Hi!
Mijn schoonmoeder woonde tot voor kort samen met mijn schoonzus, maar die laatste is met ruzie het huis uit. Het Ziggo abonnement op dat adres stond op naam van mijn schoonzus, maar die weigert mee te werken met het overzetten ervan. Mijn schoonmoeder wil graag het hele abonnement overnemen, maar op het formulier dat hiervoor nodig is moeten twee handtekeningen. Wat kan zij nu het beste doen?
Groeten,
Jasper de Vries
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
gewoon een nieuw abo afsluiten op haar eigen naam, schoonzus krijgt (als het goed is) de rekening van het huidige abo en zal het vanzelf wel opzeggen denk ik. schoonzus wil niet meewerken, maar heeft zichzelf ermee lijkt me
Optie 2: Schoonzus wil niet meewerken en de abonnementskosten worden van haar rekening afgeschreven? Prima, laat dit abonnement lekker op haar naam doorlopen totdat ze schoon genoeg heeft van de maandelijkse afschrijvingen en ze tot actie overgaat.
Als ze haar abonnement uiteindelijk stopt, dan kan uw schoonmoeder een nieuw abonnement afsluiten… met korting.
omdat er op het adres al een abonnement actief is heb je lang dat een bestelling voor een nieuw abonnement vastloopt
Er zijn nu 2 partijen en er kan maar 1 abonnement per huishouden worden afgesloten, zolang als uw schoonzus de rekening op het adres betaalt, dan wordt het voor Ziggo niet mogelijk om zomaar het abonnement te beëindigen. Dat is hetzelfde als de Huur en iemand er uit proberen te zetten, zolang er huur betaald wordt, moet men wel dik dossier opbouwen.
Lijkt me toch beter om even rond de tafel te gaan als alles beetje tot rust is en dan toch samen te bespreken, uw Schoonzus kan het abonnement meenemen naar de nieuwe woning, dan kan u een nieuw abonnement afsluiten.
Glasvezel aansluiting in de woning aanwezig ? Zo ja …..dan gewoon een glasvezel abonnement afsluiten en naderhand als alles werkt en is aangesloten alle apparatuur eigendom van Ziggo los koppelen en de schoonzus berichten dat ze het kan ophalen.
Niks geen gedoe met overname, maar 1 Ziggo abonnement per huishouden en familie stress.
@Buurman wrote:Glasvezel aansluiting aanwezig ? Zo ja …..dan gewoon een glasvezel abonnement afsluiten en naderhand als alles werkt alle apparatuur eigendom van Ziggo los koppelen en de schoonzus berichten dat ze het kan ophalen.
Niks geen gedoe met overname, maar 1 Ziggo abonnement per huisadres en familie stress.
Is het abonnement niet beëindigd door gewoon de apparatuur terug te sturen?
Misschien wil de bewoner tv kijken via DVB-C
Dank voor alle reacties! Waar ik vooral bang voor ben/was, is dat mijn schoonzus relatief eenvoudig aanpassingen kan doen in het abonnement om mijn schoonmoeder flink dwars te zitten. Maar het probleem is opgelost! Ik heb uiteindelijk het wachtwoord van schoonzus kunnen achterhalen, en het abonnement volledig van mijn schoonmoeder gemaakt. Wachten is nog op de naamswijziging, maar voor de rest lijkt alles nu geregeld te zijn.
Groeten, Jasper
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.