Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
avanhien
Level 7

Hoe kan ik mijn Disney + proefabonnement beëindigen?

Zou graag iemand van Ziggo willen vragen om mijn abonnement van Disney + per 30-12-2024 te laten beëindigen. Kan het zelf niet doen omdat er een lopende bestelling in het systeem zit. Dat is mijn opzegging van mijn abonnement van Ziggo per 15-02-2025

Krijg de volgende foutmelding

Openstaande wijziging
Het is op dit moment niet mogelijk om je pakket online te wijzigen omdat je nog een openstaande wijziging of bestelling hebt. Je kan wachten tot we deze wijziging hebben verwerkt, of contact opnemen met onze servicelijn als je nog iets wilt veranderen. We helpen je dan snel verder.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
avanhien
Level 7
Topicstarter

Inmiddels al contact met Ziggo gehad en als het goed is zal het geregeld worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Gio2903
Level 17

je zult eerst de overstap moeten cancellen, zolang er iets open staat is het niet mogelijk een nieuwe order te plaatsen

avanhien
Level 7
Topicstarter

Het zou belachelijk zijn als ik mijn proefabonnement niet daarom zou kunnen beëindigen. Wacht wel even op een reactie van iemand van Ziggo. 

0 Kudos
Garihd
Level 17

Via Ziggo zijn er geen proefabonnementen voor streamingdiensten. Er zijn maandabonnementen betaald via de Ziggo factuur of via acties tijdelijk gratis zoals nu voor nieuwe klanten.

U had eerst Disney Plus moeten beëindigen en daarna uw abonnement moeten opzeggen. Een Ziggo moderator kan helaas niets anders dan bevestigen wat Gio al schreef.

Het is inderdaad belachelijk maar helaas zit het Ziggo systeem zo belachelijk in elkaar.

0 Kudos
avanhien
Level 7
Topicstarter

Inmiddels al contact met Ziggo gehad en als het goed is zal het geregeld worden.

Gio2903
Level 17

niet altijd van de valse beloftes uitgaan die KS maakt, zolang je geen mail hebt is er niets gebeurd 😉

0 Kudos
avanhien
Level 7
Topicstarter

Inmiddels ook een bevestiging via de mail ontvangen.