1
Vraag
2
Reacties
Flora20!

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoe kan ik SkyShowtime als bestaande abonnee activeren via Ziggo?

wij hebben vodafoon en ziggo ineen dus dan zou skyshowtime  gratis bij in begrepen zijn maar wij hadden al een account bij skyshowtime  volgens ziggo kon je dat omzetten naar ziggo geprobeerd via de pc lukte niet contact opgenomen met de klanten service van ziggo konden mij niet helpen slechte service vind ik ziggo bied iets aan en ze kunnen het niet waarmaken valt ons hard tegen van ziggo ben al jaren klant ook toen het nog UPC was .en nu laten ze je gewoon vallen slechte zaak vindden wij

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4477Posts
  • 367Oplossingen
  • 1827Likes

@Flora20! balen zeg! We helpen natuurlijk graag verder. Even voor de beeldvorming:

- wat lukt er precies niet? Wat zie je, waar, welke melding krijg je?
- check/probeer dit aub eens via de browser, wis eerst even je cache en cookies. Wat zie je dan? 

Bekijk in context

24 Reacties 24
S4R

Level 16
  • 2058Posts
  • 72Oplossingen
  • 1297Likes

Bij  de klantenservice kunnen ze ook meestal niks. Ze kunnen beter pannenkoeken gaan bakken.

Als je in je profiel je Postcode en Huisnummer zet dan weten ze wie je bent.

Een Ziggo Mod komt dan hier langs en pakt het dan op.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6354Likes

@Flora20! Heeft u via Mijn Ziggo onder beheer streamingdiensten wel Skyshowtime geactiveerd? 

Verder hieronder de informatie die Skyshowtime zelf noemt in principe zetten zij het betaalde account stop.

Ik ben al een abonnee. Kan ik SkyShowtime activeren via een provider?

Het antwoord is ja.

Dit geldt voor zowel maandelijkse als jaarlijkse SkyShowtime-abonnementen. Het annuleringsproces kan echter verschillen als je een jaarabonnement hebt of je aanmeldt via een appstore.

Als je SkyShowtime via een provider wilt activeren, moet je je rechtstreeks bij de provider op hun website registreren. Over je SkyShowtime-abonnement bij ons hoef je je geen zorgen te maken. We annuleren het zodra je je aanmeldt bij de provider. Na het overstappen behoud je je accountvoorkeuren en kijkgeschiedenis.

Als je twee abonnementen in je account ziet, wilt dat zeggen dat je vorige betalingscyclus nog niet beëindigd is. Als je je bijvoorbeeld op 12 september hebt geabonneerd op een maandabonnement, eindigt je betalingscyclus op 12 oktober. Na die datum verdwijnt het vorige abonnement uit je account.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19821Posts
  • 1387Oplossingen
  • 7613Likes

Goedemorgen @Flora20! en een warm welkom op de Community,

Het spijt me dat je problemen ervaart met het omzetten van je separate betaalde SkyShowtime-account naar Ziggo! Het is dan ook goed dat je door middel van dit topic even bij ons aan de bel trekt. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en een blik geworpen op jouw account.  En daar zie ik het gratis keuzepakket (SkyShowtime) inmiddels actief staan bij je TV Producten. De activatie hiervan lijkt dus in ieder geval goed gegaan te zijn. Zie ook onderstaande screenshot. 

Screenshot uit Mijn Ziggo

En verder klopt de informatie die @RoWi. in z'n bericht al met jou deelde. Deze informatie is op de FAQ pagina van SkyShowtime ook terug te vinden. 

Bron: FAQ - SkyShowtime Nederland

Laat het alsjeblieft weten indien je hierover nog vragen hebt of wanneer het niet duidelijk is. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19821Posts
  • 1387Oplossingen
  • 7613Likes

Bij  de klantenservice kunnen ze ook meestal niks. Ze kunnen beter pannenkoeken gaan bakken

@S4R Dank voor je bericht. Hier wil ik even op inhaken. Er kan overal wel iets op aan te merken zijn, maar we hebben het hier wel over m'n collega's. laten we onthouden dat het belangrijk is om constructieve feedback op een respectvolle manier te uiten. We staan altijd open voor suggesties om onze service te verbeteren maar dan is het ook van essentieel belang dat we ons aan de huisregels van de community houden en met respect met elkaar omgaan.

Flora20!
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

heb alles geprobeerd het lukt niet om het account omtezetten van skyshowtime naar ziggo

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4477Posts
  • 367Oplossingen
  • 1827Likes

@Flora20! balen zeg! We helpen natuurlijk graag verder. Even voor de beeldvorming:

- wat lukt er precies niet? Wat zie je, waar, welke melding krijg je?
- check/probeer dit aub eens via de browser, wis eerst even je cache en cookies. Wat zie je dan? 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6354Likes

@Flora20!  schreef:

heb alles geprobeerd het lukt niet om het account omtezetten van skyshowtime naar ziggo

Zoals in het bericht van Paul staat lijkt het erop dat Skyshowtime via Ziggo actief is.

