Beste Ziggo,
Graag zou ik willen dat mijn oude account van Ziggo word verwijderd zodat ik dat e-mailadres weer kan innemen om in te loggen met mijn nieuwe account.
Zie persoonlijke opmerking voor het klantnummer!
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
AB
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Hey @A_B, welkom op onze Community!
Wel zo fijn als je het oorspronkelijke email-adres kan blijven gebruiken. Ik zorg ervoor dat dit mogelijk gaat zijn. Dan is de administratie ook weer in orde.
Wanneer je een Mijn Ziggo account registreert, worden de gegevens gekoppeld aan het klantnummer. Ik zie inderdaad dat je email-adres momenteel gekoppeld staat aan een klantnummer dat niet meer actief staat. Dit email-adres heb ik nu voor je losgekoppeld. Vanaf nu is het weer mogelijk om te registeren voor Mijn Ziggo. Gebruik hiervoor het klantnummer die bij je actieve abonnement hoort. Dit klantnummer vind je terug onderin mails die we naar je toe versturen in het grijze vlak.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Tegenwoordig is het in de Mijn Ziggo omgeving mogelijk om het klantnummer te veranderen.
https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Nieuwe-functies-in-Mijn-Ziggo/td-p/1442428
Ook al is het oude account verwijderd, zal het oude e-mail adres niet zomaar geaccepteerd worden.
Hey @A_B, welkom op onze Community!
Wel zo fijn als je het oorspronkelijke email-adres kan blijven gebruiken. Ik zorg ervoor dat dit mogelijk gaat zijn. Dan is de administratie ook weer in orde.
Wanneer je een Mijn Ziggo account registreert, worden de gegevens gekoppeld aan het klantnummer. Ik zie inderdaad dat je email-adres momenteel gekoppeld staat aan een klantnummer dat niet meer actief staat. Dit email-adres heb ik nu voor je losgekoppeld. Vanaf nu is het weer mogelijk om te registeren voor Mijn Ziggo. Gebruik hiervoor het klantnummer die bij je actieve abonnement hoort. Dit klantnummer vind je terug onderin mails die we naar je toe versturen in het grijze vlak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.