Krijg dit mailtje nu voor de tweede maal. SkyShowtime ia allang geactiveerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Steefb,
Klopt, het abonnement is inmiddels geactiveerd en ik denk dat het elkaar gekruisd heeft. Goed weekend in elk geval 🙂
Oh, dat is inderdaad wel gek dan @Steefb, dan heb ik daar overheen gekeken. Laat je weten wanneer je nogmaals die email krijgt?
Ik vind dit antwoord bijna hilarisch (tot twee maal toe) 😉
Hi,
Ik heb hetzelfde, vandaag een tweede mail gehad terwijl ik allang geactiveerd heb en naar skyshowtime kan kijken.
@mathijse schreef:Ik vind dit antwoord bijna hilarisch (tot twee maal toe) 😉
Het is zo hilarisch dat het triest is vooral omdat het activeren en gebruiken bij diverse klanten niet lukt.
Ik heb gister (30 sept.) de derde herinnering mail gehad.
Hi @Do123,
Hmm, dat zijn er toch wel erg veel. Ik had inmiddels jouw gegevens ook mee gestuurd aan het voorbeeld om dit uit te laten zoeken. Wordt vervolgd!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.