Vraag
Reacties
Steefb
Level 20

'Herinnering: activeer je streamingsdienst' ontvangen terwijl het al actief staat

Krijg dit mailtje nu voor de tweede maal. SkyShowtime ia allang geactiveerd.

Steefb_0-1726772150693.png

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Help ons en geef jouw voorbeeld door
Uitgelicht
Vincent
Community Moderator

Dank voor het delen van deze gegevens. We hebben het doorgezet ten behoeve van het onderzoek.

Ontvang je ook e-mails om SkyShowtime te activeren terwijl je al gebruik maakt van deze streamingsdienst via Ziggo? Laat het dan weten in dit topic en dan zetten we je gegevens door. 

1 Kudos
Ga naar reactie
65 Reacties 65
Meldingen
Aan Uit
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Steefb

Klopt, het abonnement is inmiddels geactiveerd en ik denk dat het elkaar gekruisd heeft. Goed weekend in elk geval 🙂

0 Kudos
Steefb
Level 20
Topicstarter

@Roland  schreef:

Hi @Steefb

Klopt, het abonnement is inmiddels geactiveerd en ik denk dat het elkaar gekruisd heeft. Goed weekend in elk geval 🙂

Het abonnement is al maanden geactiveerd, vrijwel vanaf het beschikbaar kwam.

Niks gekruist dus.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Oh, dat is inderdaad wel gek dan @Steefb, dan heb ik daar overheen gekeken. Laat je weten wanneer je nogmaals die email krijgt? 

0 Kudos
mathijse
Level 10

Ik vind dit antwoord bijna hilarisch (tot twee maal toe) 😉

0 Kudos
Do123
Level 4

Hi,

Ik heb hetzelfde, vandaag een tweede mail gehad terwijl ik allang geactiveerd heb en naar skyshowtime kan kijken.

0 Kudos
Garihd
Level 17

@mathijse  schreef:

Ik vind dit antwoord bijna hilarisch (tot twee maal toe) 😉

Het is zo hilarisch dat het triest is vooral omdat het activeren en gebruiken bij diverse klanten niet lukt.

0 Kudos
Steefb
Level 20
Topicstarter

@Roland  schreef:

Oh, dat is inderdaad wel gek dan @Steefb, dan heb ik daar overheen gekeken. Laat je weten wanneer je nogmaals die email krijgt? 

Net weer dezelfde mail.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Steefb

Dank je wel voor je bericht! Ik heb de melding van je meteen intern doorgezet. Ik heb daar ook meteen de gegevens van @Do123 bijgevoegd. Zodra er meer bekend is, laten we dat weten. 

0 Kudos
Do123
Level 4

Ik heb gister (30 sept.) de derde herinnering mail gehad.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Do123

Hmm, dat zijn er toch wel erg veel. Ik had inmiddels jouw gegevens ook mee gestuurd aan het voorbeeld om dit uit te laten zoeken. Wordt vervolgd! 

0 Kudos
Steefb
Level 20
Topicstarter

En de volgende herinnering binnen, je zal het maar niet willen, dat maakt het nog irritanter dan, zoals ik,  al geactiveerd zijn.

0 Kudos
Bonoboss66
Level 2

Ik blijf ook deze mails ontvangen. Reuze irritant. Laatste mails zijn van 19 september jl. en van vandaag. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Bonoboss66 Ik heb ook jouw gegevens doorgezet naar mijn collega's. Zodra er meer bekend is laten we dit uiteraard weten. 

Do123
Level 4

Vandaag weer een mailtje gehad 🙂

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

@Steefb @Do123 en @Bonoboss66 Willen jullie in je persoonlijk profiel, in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres invullen waarmee je je voor SkyShowtime hebt geregistreerd? Graag ontvangen we hier een seintje zodra dit gelukt is zodat we het kunnen doorzetten naar onze collega's.

0 Kudos
Steefb
Level 20
Topicstarter

@Rikst  schreef:

Willen jullie in je persoonlijk profiel, in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres invullen waarmee je je voor SkyShowtime hebt geregistreerd? 

Gedaan

Bonoboss66
Level 2

Gedaan.

0 Kudos
Do123
Level 4

gedaan

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het delen van deze gegevens. We hebben het doorgezet ten behoeve van het onderzoek.

Ontvang je ook e-mails om SkyShowtime te activeren terwijl je al gebruik maakt van deze streamingsdienst via Ziggo? Laat het dan weten in dit topic en dan zetten we je gegevens door.