Krijg mijn Disney plus niet geactiveerd. Met het scherm beheer mijn streamingdiensten kom ik niet verder. Na 4x contact met klantenservice (2x verbinding verbroken) wordt me uiteindelijk verteld probleem is al van 19 augustus. Lekker wel en hoe verder Ziggo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Cj3, welkom op de Ziggo Community!
Zuur dat de activatie van Disney+ nog niet werkt. Ik zie inderdaad dat je met mijn collega hebt gesproken, en deze heeft het doorgezet naar een gespecialiseerde afdeling. Zij gaan kijken wat er precies aan de hand is (en hopelijk uiteraard spoedig oplossen).
Het is ook mogelijk dat er een kleine vertraging zit in onze systemen, we hebben meer voorbeelden gezien waarbij het pas enige tijd (48h) ná het ontvangen van de e-mail om het abonnement te activeren, daadwerkelijk lukte. Ik zie dat jij vannacht deze mail hebt ontvangen, dus het kan raadzaam zijn het morgen nog eens te proberen (vanuit de knop in de e-mail).
Dag Alex,
Opnieuw geprobeerd. Werkt nog steeds niet. Graag je hulp.
Nog steeds geen resultaat
@Cj3 Dat is een flinke domper. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er een taak is aangemaakt voor een andere afdeling die dit activatieprobleem verder moet onderzoeken. Bij updates melden we het hier.
Heb ook het probleem dat ik disney + niet kan activeren . Voor gebeld gisteren . Half uur aan de telefoon gezeten . Leverde niets op .. Case aangemaakt .. 3 dagen bericht dat Case in behandeling genomen wordt. Nauw u snapt dat ik niet te vreden hiermee ben.
Dat is inderdaad alles behalve fijn @jb68. Ook in jouw situatie staat de case nog open. Het spijt me dat we een beroep moeten doen op je geduld.
Beste Vincent,
We zijn nu 6 dagen verder zonder oplossing. Wat wel werkt is de facturatie van de niet geleverde Disney plus. Graag de facturatie pas in laten gaan als Disney geactiveerd is. Neem aan dat jij deze correctie in gang kan zetten.
Goedemorgen,
Hier hetzelfde probleem. Aangevraagd op 6 september, met geen mogelijkheid te activeren omdat het niet tussen mijn streamingsdiensten staat.
Gevolg, teleurgestelde kinderen en een bak aan frustratie.. Uiteindelijk via Disney Plus website geprobeerd, met mijn domme hoofd ook nog eens €10,99 via ideal betaald
Dacht dat het nu in orde was. Totdat ik gisteren een herinneringsmail kreeg dat ik Disney Plus moest activeren.
Straks ook maar contact met de klantenservice zoeken... 😤
Hi @Cj3
Ik zie dat Disney+ bij jou inderdaad al gefactureerd wordt en daarbij wil je dan natuurlijk ook een werkende dienst. Mijn collega's werken aan een oplossing, we houden je op de hoogte. We kunnen de facturatie niet stopzetten of pauzeren nu, zodra Disney+ werkt zullen we uiteraard de onterechte kosten voor je corrigeren.
Ik snap dat dit nieuws thuis slecht is ontvangen @Famke75 Kun je in je Persoonlijk Profiel bij "Persoonlijke informatie" -> "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres invullen dat je voor Disney+ wilt gebruiken? Deze informatie is alleen zichtbaar voor Ziggo moderators. Geef je mij een seintje zodra het gelukt is? Dan geef ik bij mijn collega's aan dat ze dit ook voor jou moeten oplossen.
Al 13 dagen zonder disney + . Wordt het niet eens tijd dat jullie hier een serieus aandacht aan geven ? Wat is er aan de hand ziggo? Hoop dat dit wel gecorrigeerd wordt in de factuur ..
Ook op 5 september besteld samen met ESPN. ESPN werkte direct, Disney nog steeds niet. Net weer contact gehad via chat maar ticket staat nog open. Prio omhoog gooien voor het probleem? 14 dagen verlopen woensdag/donderdag dus hopelijk voor die tijd opgelost anders zeg ik het op
Hi @jb68, ik zie dat de kosten inderdaad al op de factuur gaan. Zodra Disney+ werkt zoals het hoort weten we voor welke periode je onterecht betaald hebt en regelen we hiervoor uiteraard een correctie.
@Matti30 Het klopt helaas dat Disney+ nog niet werkt, dit betreft hetzelfde probleem als de andere users in dit topic. Er wordt gewerkt aan een oplossing, we houden je op de hoogte.
Ik heb ondertussen via de chat contact gehad met KS.
Mijn abonnement is voor nu geannuleerd en de extra kosten zijn gecrediteerd. Dit omdat ik het abonnement zelf al via Disney + zelf geactiveerd had. Voor nu een prima oplossing.
Maar we bijzonder dat je nog steeds Disney + aan kan vragen, terwijl het bekend is dat de zender niet geactiveerd kan worden...🤷🏼
Enig idee wanneer het correct gaat werken? Krijg nu een link naar Disney waarbij ik voor 3 maanden voor 3,99 euro kan afsluiten en daarna voor volledige standaard bedrag. Dit is niet het bedrag dat ik bij Ziggo als aanbieding ESPN met Disney heb afgesloten. Graag oplossen, irritatie niveau is sinds 5 september danig gestegen. Dit verwacht ik niet van Ziggo.
@Rikst werkt nog steeds niet. Krijg na invullen mailadres bij Disney vraag naar wachtwoord. En die heb ik nog niet gemaakt. Kom in loop. Klantenservice weer ingeschakeld. Weer afwachten.
Ps. Mijn probleem had status opgelost volgens klantenservice. Deze heeft probleem weer geactiveerd.
@Cj3 je hebt bij de eerste keer dus nog geen eens een account kunnen aanmaken bij Disney? Ik heb me er in verband met een gelijke topic in verdiept en een Disney account lijkt noodzakelijk om deze te kunnen activeren.
https://help.disneyplus.com/nl-NL/article/disneyplus-nl-nl-third-party-subscription
Ps @Rikst wat CJ3 Te zien krijgt is een tijdelijke actie van Disney zelf voor nieuwe en terugkerende klanten.
Dat zal een actie zijn om nieuwe klanten te lokken voor de nieuwe prijzen en abonnementen ingaan. Bron
Sinds gisteren na 14 dagen eindelijk Disney+ kunnen activeren. Op mijn ziggo bij streamingsdiensten stond er de hele tijd niet tussen. Sinds gisteren wel. Via de ontvangen mail geprobeerd te registeren maar dat lukt in eerste instantie ook niet: Er is een probleem opgetreden bij registreren van je abonnement. (Ik had al een account aangemaakt bij Disney+). Uiteindelijk maar contact gezocht met Disney+ en die zeiden dat het soms de eerste keer niet werkt en of ik het nog een keer wilde proberen. Dit was de gouden tip. Nog een keer geregistreerd vanuit de ontvangen mail van Ziggo en eindelijk werkte het.
@Rikst Hoe gaat het met de factuur? Ik heb 2 weken geen gebruik van Dinsey+ kunnen maken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.