1
Vraag
2
Reacties
MB01

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoe activeer ik mijn "gratis" 12 maanden HBO Max?

Bij mijn nieuwe abonnement is 12 maanden HBO Max beloofd. Ik heb echter geen idee hoe ik dat moet activeren? In MijnZiggo is het al actief, maar ik kan via de HBO Max-app nog niet inloggen:

2024-08-26 10_58_24-Window.png

Via Ziggo kan ik alleen een abonnement afsluiten voor € 9,50 per maand, dus dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb zaterdag hééél lang met de klantenservice gebeld maar die hadden de oplossing ook niet, anders dan een nieuw abonnement afsluiten en "dan moet het goed komen". Iemand een andere tip?

23 Reacties 23
Meldingen
Aan Uit
MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Welmoed Zojuist nog op een andere PC geprobeerd, daar kan ik wel klikken op mijn streamingsdiensten, maar zie ik HBO Max staan. Ik heb dat zelf niet geactiveerd en heb dus ook geen login/ww. Ik zie dan alleen dit scherm:

MB01_0-1725466932133.png

Als ik daar op klik kom ik in een soort help menu van Ziggo, dat ziet er zo uit:

MB01_1-1725467046385.png

En daar kom ik dus ook niet verder mee. Ik word er zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van, is er nou niemand die het gewoon in 1x kan oplossen?

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @MB01,

 

Sorry dat het allemaal zo moeizaam verloopt. Ik snap volledig dat je er langzaam maar zeker klaar mee bent. Er is erg veel tegenstrijdige informatie, waardoor het lastig is exact te duiden waar dit nou spaak loopt. Volgens onze gegevens is na de heropvoering van HBO Max het namelijk de dag erna geactiveerd en staat alles nu goed. Er zijn wel enkele issues bekend met het activeren, maar dit is er geen van. Het is natuurlijk gek dat hij bij ons al op 'geactiveerd' staat, terwijl je zelf niets hebt gedaan. Het is in ieder geval ook de reden wat je te zien krijgt op de screenshots. 

 

Hoewel je aangeeft dat je dus niets hebt geactiveerd, heb ik toch getracht een wachtwoordreset-proces voor je te starten van HBO Max. Wil je controleren of je een e-mail daarover hebt ontvangen?

MB01
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb geen email ontvangen, ook niet in de spam-box. Overigens heb ik na jullie heropvoering nooit iets kunnen doen bij HBO, dus ik zou ook niet weten hoe ze dan aan mijn e-mailadres komen, dat heb ik volgens mij niet opgegeven? 

MR_CHIP

Level 19
  • 12819Posts
  • 138Oplossingen
  • 4336Likes

Druk eens op inlog gegevens vergeten