Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
SN1
Level 1

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Goedemorgen, ik wil graag de afschrijvingsdatum van de maandelijkse factuur wijzigen en begrijp dat dat via het aanmaken van een topic hier kan. Althans, via mijnziggo lukt het niet en bij de klantenservice krijg ik geen medewerker te pakken.

 

Excuus als dit fout staat of anders had gemoeten.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @SN1 

 

Super tof dat jij hiervoor een account hebt aangemaakt op de Community en gelijk al de juiste route hebt weten te bewandelen, wees welkom 🙂

 

Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar de 27e van de maand. Maar houd er rekening mee dat het max. 2 maanden kan duren voordat deze wijziging is verwerkt.

We kunnen helaas geen vaste datum maandelijks hanteren, dus de 27e is een schattingsdatum.

 

Let Op!: De incassodatum is bij benadering en kan tot 3 dagen voor en na de getoonde datum afwijken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Welke datum heeft je voorkeur?

SN1
Level 1
Topicstarter

Dank Bert, daar hoopte ik op!

Inderdaad vergeten te vermelden: wens is de 26e of 27e.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @SN1 

 

Super tof dat jij hiervoor een account hebt aangemaakt op de Community en gelijk al de juiste route hebt weten te bewandelen, wees welkom 🙂

 

Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar de 27e van de maand. Maar houd er rekening mee dat het max. 2 maanden kan duren voordat deze wijziging is verwerkt.

We kunnen helaas geen vaste datum maandelijks hanteren, dus de 27e is een schattingsdatum.

 

Let Op!: De incassodatum is bij benadering en kan tot 3 dagen voor en na de getoonde datum afwijken.

SN1
Level 1
Topicstarter

Bedankt!