Hoe kan ik Ziggo zakelijk opzeggen?
Heb namelijk geen connectie/contact maar met het bedrijf waardoor het is afgesloten.
En ik dus officieel ook geen zakelijke connectie meer heb en dus geen recht meer heb ok zakelijke abonnementen via hun
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat weet ik, was gisteren in een Ziggo store en daar gaven ze aan dat alleen een gemachtigde van het bedrijf het kan opzeggen. En dat ben ik dus niet meer
de community is voor particuliere
voor zakelijk kun je het beste contact opnemen met de zakelijke helpdesk
Een lastige situatie @luijkx daar helpen mijn collega's je telefonisch bij om hier samen uit te komen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.