1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Kevin van den B

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik een nieuw modem en/of nieuwe mediabox nodig?

Goedemorgen,
Ik ben al jaren trouw aan ziggo maar merk dat de appartuur ( Samsung digitale ontvanger en cisco modem ) aan vervanging toe zijn. Is het mogelijk dit kosteloos te vervangen of zijn daar kosten aan verbonden??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5532Posts
  • 511Oplossingen
  • 1883Likes

Wil je weten of je modem en/of mediabox verouderd zijn, check dan onderstaande informatie:

 

Is mijn modem verouderd?

Op deze pagina vind je alle Ziggo modems voor internet en wifi op een rij. Kies het modem dat je nu in huis hebt en check direct of deze verouderd is en vervangen moet worden. 

 

Is mijn mediabox verouderd?

Op deze pagina vind je een overzicht van de mediaboxen bij de abonnementen die we momenteel aanbieden. Wil je graag de overstap maken naar een van deze mediaboxen, wijzig dan eenvoudig je abonnement via Mijn Ziggo

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes
Ja. Type eens chatten in het zoekveld.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes
Hi Kevin,
Je hebt wellicht wat oudere apparatuur. Je kan altijd even met de klantenservice contact opnemen om te kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.
Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
Waaraan merkt u dat de apparatuur aan vervanging toe is? Bij storingen of uitval is vervanging binnen het bestaande abonnement gratis. Als u nieuwe mogelijkheden voor uw modem wenst, zoals bv. gelijktijdig WiFi op de 2.4 en 5 GHz-band, wordt dat ook geregeld. Een telefoontje naar de helpdesk is dan meestal voldoende. Op de contactpagina vindt u ook een chatmogelijkheid, soms pas na eige tijd, die u kunt gebruiken.
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Misschien dan ook nog maar even vermelden dat de gegeven voor de klantenservice van Ziggo hier te vinden zijn en als je wil chatten, klik dan hier!

Verder heb ik aan voorgaande berichten niets meer toe te voegen.
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5532Posts
  • 511Oplossingen
  • 1883Likes

Wil je weten of je modem en/of mediabox verouderd zijn, check dan onderstaande informatie:

 

Is mijn modem verouderd?

Op deze pagina vind je alle Ziggo modems voor internet en wifi op een rij. Kies het modem dat je nu in huis hebt en check direct of deze verouderd is en vervangen moet worden. 

 

Is mijn mediabox verouderd?

Op deze pagina vind je een overzicht van de mediaboxen bij de abonnementen die we momenteel aanbieden. Wil je graag de overstap maken naar een van deze mediaboxen, wijzig dan eenvoudig je abonnement via Mijn Ziggo