Krijg dit mailtje nu voor de tweede maal. SkyShowtime ia allang geactiveerd.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorDank voor het delen van deze gegevens. We hebben het doorgezet ten behoeve van het onderzoek.
Ontvang je ook e-mails om SkyShowtime te activeren terwijl je al gebruik maakt van deze streamingsdienst via Ziggo? Laat het dan weten in dit topic en dan zetten we je gegevens door.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
En een nieuw jaar, nieuwe kansen
nr.13 binnen .
Dacht er eindelijk van verlost te zijn.
Hier ook deze brief ontvangen.
We proberen al sinds een half jaar Skyshowtime te activeren en hiervoor all vaak telefonisch en via de chat in de app contact gehad met Ziggo. Ons lukt het nog steeds niet om te activeren. Ondanks alle tips met wachtwoord vergeten/nieuw account aan te maken, etc. Hij blijft aangeven dat activeren niet lukt of dat we een betaalt abonnement moeten nemen.
Kan dit ook eindelijk eens worden opgelost? 😅
Hi @P1981
Jammer dat het niet lukt met het activeren van SkyShowtime. Hoewel dit topic raakvlak heeft is er bij jou iets anders aan de hand vermoed ik. Wil je daarom een eigen topic aanmaken? Dan kijken we vanaf daar hoe we je verder kunnen helpen.
GG, ik weet niet wat jullie "gefixed" hebben, maar naar 2 weken rust, zijn we weer terug bij aft. zucht....
Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik dit spam mailtje heb gehad maar het begint nu telkens meer op "Amateur Hour" te lijken daar bij jullie op de afdeling...
Man man man...
En daar is die op eens weer, dacht dat we klaar waren met deze onzin.
Hij was effe weg daar issie weer
Nr 14 is er.
Tekst uit de mail.
Beste meneer xxxxxxxxx,
Je neemt een product bij ons af waar SkyShowtime onderdeel van is, maar je SkyShowtime account is nog niet geactiveerd. Doe je dit alsnog?
ACTIVEER ACCOUNT
Let op, je hebt hiervoor een Mijn Ziggo account nodig.
Heb je nog vragen?
Online vind je veel informatie. Kom je er daar niet uit of wil je iets anders weten? Kies zelf hoe je contact met ons opneemt.
We helpen graag.
Fijne dag,
Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt
@Robin Kroes. Ik heb vragen , maar helpen doet Ziggo niet,
De herinneringen blijven binnenstromen, merk ik wel. Sorry dat het nog altijd speelt.
Ik heb het ticket bekeken en in dit geval wachten we nog op een update van de oplospartij wanneer 'geraakte klanten' hersteld worden. Nieuwe 'geraakte klanten' blijven we aanmelden zodat deze ook hersteld kunnen worden.
Vraagje sta ik ook aangemeld die meldingen zijn vrij irritant
Yes, jij was ook al aangemeld voor het onderzoek.
Het ging een paar weken goed, maar ineens was het mailtje er weer!
Yes hier ook daar issie weer
En nr 15 is binnen.
Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat het binnen 7 maanden opgelost zou worden, die postboot naar India gaat natuurlijk niet zo snel.
En dan moet ie ook nog weer terug natuurlijk. En met al die havensteden onderweg ben je zo een jaartje verder.
@Vincent sinds vandaag ook weer een mail (na pakket wijziging)
Maar MijnZiggo meld dit ook al weken, terwijl alles werkt en ik al meer dan een jaar een werkend account heb
SkyShowtime Iconisch entertainment van wereldberoemde studio's
Ik heb een soort gelijk probleem. We zijn enkele maanden geleden van TV pakket gewijzigd (van max naar compleet), waardoor we SkyShowtime zouden kwijtraken.
Echter is deze koppeling altijd actief gebleven. Echter gebruiken wij naast Ziggo ook Vodafone > dus we kunnen deze koppeling opnieuw maken via een extra (in dit geval) gratis tv pakket. Dit heb ik dan ook gedaan. Echter werkt dit niet. 'Geen te activeren account' en wel tig mailtjes ontvangen met daarin het verzoek om skyshowtime te activeren'. Terwijl de oude koppeling nog actief is.
Meermaals contact over gehad met Ziggo, maar er is tot op heden nooit een passende oplossing gekomen.
Voor nu gebruiken we dus gratis Skyshowtime en als aanvulling ook nog het gratis kinder tv pakket. (Dit ook medegedeeld aan Ziggo, klopt natuurlijk niks van)
Tevens zijn er geen actieve streamingsdiensten zichtbaar in het overzicht.
Wellicht weet hier nog iemand hoe dit wel gewijzigd moet worden. Het lijkt mij vrij simpel:
De oude koppeling met skyshowtime loskoppelen en vervolgens een nieuwe aan te bieden via het extra tv pakket.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Ik zie ook dat je het Kids pakket als gratis pakket actief hebt staan. Maar uit je reactie begrijp ik dat je óók nog steeds toegang hebt tot de SkyShowtime App en kunt daadwerkelijk content afspelen?
Normaal gesproken zou die mogelijkheid inderdaad niet meer bestaan en zou de koppeling komen te vervallen. Op dit moment is dat gek genoeg nog niet gebeurd, maar dat gebeurt in een later stadium alsnog automatisch. Hier kan ik helaas niet manueel op handelen. Sorry voor het ongemak.
In de tussentijd zou ik zeggen: maak er gebruik van zolang je er gratis toegang tot hebt en negeer de (irritante) reminder activatiemails.
Klopt. Heel vreemd. Ik heb het kids pakket geactiveerd, om aan te kunnen aantonen aan Ziggo dat de Skyshowtime koppeling nog actief is. Al sinds de downgrade naar het lagere tv-pakket. Tevens heeft deze koppeling ook nooit actief gestaan in beheer mijn streamingsdiensten.
Mijn wens is om de huidige koppeling te laten vervallen en opnieuw, en volgens de juiste wijze weer opnieuw te koppelen via het extra tv pakket.
Is het niet mogelijk om deze koppeling geforceerd te ontkoppelen, aangezien dit al enkele maanden zo is? Ik neem aan dat jullie het gekoppelde account wel kunnen zien, zo niet kan ik ook nog privé het mailadres doorgeven van het skyshowtime account.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Oh FFS! nou het ging een maand goed... daar issie weer hoor...
Wanneer wordt dit nou eens gefixt dat.
Het begint echt super irritant te worden
Ik nu ook weer
Ook hier is die weer binnen na ongeveer een maand, super irritant.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.