Vraag
Reacties
Oplossing
A_B
Level 1

Hoe kan ik een oud Mijn Ziggo account laten verwijderen?

Beste Ziggo,

Graag zou ik willen dat mijn oude account van Ziggo word verwijderd zodat ik dat e-mailadres weer kan innemen om in te loggen met mijn nieuwe account.

Zie persoonlijke opmerking voor het klantnummer!

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

AB

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @A_B, welkom op onze Community!

Wel zo fijn als je het oorspronkelijke email-adres kan blijven gebruiken. Ik zorg ervoor dat dit mogelijk gaat zijn. Dan is de administratie ook weer in orde.

Wanneer je een Mijn Ziggo account registreert, worden de gegevens gekoppeld aan het klantnummer. Ik zie inderdaad dat je email-adres momenteel gekoppeld staat aan een klantnummer dat niet meer actief staat. Dit email-adres heb ik nu voor je losgekoppeld. Vanaf nu is het weer mogelijk om te registeren voor Mijn Ziggo. Gebruik hiervoor het klantnummer die bij je actieve abonnement hoort. Dit klantnummer vind je terug onderin mails die we naar je toe versturen in het grijze vlak. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Garihd
Level 18

Tegenwoordig is het in de Mijn Ziggo omgeving mogelijk om het klantnummer te veranderen.

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Nieuwe-functies-in-Mijn-Ziggo/td-p/1442428

0 Kudos
Steefb
Level 20

Ook al is het oude account verwijderd, zal het oude e-mail adres niet zomaar geaccepteerd worden.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Steefb Een oud Mijn  Ziggo wordt niet verwijderd. alleen het gebruikte emailadres wordt losgekoppeld van Mijn Ziggo.

Als een mailadres losgekoppeld wordt van een oude Mijn Ziggo, is het direct te gebruiken voor een nieuw Mijn Ziggo.

Maar @Garihd wees al de juiste weg aan.

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @A_B, welkom op onze Community!

Wel zo fijn als je het oorspronkelijke email-adres kan blijven gebruiken. Ik zorg ervoor dat dit mogelijk gaat zijn. Dan is de administratie ook weer in orde.

Wanneer je een Mijn Ziggo account registreert, worden de gegevens gekoppeld aan het klantnummer. Ik zie inderdaad dat je email-adres momenteel gekoppeld staat aan een klantnummer dat niet meer actief staat. Dit email-adres heb ik nu voor je losgekoppeld. Vanaf nu is het weer mogelijk om te registeren voor Mijn Ziggo. Gebruik hiervoor het klantnummer die bij je actieve abonnement hoort. Dit klantnummer vind je terug onderin mails die we naar je toe versturen in het grijze vlak.