Vraag
Reacties
Aankondigingen
Koenkl77
Level 1

Hoe kan ik het mobiele nummer wijzigen voor inloggen Mijn Ziggo met 2FA ?

Om weer in mijn mijn Ziggo account in te loggen en wachtwoord wijzigen moet ik volgens de tweestapsverificatie een code dat naar mijn mobiele nummer is gestuurd gebruiken. Het opgegeven nummer is niet meer in gebruik. Kan ik deze ergens wijzigen?

Ik hoop het snel te horen. 

Met vriendelijke groet,

Koen

0 Kudos
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat kun je niet zelf uit veiligheidsoverweging.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je oude en je nieuwe telefoonnummer in je Ziggo community profiel staan in Persoonlijke opmerkingen, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @Koenkl77 Als het nummer niet meer in gebruik is, snap ik zeker dat het lastig wordt om de toegang weer te krijgen tot je Mijn Ziggo account. Geen zorgen, daar kunnen wij je zeker bij helpen!

Zou je voor mij je klantnummer van Ziggo en het 06-nummer wat gebruikt moet worden voor de 2-stap verificatie kunnen vermelden in je profiel? Wanneer je op het woordje profiel klikt, kom je gelijk in het overzicht waar je deze gegevens kunt invullen.

Koenkl77
Level 1
Topicstarter

Dank voor je reactie @Ryan 

Ik heb het klantnummer, oude telefoonnummer en nieuwe telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen (privé).

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Yes, super bedankt voor het invullen van deze gegevens @Koenkl77. Bij deze heb ik het mobiele nummer voor je aangepast! 🙂

0 Kudos