Hoi,
het blijkt dat de aanhef in mijn ziggo app blijft staan op de naam van mijn ex-man. (en dat wil ik niet, ervaar ik als storend) Terwijl alle abonnement gegevens op mijn naam staan. Dat is allemaal aangepast na contractovername.
Als je inlogt via de browser krijg ik wel de goede aanhef met mijn eigen naam, maar via de app dus niet. Ik heb de app al helemaal verwijderd en het opnieuw gedownload, maar dit help ook niet. Lijkt op een applicatieprobleem, aldus de klantenservice. Die wist ook geen oplossing.
Wie weet raad?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi Jacob,
Nou het werkt voor Ziggo go, op de laptop en ook op de mobiel.
Maar.....het probleem zat hem in de Ziggo/Vodafone app. Waar je ook je facturen, pakket etc kan zien. Die heb ik weer op mn mobiel gedownload en je raad het al...direct nog steeds de aanhef van mijn ex man.
Ik denk dat het mogelijk met die combinatie van Vodafone te maken heeft en er misschien op de achtergrond nog ergens een vinkje staat bij een Vodafone product (wat Gharid ook aangaf) wat er in het verleden misschien actief is geweest. Maar hoe dan ook, ik heb in ieder geval geen koppeling van die twee aanstaan, dus eigenlijk begrijp ik het dan nog steeds niet. Het hoofdaccount van Ziggo staat gewoon op mijn naam.
Maar ik word er nu een beetje zat van en ben geneigd het maar te laten. Kost me teveel tijd al dit gedoe helaas.
Of je moet toch de gouden tip nog hebben?
@petra33 Ik heb je zojuist een prive bericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren? 🙂
Hi @petra33!
Ik geef even openbaar een update zodat de rest ook weet dat we er mee bezig zijn! Het is doorgezet naar een andere afdeling zoals privé besproken is. Er is helaas nog geen update maar wou je laten weten dat we het hier goed in de gaten houden! Zodra we meer weten, hoor je van ons! 🙂
Hi Carlien,
Goed dat je even een update geeft, ik vond het al een beetje stil namelijk.... Ik wacht het weer af,
Groet, petra
Goedemorgen @petra33, het is alweer even geleden dat we je een update hebben gegeven.
De betreffende afdeling is nog steeds bezig om dit op te lossen. We hebben ook gevraagd om extra informatie. Als we een update krijgen, dan laten we dit direct weten. 🙂
Goedemorgen @petra33, bijdeze stuur ik je weer een update.
Het lijkt erop dat het probleem op 15 november is opgelost. Zou je dit willen controleren? Wij horen graag van je of het is opgelost. 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.