borry52
Expert
Expert
  • 1028Reacties
  • 12Oplossingen
  • 306Likes

Heluuuup....................

Ik krijg herhaalde keren post van Ziggo op ons adres, maar met de verkeerde naam.

Deze post is niet voor mij bestemd maar vermoedelijk voor iemand met dezelfde straatnaam en huisnummer in een andere stad.

De straatnaam en huisnummer komen in maar twee steden voor n.l. Enschede en Hoofddorp.

Aangezien ik in Enschede woon vermoed ik dat het om een klant uit Hoofddorp gaat.

Als ik op Google kijk blijkt ook dat deze woning pas van eigenaar is veranderd en ik vermoed dan ook dat deze nieuwe bewoner een nieuw abonnement bij Ziggo heeft aangevraagd.

 

De eerste brief, vermoedelijk een bevestiging voor aanmelding nieuwe klant, heb ik teruggestuurd met de mededeling dat deze persoon niet op dit adres woont.

Een tijd later hebben wij een installatiepakket van Ziggo ontvangen voor deze klant en deze heb ik na telefonisch overleg met de helpdesk teruggestuurd naar Ziggo en men heeft mij toen beloofd het juiste adres op te zoeken omdat men wel een telefoonnummer van deze klant had.

 

Schijnbaar is de communicatie tussen de verschillende afdelingen van Ziggo niet goed gegaan, want ik krijg nog steeds brieven, ( De eerste brief heb ik per ongeluk geopend omdat ik dacht dat deze voor mij was) met betalingsherinneringen voor deze klant.

Eerdere brieven heb ik teruggestuurd naar Ziggo met de mededeling dat ik niet die persoon ben maar dat schijnt niet te helpen.

Achter op de brief staat bij een regel dat je een vinkje moet zetten als je deze persoon niet bent maar daar kijkt geen hond naar en ook als je voor op de envelop schrijft ” Retour afzender, Dit is al de derde keer” maakt niemand wakker.

 

Ook nieuw telefonisch contact met Ziggo, waarin men mij beloofd heeft dit op te lossen, haalt niets uit, de brieven blijven binnenkomen, ook vandaag weer.

Ik heb nu al een stapeltje brieven in de lade liggen want ik ben op mijn leeftijd niet meer van plan om elke keer weer naar de brievenbus te moeten sjokken.

Ik ben bang dat ik binnenkort ook nog een deurwaarder aan de deur krijg.

 

Wie kan mij helpen dit definitief op te lossen.

 

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1979Reacties
  • 303Oplossingen
  • 295Likes

Goedemiddag @borry52,

Fijn je net gesproken te hebben!
We hebben gelukkig de oorzaak gevonden zodat we die ongewenste post kunnen stoppen.
De oplossing is in gang gezet, fijn weekend!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42463Reacties
  • 2446Oplossingen
  • 8958Likes

Hulp is onderweg @borry52 

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1979Reacties
  • 303Oplossingen
  • 295Likes

Goedemiddag @borry52,

Fijn je net gesproken te hebben!
We hebben gelukkig de oorzaak gevonden zodat we die ongewenste post kunnen stoppen.
De oplossing is in gang gezet, fijn weekend!

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo