Om weer in mijn mijn Ziggo account in te loggen en wachtwoord wijzigen moet ik volgens de tweestapsverificatie een code dat naar mijn mobiele nummer is gestuurd gebruiken. Het opgegeven nummer is niet meer in gebruik. Kan ik deze ergens wijzigen?
Ik hoop het snel te horen.
Met vriendelijke groet,
Koen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kun je niet zelf uit veiligheidsoverweging.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je oude en je nieuwe telefoonnummer in je Ziggo community profiel staan in Persoonlijke opmerkingen, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedendag @Koenkl77 Als het nummer niet meer in gebruik is, snap ik zeker dat het lastig wordt om de toegang weer te krijgen tot je Mijn Ziggo account. Geen zorgen, daar kunnen wij je zeker bij helpen!
Zou je voor mij je klantnummer van Ziggo en het 06-nummer wat gebruikt moet worden voor de 2-stap verificatie kunnen vermelden in je profiel? Wanneer je op het woordje profiel klikt, kom je gelijk in het overzicht waar je deze gegevens kunt invullen.
Dank voor je reactie @Ryan
Ik heb het klantnummer, oude telefoonnummer en nieuwe telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen (privé).
Yes, super bedankt voor het invullen van deze gegevens @Koenkl77. Bij deze heb ik het mobiele nummer voor je aangepast! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.