Hallo Ziggo,
Ik wil SmartWifi pods opzeggen. Er staat in mijn account dat ik moet bellen. Dat wil en hoef ik niet. Ik heb deze dienst online afgesloten. Jullie zijn dan wettelijk verplicht om de optie voor het opzeggen ook online aan te bieden. Dat weten jullie ook natuurlijk ook al jaren, desondanks hebben jullie nog steeds lak aan de wet. Erg jammer en heel slecht voor de algemene beeldvorming die klanten van Ziggo hebben. Degene die dit leest kan daar natuurlijk ook niets aan doen, maar geef het vooral door aan leidinggevenden (die het verder ook worst zal wezen).
Afijn, bij deze zeg ik de wifipods per 1e mogelijke datum op. Als er iets retour moet ontvang ik graag een retour doos.
Groet,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
@JesWB Ik snap de gedachtegang dat je dit liever anders had gezien via Mijn Ziggo. De reden dat je de Pods niet kan opzeggen via Mijn Ziggo heeft te maken met het feit dat er zowel koop als huurpods in omloop zijn en dit vooraf goed door ons gecheckt moet worden bij de aanvraag van een opzegging. Daarom vragen we ook contact met ons op te nemen, dit kan zowel telefonisch als online 🙂 Eventueel zelfs via het opzegformulier.
Wat betreft jouw pods heb ik die voor je opgezegd per 3-1-2025 vanwege 1 maand opzegtermijn.
De pods heb je van ons in bruikleen dus het vriendelijke verzoek om deze binnen 2 weken na beeindiging retour te sturen.
Zo stuur je apparatuur terug
Stuur deze apparaten binnen 14 dagen na de wijziging, verhuizing of opzegging gratis naar ons terug:
Breng deze verouderde apparaten en CI+ modules naar de milieustraat. Of kijk op wecycle.nl waar je bij jou in de buurt elektronica inlevert.
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Je krijgt een retourdoos als je je abonnement wijzigt of opzegt. Alleen als je een apparaat hebt geleend dat we graag terugkrijgen.
Je krijgt de doos:
Gebruik gerust een eigen stevige doos. Zet het retouradres en antwoordnummer op de doos. Stuur je apparaten samen in 1 doos gratis naar ons terug. Wil je toch een retourdoos krijgen? Neem dan contact met ons op.
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo biedt een aantal mogelijkheden om zaken rond uw abonnement te regelen. Ik weet ook niet precies wat dit met het wel of niet naleven van de wet te maken heeft, maar een Ziggo-moderator komt vanzelf langs in dit topic om u verder te helpen.
Zeg ze online op via de chat: Chatten
Wat betreft de wet niet naleven, zie bijvoorbeeld:
Er.zijn mensen die simpelweg niet telefonisch kunnen opzeggen. En sommige mensen willen niet telefonisch opzeggen.
Nu is via dit forum ook een vorm van online opzeggen. Blijft erg jammer dat Ziggo bewust bij pods opzeggen sectie in mijnziggo de tekst zet dat je MOET bellen en ze niet verwijzen naar dit forum of ander online alternatief om op te zeggen.
@JesWB Ik snap de gedachtegang dat je dit liever anders had gezien via Mijn Ziggo. De reden dat je de Pods niet kan opzeggen via Mijn Ziggo heeft te maken met het feit dat er zowel koop als huurpods in omloop zijn en dit vooraf goed door ons gecheckt moet worden bij de aanvraag van een opzegging. Daarom vragen we ook contact met ons op te nemen, dit kan zowel telefonisch als online 🙂 Eventueel zelfs via het opzegformulier.
Wat betreft jouw pods heb ik die voor je opgezegd per 3-1-2025 vanwege 1 maand opzegtermijn.
De pods heb je van ons in bruikleen dus het vriendelijke verzoek om deze binnen 2 weken na beeindiging retour te sturen.
Zo stuur je apparatuur terug
Stuur deze apparaten binnen 14 dagen na de wijziging, verhuizing of opzegging gratis naar ons terug:
Breng deze verouderde apparaten en CI+ modules naar de milieustraat. Of kijk op wecycle.nl waar je bij jou in de buurt elektronica inlevert.
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Je krijgt een retourdoos als je je abonnement wijzigt of opzegt. Alleen als je een apparaat hebt geleend dat we graag terugkrijgen.
Je krijgt de doos:
Gebruik gerust een eigen stevige doos. Zet het retouradres en antwoordnummer op de doos. Stuur je apparaten samen in 1 doos gratis naar ons terug. Wil je toch een retourdoos krijgen? Neem dan contact met ons op.
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.