0900-1884 gebeld, als het modem eruit lag of bij iemand anders die problemen had en nooit buiten bundel kosten hoeven betalen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.