Goedemorgen, ik wil graag de afschrijvingsdatum van de maandelijkse factuur wijzigen en begrijp dat dat via het aanmaken van een topic hier kan. Althans, via mijnziggo lukt het niet en bij de klantenservice krijg ik geen medewerker te pakken.
Excuus als dit fout staat of anders had gemoeten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.
Goedemiddag @SN1
Super tof dat jij hiervoor een account hebt aangemaakt op de Community en gelijk al de juiste route hebt weten te bewandelen, wees welkom 🙂
Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar de 27e van de maand. Maar houd er rekening mee dat het max. 2 maanden kan duren voordat deze wijziging is verwerkt.
We kunnen helaas geen vaste datum maandelijks hanteren, dus de 27e is een schattingsdatum.
Let Op!: De incassodatum is bij benadering en kan tot 3 dagen voor en na de getoonde datum afwijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Welke datum heeft je voorkeur?
Dank Bert, daar hoopte ik op!
Inderdaad vergeten te vermelden: wens is de 26e of 27e.
Goedemiddag @SN1
Super tof dat jij hiervoor een account hebt aangemaakt op de Community en gelijk al de juiste route hebt weten te bewandelen, wees welkom 🙂
Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar de 27e van de maand. Maar houd er rekening mee dat het max. 2 maanden kan duren voordat deze wijziging is verwerkt.
We kunnen helaas geen vaste datum maandelijks hanteren, dus de 27e is een schattingsdatum.
Let Op!: De incassodatum is bij benadering en kan tot 3 dagen voor en na de getoonde datum afwijken.
Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.