Ik heb een Hbo Max afgesloten bij Hbo. Ik kan alleen op mijn mobiel kijken maar wil dat natuurlijk ook op mijn tv. Ik zag dat ik het abbonement ook via Ziggo kan bestellen en dat ik vervolgens op kanaal 156 Hbo kan ontvangen. Dat heb ik gedaan maar krijg steeds de melding ,je account is niet volledig geactiveerd, en Provider is al geregistreerd. Ik heb ook al verschillende aps geprobeerd om naar de tv te streamen, tot noch toe niet gelukt.
Hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Capvanhautem Dat is helaas niet mogelijk op de Mediabox XL. De HBO app is alleen beschikbaar op de mediabox Next of Next Mini.
In vrijwel alle gevallen kan ik je pakken aanpassen naar de variant met de Next of Next Mini. Je tarief blijft ook vrijwel altijd gelijk. Dat kunnen we altijd even bekijken. Voor het verschil met de Next en Next Mini adviseer ik je om dit even door te nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Capvanhautem welkom hier en yes, ik snap het. Je wil dit natuurlijk overal kunnen kijken.
Heb je een Next Mini of Mediabox Next? Dan kun je de HBO Max-app altijd via je mediabox gebruiken. Het maakt dan niet uit of je je abonnement hebt afgesloten via HBO Max of via Ziggo. Je vindt de HBO Max-app onder 'TV apps' of met je stembesturing: zeg 'HBO Max’.
Wat je Mijn Ziggo aangaat: log daar aub eens in via een browser (dus niet via de app) en ga dan naar ''streamingsdiensten'' > ''beheren''. Daar zie je dat je HBO verder kunt activeren. Wat zie je als je dit doet?
met de Cisco en of ci+ module is dat helaas niet mogelijk
@anoniemforum inderdaad, mijn gevoel (aanname, foei, ik weet het) zegt dat het in die hoek zit. Maar ik ben benieuwd naar de reactie van onze topicstarter.
Er staat geen Hbo Max bij de tv apps.
Sorry,er staat account NIET volledig geactiveerd
Ik gebruik de mediabox xl
@Capvanhautem Dat is helaas niet mogelijk op de Mediabox XL. De HBO app is alleen beschikbaar op de mediabox Next of Next Mini.
In vrijwel alle gevallen kan ik je pakken aanpassen naar de variant met de Next of Next Mini. Je tarief blijft ook vrijwel altijd gelijk. Dat kunnen we altijd even bekijken. Voor het verschil met de Next en Next Mini adviseer ik je om dit even door te nemen.
Mooi, dan heb ik weer de uitzondering waardoor het niet gaat,geweldig. En hoe krijg ik Next of Next mini als dat al überhaupt gaat
@Capvanhautem er zijn meer wegen naar Rome/HBO gelukkig, streamen via je mobiel, laptop, tablet of smart-tv kan ook.
Dan horen we graag wat je voorkeur heeft en wat er mogelijk is.
Streamen vanaf mijn mobiel zou moeten kunnen met een cast app. Ik heb er verschillende uitgeprobeerd, of het functioneerde niet, of je moet er behoorlijk voor betalen, of ik ben er te dom voor(meest voor de hand liggend)
Maar als het ook met Next kan is dat ook goed. Wat moet er dan gebeuren? En wat zijn de kosten?
@Capvanhautem In de Next zit geen cast app, maar wel bijna alle streaming apps.
Welk abonnement heb je nu precies?
Welke Next wil je precies? De Next of de Next mini? Verschil tussen Mediabox Next of Mediabox Next Min... - Ziggo Community
@Bert wrote:@Capvanhautem In de Next zit geen cast app, maar wel bijna alle streaming apps.
Welk abonnement heb je nu precies?
Welke Next wil je precies? De Next of de Next mini? Verschil tussen Mediabox Next of Mediabox Next Min... - Ziggo Community
@Bert Blijkbaar geen van beide
Ik heb nu tv en internet van Ziggo en mobiele telefonie van hollands nieuwe.
Ik gebruik een mediabox xl
En een Compal modem type ch7465lg-zg
Ik weet niet welke Next ik gebruiken kan. Er wordt gesteld dat als ik geen, optische verbinding, heb ik de mini niet kan gebruiken. Ik weet niet wat een optische verbinding is?
@Capvanhautem Dat is een glasvezelkabeltje tussen de Next en een audio versterker of een soundbar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.