Pachmo

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helpdesk slecht verstaanbaar

Vandaag via 1200 contact gehad met de helpdesk.

Waren zeer slecht verstaanbaar, hond die blaft op de achtergrond en medewerker die bijna niet te verstaan was.

na eerste keer opnieuw gebeld maar de kwaliteit was zeer slecht, daarna een 2e poging maar nog steeds erg slecht.

Snap thuiswerken maar dit is onacceptabel dat je je niet goed verstaanbaar kan maken naar de klant toe.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pachmo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@BertDe vraag die ik had is opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

De kans is groot dat je een paar werkdagen na het klantcontact een mailtje krijgt, zoals hieronder :

 


Beste meneer, mevrouw xxx,

Kort geleden heeft een van onze mensen u geholpen. En, bent u toen echt geholpen? Wij horen het graag. Want alleen zo kunnen we verbeteren waar nodig. Daarom nodigen wij u uit voor een eenvoudig, kort en snel onderzoek.

Helpt u ons om telkens een stapje beter te worden?

 

Bedankt alvast. Ik kijk uit naar de resultaten.

Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt


Ook op die manier kan je jouw ervaring doorgeven.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pachmo Zijn je vragen beantwoord en/of problemen opgelost?

 

Zo nee, dan kan een Ziggo moderator je hier altijd nog op weg helpen.

Pachmo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@BertDe vraag die ik had is opgelost.

Uitgelicht topic