1
Vraag
2
Reacties
GottfriedJulius

Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Help- hulp als nieuwe klant

Beste mensen,

Over een 3 tal maanden is het huis klaar waarin wij gaan wonen.

 

Nu loop ik tegen een paar problemen aan. En hopelijk is er hier iemand die mij wil en kan helpen.

 

1. de bouwer heeft via   “mijnaansluiting.nl”   te horen gekregen dat de aansluiting van ZIGGO in wk 19  (mei ) gebeurd op het nieuwe adres. De ziggo kabel ligt al op de oprit en moet naar “binnen”.  Het huis wordt in april opgeleverd.

 

Ook goed om te weten, ik ben op dit moment GEEN klant van ZIGGO ! ( dus van verhuizen is geen sprake)

 

2. Nu wil ik graag met ZIGGi klantenservice overleggen over mijn abonnement. En of ik dat nu al kan bestellen enz. Zodat het vrij snel gaat werken als we aangesloten zijn. Dit ivm het opzeggen van m'n KPN abonnement. Maar als ik mijn nieuwe postcode bij invul staat er dat er geen ZIGGO ligt.  Dat snap ik want is nog niet aangesloten. ( al m'n buren hebben wel ZIGGO )

 

3. Nu probeer ik een “mens” te spreken”  via 0900 - 0370. Ik kreeg een vriendelijke heer aan de lijn die niet goed begreep, sprak met een buitenlands accent,  wat ik bedoelde en die gaf mij een nummer wat ik kon appen of SMS-en.

Dat wil ik helemaal niet, ik wil iemand spreken !!!!!

 

 

Mijn vragen:

 

1. Kan ik nog geen abonnement afsluiten zo lang ik nog niet aangesloten ben?

 

2. Is het telefoonnummer dat ik gebeld heb wel goed?

 

3. Kan ik ook per mail m’n vragen aan ZIGGO stellen?

 

 

Dank voor jullie hulp.

 

GottfriedJulius

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hi,

1 :

Pas als de nieuwe aansluiting door de aannemer van Ziggo in hun systemen is afgemeld als aangelegd kan je als dit verwerkt is een abonnement nemen/aanvragen per de door jou gewenste datum.

Dit kan telefonisch via 0900-1884 Keuze >: postcode inspreken vraag voorbij laten gaan dan keuze 3 of 4 , dan krijg je een medewerker van Ziggo aan de lijn.. ( als de aansluiting wel is afgemeld dan kan je wel met de postcode werken )

 

2:

Nee dat is niet goed waarschijnlijk een doorverwijs nummer waar hoge kosten aan hangen 0900-1884  is het goede nummer.

*Moderator edit. Het nummer is wél juist*

 

3: 

Nee..... mogelijk wel via chat of contactformulier maar ik denk zelf dat via de telefoon het beste werkt.

 

Hier kan je zelf bepalen hoe of wat maar zal pas werken als de nieuwe postcode in het systeem van Ziggo is aangemeld https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen  over het algemeen zit er tussen het aanvragen en een actief abonnement maar een paar dagen. 

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

0900 - 0370 lijkt me geen ziggo nummer.

 

Het contactformulier.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact#

 

 

Ziggo is te bereiken op 0900-1884

Contact | Klantenservice | Ziggo

 

contact.jpg

 

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hi,

1 :

Pas als de nieuwe aansluiting door de aannemer van Ziggo in hun systemen is afgemeld als aangelegd kan je als dit verwerkt is een abonnement nemen/aanvragen per de door jou gewenste datum.

Dit kan telefonisch via 0900-1884 Keuze >: postcode inspreken vraag voorbij laten gaan dan keuze 3 of 4 , dan krijg je een medewerker van Ziggo aan de lijn.. ( als de aansluiting wel is afgemeld dan kan je wel met de postcode werken )

 

2:

Nee dat is niet goed waarschijnlijk een doorverwijs nummer waar hoge kosten aan hangen 0900-1884  is het goede nummer.

*Moderator edit. Het nummer is wél juist*

 

3: 

Nee..... mogelijk wel via chat of contactformulier maar ik denk zelf dat via de telefoon het beste werkt.

 

Hier kan je zelf bepalen hoe of wat maar zal pas werken als de nieuwe postcode in het systeem van Ziggo is aangemeld https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen  over het algemeen zit er tussen het aanvragen en een actief abonnement maar een paar dagen. 

 

GottfriedJulius
Topicstarter
Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Hartelijk dank voor jullie hulp.

Dan moet ik mijn KPN account nog even aanhouden totdat alles afgemeld-aangemeld is.

 

ZIGGO is de enige mogelijkheid want er is op m'n nieuwe adres geen KPN.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Dat hoeft niet vervelend te zijn hoor 🤣 als je voorheen op DSL zat/ZIT van KPN ( koper ) dan ben je met de internetsnelheden veel beter af 250Mb/s <> 25 Mb/s down en upload snelheid is al super goed.

Wat wel erg belangrijk is dat alles op de juiste manier met door Ziggo goedgekeurde materialen is aangesloten.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

3. Nu probeer ik een “mens” te spreken”  via 0900 - 0370. Ik kreeg een vriendelijke heer aan de lijn die niet goed begreep, sprak met een buitenlands accent,  wat ik bedoelde en die gaf mij een nummer wat ik kon appen of SMS-en.

Dat wil ik helemaal niet, ik wil iemand spreken !!!!!

 

Ziggo- en KPN-klanten: trap hier niet in | Totaal TV

GottfriedJulius
Topicstarter
Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Ik heb nu KPN - koper. Zit in het buitengebied maar met een extra 4 Gb  modem haal ik 50 mB down.

Ben ik tevreden mee.  Maar  waar ik nu ga wonen ligt alleen ZIGGO  en geen KPN.

Dus alles maar omzetten, mail enz. enz. Neem ik sinds 1972 "afscheid" van PTT - KPN.

 

Tis wat.................

 

GottfriedJulius
Topicstarter
Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Dat bovenstaande nummer, 0900 0730 dat ik belde stond op de website van ZIGGO.

 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Ja, ik zie het. Een speciaal nummer voor info over je bestelling. Ik denk dat dit bedoelt is wanneer je bv een nieuw modem o.i.d. besteld hebt. Simpele vragen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @GottfriedJulius

Wat tof dat je gaat verhuizen, ik snap dat je dit dan het liefst zo snel mogelijk geregeld hebt. Er is al genoeg om rekening mee te houden tijdens een verhuizing 😉 

Je hebt alle antwoorden al gekregen zie ik! Het telefoonnummer 0900 0730 is inderdaad wel de juiste voor info over je bestellingen dus je hoeft je geen zorgen te maken over hoge kosten. Als je wilt mailen dan kan dat wel maar daarvoor dien je eerst het contactformulier in te vullen, de reactie die je krijgt is dan per mail of telefonisch. 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

AAAi   ik dacht echt dat dit een fake nummer is/was  0900-1884 ken ik al 20 + jaar .......en was er niet van op de hoogte dat er ook nog "nieuwe " nummers bij gekomen zijn.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Snap ik Roni! Het nummer staat ook wat verdekt opgesteld op de website onder 'Vraag over je bestelling' 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic