Vandaag een herinnering ontvangen dat ik nog een Next mini retour moet sturen. Ik ben echter netjes aan het wachten op een retourdoos die maar niet lijkt te komen.
Ik lees dat die ongeveer een week voor beëindiging had moeten komen maar inmiddels zitten we een week na beëindiging.
Graag ontvang ik deze dus nog.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Perf4x! De order is opgespoord en wordt gesloten as we speak. Binnen 24-48 uur is dit verwerkt en moet de optie om je abonnement weer aan te passen mogelijk zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Perf4x oei, verwarrend. En in dat geval onze fout, dus sorry. Dan hadden we inderdaad wat eerder een doos moeten sturen.
Geen nood, dat doe ik nu per ommegaande. Die heb je snel in huis. Bewaar je bij het terugsturen goed je verzendbewijs? Dan ben je altijd safe. Dank voor je medewerking!
De doos is inmiddels ontvangen en de producten retour. Dank daarvoor. Ik kreeg overigens een herinnering vandaag terwijl jullie de spullen al hebben ontvangen, maar het zal nog niet verwerkt zijn.
Ik loop nu echter tegen het probleem aan dat door de opzegging van mijn Next Mini een bestelling van 3 augustus blijft hangen op de achtergrond. Het gaat om een op het eerste oog lege bestelling
waarbij jullie als ingangsdatum 31 januari 2025 hebben meegegeven. Daardoor kan ik zelf niets meer aanpassen aan mijn abonnement in de app tot die tijd zo lijkt het.
Top dat het nu gelukt is rondom het retoursturen @Perf4x. De order was inderdaad nog niet verwerkt. Ik heb deze handmatig gesloten. Binnen 1 á 2 dagen is dit overal goed verwerkt en zou je geen roadblocks meer moeten aantreffen vanuit deze retourorder.
Helaas werkt het nog steeds niet @Ryan!
Hi @Perf4x!
Het retourproces is hier gesloten heb ik nog even gecheckt! Er staan verder geen orders meer open die geleverd moeten worden.
Je kan nu nog steeds niet iets aanpassen in de app? Wat zou je willen aanpassen en wat werkt er precies niet? Kun je me daarin eens meenemen?
Dat wil ik zeker. In de app staat een onverwerkte bestelling open die ik zelf niet heb geplaatst. Deze is ontstaan op het moment dat jullie voor mij de extra Next Mini hebben opgezegd (zie afbeelding). De verwerkingsdatum staat op 31 januari 2025. Deze openstaande bestelling (zonder inhoud) belemmert iedere mogelijke aanpassing aan mijn abonnement. Ik wilde nog niet concreet iets doorvoeren maar alleen de opties bekijken. Dat gaat al niet met de melding dat er nog een bestelling openstaat.
Het betreft een compleet lege bestelling (zo lijkt het) waarin ook mijn gegevens niet staan.
Dank voor de toelichting @Perf4x!
Ik heb de situatie doorgezet, zodat er achterhaalt wordt hoe we deze eruit gaan halen. Zodra er meer bekend is, komen wij er vanuit dit kanaal op terug!
Hey @Perf4x! De order is opgespoord en wordt gesloten as we speak. Binnen 24-48 uur is dit verwerkt en moet de optie om je abonnement weer aan te passen mogelijk zijn.
Ja het werkt weer! Heel fijn.
Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.