Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Koenkl77
Level 1

Hoe kan ik het mobiele nummer wijzigen voor inloggen Mijn Ziggo met 2FA ?

Om weer in mijn mijn Ziggo account in te loggen en wachtwoord wijzigen moet ik volgens de tweestapsverificatie een code dat naar mijn mobiele nummer is gestuurd gebruiken. Het opgegeven nummer is niet meer in gebruik. Kan ik deze ergens wijzigen?

 

Ik hoop het snel te horen. 

 

Met vriendelijke groet,

Koen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
12 Reacties 12
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat kun je niet zelf uit veiligheidsoverweging.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je oude en je nieuwe telefoonnummer in je Ziggo community profiel staan in Persoonlijke opmerkingen, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @Koenkl77 Als het nummer niet meer in gebruik is, snap ik zeker dat het lastig wordt om de toegang weer te krijgen tot je Mijn Ziggo account. Geen zorgen, daar kunnen wij je zeker bij helpen!

Zou je voor mij je klantnummer van Ziggo en het 06-nummer wat gebruikt moet worden voor de 2-stap verificatie kunnen vermelden in je profiel? Wanneer je op het woordje profiel klikt, kom je gelijk in het overzicht waar je deze gegevens kunt invullen.

Koenkl77
Level 1
Topicstarter

Dank voor je reactie @Ryan 

 

Ik heb het klantnummer, oude telefoonnummer en nieuwe telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen (privé).

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Yes, super bedankt voor het invullen van deze gegevens @Koenkl77. Bij deze heb ik het mobiele nummer voor je aangepast! 🙂

0 Kudos
Koenkl77
Level 1
Topicstarter

 Beste @Cecilia , bedankt voor je bericht. Kan jij checken of dit gelukt is omdat nu bij het bij de 2FA  het oude telefoonnummer nog steeds aan de account zit en hier het nieuwe telefoonnummer (zoals vermeld in persoonlijke opmerkingen) zou moeten staan.

 

Ik hoop namelijk spoedig weer in mijn Ziggo account te kunnen gebruiken.

Scherm­afbeelding 2025-02-02 om 14.58.41.png

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Hey Koen! Gek dat die code nog naar je oude nummer gaat, daar hebben we geen bekende storingen mee namelijk. Ik heb je account gecheckt en zie dat die er echt goed in staat. 
Om te kijken of deze nogmaals aan te passen is, heb ik een SMS code gestuurd naar dat nieuwe nummer. Zet je die bij de persoonlijke info? Dan kijken we even hoe het daarna gaat. 

0 Kudos
Koenkl77
Level 1
Topicstarter

Beste Jos,

 

Ik heb de SMS code die ik eergister heb ontvangen bij mijn persoonlijke info gezet.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Koenkl77 en hartstikke mooi! 

 

De code en het mobiele nummer komen hier ook overeen, wil je het nu nog eens proberen om in te loggen?

 

Hoor het graag van je!

0 Kudos
Koenkl77
Level 1
Topicstarter

Hi @Dennis ,

 

Heel fijn maar het toegangsscherm bij inloggen wil nog steeds de sms code naar het oude nummer sturen wat niet meer bestaat. Het moet naar het nieuwe telefoonnummer worden gestuurd.

 

Scherm­afbeelding 2025-02-07 om 11.14.33.png

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @Koenkl77,

 

Vreemd dat het er nog steeds zo blijft staan. Het nummer is namelijk uit alle systemen gehaald en het nieuwe staat overal goed. Het enige nog te doen, is het in zijn geheel verwijderen van de inlog van het account. Dan registreer je het account opnieuw + met het nieuwe nummer. Akkoord dat ik dat in gang zet? 

 

Hoor het graag!

0 Kudos
Koenkl77
Level 1
Topicstarter

Beste @Dennis ,

 

Jeetje, wat een aparte oplossing...  Moet ik dan een geheel nieuwe account aanmaken?

 

Weet je zeker dat daarmee mijn lopende abonnementen op de account dan op de een of andere manier door kunnen lopen? Hoe moet ik dat dan instellen?

 

 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Het is inderdaad zwaar geschut @Koenkl77, maar wel de volgende stap aangezien jouw nummer hardnekkig blijft staan terwijl wij het hier in al onze systemen hebben gewijzigd. Het Mijn Ziggo account heb ik zojuist verwijderd. Je mag een nieuw account registreren voor Mijn Ziggo op deze pagina.

Bovenstaande heeft verder geen invloed op je abonnementen. Als je je opnieuw hebt geregistreerd en inlogt in Mijn Ziggo dan zie je ook alle informatie weer terug zoals eerder. 

0 Kudos