Hoi!
Ik wil mijn alles-in-1 pakket wijzigen naar een internet only abonnement. Ik krijg daar alleen geen optie voor via de site.
Hoe moet ik dit anders regelen?
Hoor graag of iemand een antwoord heeft!
Rob.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Super, dank je wel voor je snelle reactie @Robh²!
Ik heb je pakket meteen aangepast. Uiteraard ontvang je hier een bevestiging van. Je ontvangt een retourdoos om de Next Mini terug te sturen. En heb je nog vragen, voel je vrij die te stellen.
Wil jij ook je abonnement aanpassen naar Internet Only? Dit kan niet via Mijn Ziggo. Gebruik de chat knop hierboven en mijn collega's helpen je verder!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
En geef hier aan of je wel met Ziggo Go app / Ziggo Go TV wenst of zonder voorgaande en welke snelheid je wenst.
Hi @Robh², welkom op de Ziggo community!
Je wilt graag weten of iemand een antwoord heeft voor je? Ik heb goed nieuws, dat antwoord heb ik voor je 🙂 Ik begrijp dat je graag alleen gebruik wilt maken van een internet Only abonnement, en dat kan!
Nu is alleen mijn vraag of je de snelheid van het abonnement hetzelfde wilt houden. Is dat het geval, dan betaal je voor internet Start € 48,- per maand. Mocht je hierin wel wat willen wijzigen, laat het mij weten dan regel ik dat voor je.
Hoi Roland!
Ik wilde dan inderdaad het internet verder hetzelfde houden.
Als jij dat kan regelen heel graag 🙂
Alvast bedankt
Super, dank je wel voor je snelle reactie @Robh²!
Ik heb je pakket meteen aangepast. Uiteraard ontvang je hier een bevestiging van. Je ontvangt een retourdoos om de Next Mini terug te sturen. En heb je nog vragen, voel je vrij die te stellen.
Wil jij ook je abonnement aanpassen naar Internet Only? Dit kan niet via Mijn Ziggo. Gebruik de chat knop hierboven en mijn collega's helpen je verder!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.