1
Vraag
2
Reacties
MB01

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoe activeer ik mijn "gratis" 12 maanden HBO Max?

Bij mijn nieuwe abonnement is 12 maanden HBO Max beloofd. Ik heb echter geen idee hoe ik dat moet activeren? In MijnZiggo is het al actief, maar ik kan via de HBO Max-app nog niet inloggen:

2024-08-26 10_58_24-Window.png

Via Ziggo kan ik alleen een abonnement afsluiten voor € 9,50 per maand, dus dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb zaterdag hééél lang met de klantenservice gebeld maar die hadden de oplossing ook niet, anders dan een nieuw abonnement afsluiten en "dan moet het goed komen". Iemand een andere tip?

23 Reacties 23
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78244Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23316Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

M.Overkamp

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem Disney+ voor 12 maanden.

Inmiddels al diverse dingen gelezen erover en steeds wordt er verwezen naar:

1. Login binnen Mijn Ziggo.
2. Klik op Producten
3. Klik op Televisie
4. Klik op Streamingdiensten

Als je het aanbod wilt aanvragen, staat Disney Plus hier beschikbaar. Gaat het om het activeren van een gratis of een door ons verstuurd aanbod? Dan ga je naar het kopje Beheren. om je account te activeren. 

Maar de pagina Beheren werkt niet.  En dit is door anderen ook al aangegeven.

De echte oplossing is nog bij niemand gegeven.

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Inderdaad, ik kreeg gisteren plotseling een mail om te activeren, maar dat lukt niet. Als ik de stappen netjes volg, meldt HBO uiteindelijk dat het via deze provider niet beschikbaar is en verwijst naar Ziggo...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes

@M.Overkamp . Allereerst het verzoek om je voortaan niet in zoveel verschillende topics te melden met dezelfde vraag. Op deze manier raakt het overzicht kwijt. Zoals gezegd is de dienst bij jou nu gelukkig beschikbaar. 

@MB01 . Bij jou is het inmiddels ook mogelijk om je streamingsdienst te beheren en activeren! 

Laat je weten of het gelukt is? 

M.Overkamp

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb net een hele vriendelijke jonge dame aan de telefoon gehad en die heeft mij echt geprobeerd om te helpen.

Helaas wat zij zag , zag ik niet op de PC en TV.

Zij wist ook te vertellen dat er al weken een storing is en dat het af en toe wel en meestal niet werkt.

Ze wilde me zo graag helpen, dat ze navraag heeft gedaan bij een collega of zij het abonnement voor mij kon en mocht activeren.

Dat mocht niet, maar ze vertelde wel dat als ik naar een Ziggo/Vodafoon winkel ga het daar wel geactiveerd kan worden omdat ik dan fysiek aanwezig ben.

Dit ga ik dan maar doen vandeweek en dan hopen dat het hele probleem opgelost is.

Dit zijn tenminste oplossingen waar je wat aan hebt.

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het werkt niet. Het is inderdaad zichtbaar in mijnZiggo maar ik krijg deze melding als ik wil activeren:

1000016428.png

Er gaat dus iets niet goed.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes

Ik stuur je even een privébericht, @MB01 ! 🙂 

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Er is nu niets meer te zien bij mijn streamingdiensten helaas. Nog geen seconde kunnen kijken naar HBO Max.

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat mocht niet, maar ze vertelde wel dat als ik naar een Ziggo/Vodafoon winkel ga het daar wel geactiveerd kan worden omdat ik dan fysiek aanwezig ben.

Dit ga ik dan maar doen vandeweek en dan hopen dat het hele probleem opgelost is.

Ik help het je hopen, maar het zou mij verbazen als dat zou lukken... Klinkt als kastje naar de muur.

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Lycke we zijn weer een dag verder, helaas is de situatie ongewijzigd. Er is in MijnZiggo onder producten geen streamingsdienst meer te zien. Is er aan jullie kant al iets gebeurd?

Il79

Level 5
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

Ik kan al 9 maanden niet kijken 🙂 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2122Posts
  • 194Oplossingen
  • 1462Likes

Hi @Il79, het spijt me dat je al zo lang wacht. Als ik naar je Mijn Ziggo account ga en klik op 'streamingdiensten beheren' kom ik bij HBO uit en dien ik onderstaande gegevens in te vullen om een account aan te maken.

Wat gebeurd er als je dit doet?

Il79

Level 5
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

@Welmoed @Nou en bedankt!!!!! Ik zit weer vast aan een betaald abonnement doordat ik op die link heb geklikt in mijn ziggo om hbo te activeren!!!!. Dit is ongelofelijk!. Svp abonnement verwijderen en het bedrag crediteren. Ik heb het helemaal gehad! Ik kan al 9 maanden niet kijken, talloze keren contact gehad, zonde van mijn tijd!!! Dat ik de komende 3 maanden, dan is mijn jaar bij ziggo om,  dan ook niet kan kijken zal me een worst wezen! Niet normaal dit!

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2122Posts
  • 194Oplossingen
  • 1462Likes

Hi @Il79, als het een betaald abonnement zou zijn zou je hier een bedrag zien staan en tevens een toekomstig bedrag waarbij aangegeven staat wanneer het betaald moet zijn. Wat je nu ziet is de gratis variant welke je via ons hebt.

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Leuk dat iedereen het topic kaapt dat ik heb gestart en netjes antwoord krijgt, terwijl er bij mij niets gebeurt. Als het niet is op te lossen hoor ik het ook graag, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5505Posts
  • 510Oplossingen
  • 1867Likes

Hi @MB01,

We zijn achter de schermen bezig geweest, sorry dat dit even duurde. Wil je in Mijn Ziggo controleren wat daar nu voor jou zichtbaar is als je kiest voor "Producten" -> "Mijn televisie beheren" -> "Diensten beheren" (deze vind je bij "Je streamingsdiensten")? Je zou daar nu HBO moeten kunnen activeren. 

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Als ik in "Mijn televisie beheren" kijk staat er nu 12 maanden HBO Max cadeau:

2024-09-02 16_27_35-Mijn Televisie _ Ziggo.png

Maar als ik naar "Mijn streamingsdiensten beheren" ga om het te activeren dan laadt de pagina niet. Misschien een tijdelijk probleem, ik probeer het morgenochtend nog een keer. 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2122Posts
  • 194Oplossingen
  • 1462Likes

Hi @MB01, als ik in je dossier kijk zie ik HBO geactiveerd staan. Kan je er ondertussen gebruik van maken?

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nee, de pagina laadt simpelweg niet. 2 browsers geprobeerd maar als ik klik op "mijn streamingsdiensten beheren" probeert hij een nieuwe pagina te laden maar dat lukt niet. Er ontstaan een continue loop.

Nog steeds geen HBO dus.