Het kan voorkomen dat er tijdelijk twee accounts zijn een betaalde en een gratis account dit zal ook zichtbaar zijn via de Skyshowtime pagina's.

Flora20!
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

log in iop mijn ziggo ga naar streamgs diensten beheren staat er je account is niet volledig geactiveerd activeer je account staat er het account van ons met de vraag is dit het account dat je voor deze aanbieding wilt gebruiken? klik ik opja nu inwisselen komt er een rode balk met informatie van skyshowtime daar onder staat inloggen heb ik gedaan staat er wij kunnen dit niet verrifieren dit aanbod het houd voor mij op wij vinden dit hoord bij ons pakket dus ziggo moet zo iets automatisch doen of duidelijker uitleg hoe te doen of beter nog personeel bij de klantenservice  die de klant begrijpt als je belt

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6354Likes

"..  nu inwisselen komt er een rode balk met informatie van skyshowtime daar onder staat inloggen heb ik gedaan staat er wij kunnen dit niet verrifieren..."

Dit lijkt op een activatie probleem die een tijd geleden ook al werdt gemeld.

"dus ziggo moet zo iets automatisch doen "

Helaas werkt dit niet zo Ziggo, als klant moet je zelf een inlog aanmaken, mogelijk kan het bestaande account niet worden ingewisseld omdat daar nog een betaald abonnement voor actief is. 

Er zal op niet inwisselen moeten worden geklikt  daarna zal er waarschijnlijk een extra account kunnen worden gemaakt.

advanliempt69

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Heb al een tijdje Skyshowtime geactiveerd staan, zo staat het ook op de ziggo site. Echter als ik de app opstart vraagt hij om een gebruikers naam en password. En mag ik betalen…..

Wat nu? 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Posts
  • 170Oplossingen
  • 1237Likes

Hi @advanliempt69 bedankt voor je berichtje hier. Ik heb alles voor je nagekeken en SkyShowTime staat zowel geactiveerd in je Mijn Ziggo account als in onze gegevens. Je geeft aan dat je moet inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, dat klopt. Toen je het account activeerde moest je een account aanmaken voor SkyShowTime. Hier vul je je aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord in.
Wat zie je nadat je deze ingevuld hebt?

advanliempt69

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Stom stom!!! Met een nieuw password kwam ik binnen. Alles nu opgeslagen!! Thanks voor de hulp!

ArnoldGrip

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij staat SkyShowtime ook op actief, maar als ik de app start vraagt  ie om inlogggevens. Ik heb werkelijk geen idee welke dat zijn.... Hoe kan ik inloggen?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4476Posts
  • 590Oplossingen
  • 2243Likes

@ArnoldGrip In dat geval moeten we de inloggegevens opnieuw achterhalen. Kom je nog wel in Mijn Ziggo? Zo ja, voer dan onderstaande stappen uit:

1. Log in op Mijn Ziggo
  2. Ga naar Producten ->Televisie -> Streamingdiensten beheren
  3. Klik op  Mijn Abonnementen en klik op de betreffende streamingdienst

Onder de Help optie vind je 'Inloggegevens vergeten'

Kom je ook niet meer in Mijn Ziggo? Vraag dan je gegevens via deze pagina op. Zodra dat is gelukt volg je de hierboven genoemde stappen uit om je gegevens van SkyShowtime te achterhalen.

Flora20!
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

het lukt niet

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9244Posts
  • 1082Oplossingen
  • 4155Likes

Hi @Flora20!,

Ik ben opnieuw je situatie ingedoken maar het is me niet helemaal duidelijk wat op dit moment de laatste stand van zaken is. Ik zie dat je bij ons nog steeds zowel een betaalde als gratis versie hebt. Werkt SkyShowtime wel en is de vraag vooral om de betaalde versie stop te laten zetten of werkt SkyShowtime het in z'n geheel niet?

Flora20!
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

skyshowtime werkt.maar ik wil van het abbonement bij skyshowtime af. omdat het bij ziggo bij mijn pakket is inbegrepen omdat wijvodafoon en ziggo combineren .zoals ik begreep moest je dan je abonement om wisselen van skyshowtime naar ziggo dan zou het betaalde abonement bij skyshowtime stoppen als de eind datum van mijn jaar abonement bereikt was maar het omwisselen lukt niet. dus ik durf het bij skyshowtime niet op te zeggen omdat ik bang ben als ik dat doe geen skyshowtime meer kan kijken 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9244Posts
  • 1082Oplossingen
  • 4155Likes

Snap ik! Je hebt bij ons nu zowel een gratis variant als een betaalde variant, een situatie die normaal gesproken niet voor mag komen en erg gek is. 

Voor mijn beeldvorming: Je hebt op dit moment dus ook bij SkyShowtime zelf een betaald abonnement, die volledig los staat van Ziggo?

Flora20!
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

dat klopt.Alex eindelijk iemand die het begrijpt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic