1
Vraag
2
Reacties
MJP

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Herinnering retourneren Wifibooster(s)

Zojuist een brief gekregen om wifiboosters te retourneren die ik allang heb geretourneerd.

Dit heb ik reeds met heel veel moeite (het bereiken van de klantenservice is helaas een hele opgave) aan jullie doorgegeven.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @MJP

Ik zie inderdaad dat het behoorlijk wat voeten in de aarde heeft gehad om het één en ander te regelen wat betreft de Wifiboosters. Op 20 juli heeft mijn collega de Wifiboosters (huur) stopgezet en daar heb je nu de automatische communicatie over ontvangen voor het retourneren. Echter, had je deze al aan de deur geweigerd aangezien je ook de koopvariant had besteld en deze hebt gehouden. Mijn collega heeft zich al netjes gebogen over de onterechte kosten en deze gecrediteerd. Ik heb bij deze nu de puntjes op de i gezet wat betreft het retour registeren van de Wifiboosters. Je zult verder geen herinneringen meer ontvangen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de 3S codes nog van PostNL?

Zo ja, plaats ze dan eens hier, dan kan er direct gekeken worden of ze al bij Ziggo aangekomen zijn.

Na aankomst kan het soms nog weken duren voordat alles uitgepakt en verwerkt is, mocht het druk zijn.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, zij kunnen de nodige acties uitvoeren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @MJP

Ik zie inderdaad dat het behoorlijk wat voeten in de aarde heeft gehad om het één en ander te regelen wat betreft de Wifiboosters. Op 20 juli heeft mijn collega de Wifiboosters (huur) stopgezet en daar heb je nu de automatische communicatie over ontvangen voor het retourneren. Echter, had je deze al aan de deur geweigerd aangezien je ook de koopvariant had besteld en deze hebt gehouden. Mijn collega heeft zich al netjes gebogen over de onterechte kosten en deze gecrediteerd. Ik heb bij deze nu de puntjes op de i gezet wat betreft het retour registeren van de Wifiboosters. Je zult verder geen herinneringen meer ontvangen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic