Vraag
Reacties
Oplossing
Antonvr
Level 1

Hoe kan ik mijn WiFi booster abbonement stopzetten

Hulp gevraagd bij stopzetten van mijn abbonement voor een WiFi booster.

met onmiddellijke ingang.

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De opzegtermijn is altijd een maand.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Ga naar reactie
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Antonvr en welkom hier! 

Ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de opzegging genoteerd staat, fijn! Als we in de toekomst via deze weg kunnen helpen dan weet je ons te vinden 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De opzegtermijn is altijd een maand.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Ga naar reactie
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Antonvr en welkom hier! 

Ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de opzegging genoteerd staat, fijn! Als we in de toekomst via deze weg kunnen helpen dan weet je ons te vinden 🙂