Goedemorgen,
Ik ben al jaren trouw aan ziggo maar merk dat de appartuur ( Samsung digitale ontvanger en cisco modem ) aan vervanging toe zijn. Is het mogelijk dit kosteloos te vervangen of zijn daar kosten aan verbonden??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil je weten of je modem en/of mediabox verouderd zijn, check dan onderstaande informatie:
Is mijn modem verouderd?
Op deze pagina vind je alle Ziggo modems voor internet en wifi op een rij. Kies het modem dat je nu in huis hebt en check direct of deze verouderd is en vervangen moet worden.
Is mijn mediabox verouderd?
Op deze pagina vind je een overzicht van de mediaboxen bij de abonnementen die we momenteel aanbieden. Wil je graag de overstap maken naar een van deze mediaboxen, wijzig dan eenvoudig je abonnement via Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wil je weten of je modem en/of mediabox verouderd zijn, check dan onderstaande informatie:
Is mijn modem verouderd?
Op deze pagina vind je alle Ziggo modems voor internet en wifi op een rij. Kies het modem dat je nu in huis hebt en check direct of deze verouderd is en vervangen moet worden.
Is mijn mediabox verouderd?
Op deze pagina vind je een overzicht van de mediaboxen bij de abonnementen die we momenteel aanbieden. Wil je graag de overstap maken naar een van deze mediaboxen, wijzig dan eenvoudig je abonnement via Mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.