Antonvr
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn WiFi booster abbonement stopzetten

Hulp gevraagd bij stopzetten van mijn abbonement voor een WiFi booster.

met onmiddellijke ingang.

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46979Reacties
  • 2840Oplossingen
  • 10274Likes

De opzegtermijn is altijd een maand.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4286Reacties
  • 430Oplossingen
  • 1057Likes

Hey @Antonvr en welkom hier! 

Ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de opzegging genoteerd staat, fijn! Als we in de toekomst via deze weg kunnen helpen dan weet je ons te vinden 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht
2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46979Reacties
  • 2840Oplossingen
  • 10274Likes

De opzegtermijn is altijd een maand.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4286Reacties
  • 430Oplossingen
  • 1057Likes

Hey @Antonvr en welkom hier! 

Ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de opzegging genoteerd staat, fijn! Als we in de toekomst via deze weg kunnen helpen dan weet je ons te vinden 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo