Krijg dit mailtje nu voor de tweede maal. SkyShowtime ia allang geactiveerd.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorDank voor het delen van deze gegevens. We hebben het doorgezet ten behoeve van het onderzoek.
Ontvang je ook e-mails om SkyShowtime te activeren terwijl je al gebruik maakt van deze streamingsdienst via Ziggo? Laat het dan weten in dit topic en dan zetten we je gegevens door.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Steefb,
Klopt, het abonnement is inmiddels geactiveerd en ik denk dat het elkaar gekruisd heeft. Goed weekend in elk geval 🙂
Oh, dat is inderdaad wel gek dan @Steefb, dan heb ik daar overheen gekeken. Laat je weten wanneer je nogmaals die email krijgt?
Ik vind dit antwoord bijna hilarisch (tot twee maal toe) 😉
Hi,
Ik heb hetzelfde, vandaag een tweede mail gehad terwijl ik allang geactiveerd heb en naar skyshowtime kan kijken.
@mathijse schreef:Ik vind dit antwoord bijna hilarisch (tot twee maal toe) 😉
Het is zo hilarisch dat het triest is vooral omdat het activeren en gebruiken bij diverse klanten niet lukt.
Ik heb gister (30 sept.) de derde herinnering mail gehad.
Hi @Do123,
Hmm, dat zijn er toch wel erg veel. Ik had inmiddels jouw gegevens ook mee gestuurd aan het voorbeeld om dit uit te laten zoeken. Wordt vervolgd!
En de volgende herinnering binnen, je zal het maar niet willen, dat maakt het nog irritanter dan, zoals ik, al geactiveerd zijn.
Ik blijf ook deze mails ontvangen. Reuze irritant. Laatste mails zijn van 19 september jl. en van vandaag.
Hi @Bonoboss66 Ik heb ook jouw gegevens doorgezet naar mijn collega's. Zodra er meer bekend is laten we dit uiteraard weten.
Vandaag weer een mailtje gehad 🙂
@Steefb @Do123 en @Bonoboss66 Willen jullie in je persoonlijk profiel, in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres invullen waarmee je je voor SkyShowtime hebt geregistreerd? Graag ontvangen we hier een seintje zodra dit gelukt is zodat we het kunnen doorzetten naar onze collega's.
@Rikst schreef:Willen jullie in je persoonlijk profiel, in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres invullen waarmee je je voor SkyShowtime hebt geregistreerd?
Gedaan
Gedaan.
gedaan
Dank voor het delen van deze gegevens. We hebben het doorgezet ten behoeve van het onderzoek.
Ontvang je ook e-mails om SkyShowtime te activeren terwijl je al gebruik maakt van deze streamingsdienst via Ziggo? Laat het dan weten in dit topic en dan zetten we je gegevens door.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.