Krijg dit mailtje nu voor de tweede maal. SkyShowtime ia allang geactiveerd.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorVoor een deel van de klanten die geraakt worden door dit incident is nu een oplossing gevonden. Deze oplossing wordt de komende tijd in batches uitgerold voor alle geraakte klanten. Er zijn voor ons geen details beschikbaar wie wanneer aan de beurt is. Zodra er weer een update is laten we dit weten.
Ervaar je dit probleem maar heb je dit nog niet gemeld in dit topic? Doe dit dan alsnog zodat we je gegevens kunnen doorzetten aan de oplospartij.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Fijn dit, om je eerlijk te zeggen vind ik dat Ziggo zich rot moet schamen, hoe jullie met betalende klanten omgaan. Jullie nemen toch die dienst af van Sky niet ik.
De boodschap dat ik moet wachten horen we (en ik zeker) al zo vaak.
Herinnering nummer 4 is binnen.Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.
Nummer 5 is binnen.
Nr 19, wel met nieuwe aanhef.
"Tip: vergeet je SkyShowtime account niet"
Ik snap steeds beter waarom dit topic binnen de kortste keren gesloten en in het archief geplaatst is.
Ziggo doet er belachelijk lang over om problemen o... - Ziggo Community
Ziggo systemen werken zo ontiegelijk traag dat weken/maanden en soms jaren wachten op een oplossing meer regel dan uitzondering is.
Zie bijv. Geluid versterker gaat uit zichzelf harder, niet vasthouden van ingestelde resolutie op de next, aanmeldproblemen op aangeboden diensten ( HBO. e.d.), terugbetaling van teveel betaald, serie opnames, EPG perikelen, optie om alle actieve apparaten uit te loggen.. enz. enz.
Vandaag een mail dat ik het activeren maar moet negeren, dat doe ik al maanden. En schijnbaar moesten ze bij Ziggo iets technisch recht zetten. Dat is schijnbaar nog niet gelukt aangezien ik nog steeds geen SkyShowTime heb.
Ik heb altijd kunnen kijken en door een koppelingsfout tussen Ziggo en Vodafone abonnementen kreeg ik ook die mailtjes, gingen prima gelijk naar de spam, nu ineens dat ik ze mag negeren want ze moeten technisch wat oplossen, waar ze dus laaaaaaaaaaaaang over doen, maar dat zijn we wel gewend zo onderhand, problemen veroorzaken gaat in een flits, maar oplossen.......😱😱😱
%#$$$!@@ Vandaag weer een mail met de boodschap "activeer je account" Ziggo please kap nou eens met het verzenden van dit soort email.
Dit krijg ik nog steeds
Los het nu eens gewoon op, en kom niet met de oplossing we kunnen je iets anders geven dat wil ik niet, ik wil SkyShowTime.
Hoe moeilijk moet het zijn.
Hier idem dito. Ik heb het abonnement al maanden geleden geactiveerd, maar heb inmiddels de 4e activatie herinnering ontvangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.