Hoi,
het blijkt dat de aanhef in mijn ziggo app blijft staan op de naam van mijn ex-man. (en dat wil ik niet, ervaar ik als storend) Terwijl alle abonnement gegevens op mijn naam staan. Dat is allemaal aangepast na contractovername.
Als je inlogt via de browser krijg ik wel de goede aanhef met mijn eigen naam, maar via de app dus niet. Ik heb de app al helemaal verwijderd en het opnieuw gedownload, maar dit help ook niet. Lijkt op een applicatieprobleem, aldus de klantenservice. Die wist ook geen oplossing.
Wie weet raad?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Heb je al eens gerpobeerd de app uit te loggen, te verwijderen en daarna opnieuw te installeren en in te loggen?
Hi @petra33 dat lijkt mij inderdaad ook niet een wenselijke situatie, als de naam van jouw ex man in je Mijn Ziggo app is blijven staan. Heb je, toen je de app verwijderde ook eerst uitgelogd? Als dat niet het geval was, probeer dat dan ook nog eens. Blijf je dan alsnog in je Mijn Ziggo app de gegevens van je ex man zien, laat het me weten.
Het wil ook wel eens helpen om de cookies te verwijderen om dat daar vaak nog oude gegevens in staan die de app weer overneemt bij een herinstallatie.
Cache en cookies verwijderen uit de App, erna apparaat opnieuw opstarten. Dat al geprobeerd? App verwijderen doet eigenlijk niks als je die meteen weer download.
Hoi Judith,
Dank voor je antwoord. Ik heb het net nog een keer gedaan, dus eerst uitgelogd in de app. Toen deze verwijderd. Daarna de app weer opnieuw gedownload.....resultaat is weer meteen de aanhef met de naam van mijn ex-man.....dus dit is nog geen oplossing.
dank voor de tip Borry
Gedaan, helpt niet helaas.....
Wat een hardnekkig probleem @petra33! Heb je het advies van Template ook al eens geprobeerd en alle cookies en cache verwijderd van het toestel waarop je de app gebruikt?
Installeer anders de app eens op een andere telefoon of tablet, zie je ditzelfde probleem dan ook weer terug?
Hi,
Heb het nogmaals allemaal verwijderd, de mobiel helemaal uitgezet, weer aan. Daarna de app weer gedownload. maar helaas blijft de aanhef verkeerd... rare toestand toch.
Bedoeld u de app van Vodafone-Ziggo waar je b.v. je facturen kunt zien enz.? zo ja probeer dan eens het volgende;
1. klik linksboven op profiel (rondje met initialen)
2. scroll naar algemeen dikke tekst, naar privacy en contactvoorkeuren
3. dan naar "Ziggo contactvoorkeuren vervolgens verschijnt blad "privacy"
4 Ga naar blauwe tekst "Gegevens wijzigen" en dan gegevens wijzigen vervolgens naar "naar je gegevens" vervolgens naar "klantgegevens wijzigen"
probeer daar de aanhef te veranderen bij mij is die blauw als u op de pijl naar beneden druk zijn er een aantal opties
Hoi,
Dank voor de tips.
Ik heb dat nogmaals bekeken, maar alle privacy en contactvoorkeuren staan al goed. Dat is juist het gekke.
Heb je de mogelijkheid om de app eens van je eigen toestel te verwijderen en op een ander toestel te testen @petra33 ? We kunnen overigens altijd jouw huidige account in zijn geheel verwijderen, dan kun je je opnieuw registreren maar het moet haast wel iets in het toestel zijn aangezien je via de browser wel de juiste gegevens ziet.
Hi Judith,
Ik heb daar nu geen mogelijkheid voor. Ik zal het later proberen als ik de beschikking over een ander toestel heb.
Je hoort het resultaat.
@petra33 gaat het nu om Mijn Ziggo of zoals de titel en de labels zeggen Ziggo Go de televisie app? Als het de laatste is zou er nog een profiel actief kunnen zijn met de naam van de Ex. Dat is op zichzelf nog geen verklaring dat het via de website als daar www.ziggogo.tv mee wordt bedoeld wel goed gaat.
En om wat voor apparaat gaat het Android of IOS?
Hi Judith,
Inmiddels heb ik de app op een ander telefoon gedownload. Resultaat is na inloggen nog steeds de verkeerde aanhef. Dus lijkt toch niet aan het toestel te liggen.
Wordt vervolgd....
@petra33 Dank voor het checken op een ander apparaat. Mogelijk is er wat loos met het account of blijft er iets hangen in een achterliggend administratief systeem. Vind je het goed dat we éérst het Mijn Ziggo account verwijderen? Indien akkoord regel ik dit voor je en geef ik je een seintje zodra het mogelijk is om een nieuw account te registreren.
Hi Vincent,
Dat klinkt als een goed idee. Wellicht hangt er inderdaad iets op een achterliggend administratief systeem.
Verwijder het account dan maar. Akkoord.
Hoe krijg ik dan een seintje dat ik weer een nieuw account kan aanmaken? Via de mail?
@petra33 helemaal goed, dat regelen we dan voor je.
Voor het dan opnieuw aanmaken van een Ziggo Go account zijn de volgende stappen noodzakelijk:
1) wis eerst je cache en cookies van de browsers
2) maak een nieuw Mijn Ziggo account aan via deze stappen
3) wacht 24 uur
4) log opnieuw in op Ziggo Go via deze link
Dan is alles weer als vanouds.
Mocht het niet lukken, dan horen we het graag!
Hoi Jacob,
Prima.
Ik heb een nieuw account aangemaakt inmiddels.
Nu 24 uur wachten dus.
Morgen hoor je het resultaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.