Zou graag iemand van Ziggo willen vragen om mijn abonnement van Disney + per 30-12-2024 te laten beëindigen. Kan het zelf niet doen omdat er een lopende bestelling in het systeem zit. Dat is mijn opzegging van mijn abonnement van Ziggo per 15-02-2025
Krijg de volgende foutmelding
Openstaande wijziging
Het is op dit moment niet mogelijk om je pakket online te wijzigen omdat je nog een openstaande wijziging of bestelling hebt. Je kan wachten tot we deze wijziging hebben verwerkt, of contact opnemen met onze servicelijn als je nog iets wilt veranderen. We helpen je dan snel verder.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels al contact met Ziggo gehad en als het goed is zal het geregeld worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
je zult eerst de overstap moeten cancellen, zolang er iets open staat is het niet mogelijk een nieuwe order te plaatsen
Het zou belachelijk zijn als ik mijn proefabonnement niet daarom zou kunnen beëindigen. Wacht wel even op een reactie van iemand van Ziggo.
Via Ziggo zijn er geen proefabonnementen voor streamingdiensten. Er zijn maandabonnementen betaald via de Ziggo factuur of via acties tijdelijk gratis zoals nu voor nieuwe klanten.
U had eerst Disney Plus moeten beëindigen en daarna uw abonnement moeten opzeggen. Een Ziggo moderator kan helaas niets anders dan bevestigen wat Gio al schreef.
Het is inderdaad belachelijk maar helaas zit het Ziggo systeem zo belachelijk in elkaar.
Inmiddels al contact met Ziggo gehad en als het goed is zal het geregeld worden.
niet altijd van de valse beloftes uitgaan die KS maakt, zolang je geen mail hebt is er niets gebeurd 😉
Inmiddels ook een bevestiging via de mail ontvangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.