1
Vraag
2
Reacties
BakkerNL

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Heb een abonnement afgesloten maar kan nergens op de site het pakket terug vinden.

Goedemiddag,

Als eerste zal ik natuurlijk ook Ziggo zelf kunnen bellen of chatten en ja had het eigenlijks toen ook kunnen vragen of ze het mij op de mail konden sturen maar misschien kan het ook op deze manier.

Ik wilde graag naar Ziggo maar dan wel de Next box en niet de gewone mediabox. En de aanbieding die ik tegen kwam was 6 maanden voor € 29,95 daarna € 57,95 en € € 65, cashback en vond dat wel aantrekkelijk want betaal nu 790 op jaarbasis en zal bij Ziggo dan ruim goedkoper uit zijn maar kreeg hier dan een gewone mediabox bij en die wilde ik absoluut niet. Dus heb van de week via een chat gevraagd of er geen mogelijkheid was dat ik een Next box kreeg want anders hield het voor mij al op. En er was inderdaad een mogelijkheid om de Next box te krijgen voor die prijs. Ik kon een pakket nemen van 8 maanden voor € 29,95 en daarna € 78,85  en met die pakket kreeg ik dan een Next box en over 7 maanden kan ik dan mijn pakket downgraden zodat ik en op die € 57,95 uit kom en heb dan de Next box want die mag ik dan gewoon houden. Dus heb die deal afgelsoten. Maar nu zit ik even rustig alles te bekijken en wilde even kijken wat ik precies had qua abonnement en internetsnelheid maar kan nergens dat pakket vinden en nergens die 8 maanden actie. Heb wel een mail gekregen met wat informatie maar op de website vind ik niets of ik kijk er over heen. Iemand die mij hier bij kan helpen als het er überhaupt wel op de site staat ? Als iemand mij lan zeggen waar ik dit vind ben ik je enorm dankbaar 🙂

Informatie wat in de mail staat die ik heb gekregen is het volgende:

Wat zit er in uw pakket?               € 78,85

• Kabel TV
  • TV Standard
  • Ziggo Movies and Series XL
  • Internet Start XXL
  • Safe Online

Actie (niet verwerkt in bovenvermelde prijs)

Eerste 8 maanden internet en TV 29,95 per

maand

Eenmalige kosten of kortingen

Eenmalige kosten 19,95

Gratis eenmalige kosten -19 95

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1174Posts
  • 177Oplossingen
  • 424Likes

Laten we dan sowieso het bezoek van de monteur afwachten en daarna je ervaringen hiermee bespreken. Ik ga er namelijk vanuit dat onze monteur ter plaatse het probleem bij je thuis zal vinden en oplossen. 
We hebben al heel veel uitgesloten, dus de monteur is de juiste vervolgstap in deze. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
RoWi.

Level 20
Expert
  • 16013Posts
  • 689Oplossingen
  • 5096Likes

Het probleem is Internet Start XXL dat is geen actief aangeboden pakket.

Dat lijkt te zijn gecombineerd met het TV Max pakket. Ik vermoed dat je dit via meermetziggo.nl hebt besteld?

Screenshot_20211128-134213_Chrome.jpg

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nee gewoon via de klantenservice chat op de website van ziggo zelf. 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16013Posts
  • 689Oplossingen
  • 5096Likes

@BakkerNL  schreef:

Nee gewoon via de klantenservice chat op de website van ziggo zelf. 

Ik bedoelde het eerste abonnement want Ziggo doet volgens mij niet aan cashback acties.

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ow zo ja die eerste informatie over die cashback was via een externe site. Maar daarna heb ik dit via ziggo chat zelf voor gelegd en die kwam met het aanbod van 8 maanden en die heb ik dus ook afgelsoten.

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16013Posts
  • 689Oplossingen
  • 5096Likes

Duidelijk, die 8 maanden zal je nergens terugvinden hooguit op de facturen en de bevestiging via email wat je hier hebt gedeeld, dat is een persoonlijk aanbod. 

De info die je deelt duidt op de producten die ik noem. Als het nodig is kan na het weekend een moderator vast wat extra opheldering verschaffen als dat nog nodig is.

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Oke nee dan stop ik idd met zoeken. 

Weet wat ik afgesloten heb via chat (heb er screenshots van gemaakt voor zekerheid)  maar dacht kijk of ik het nog even rustig na kan lezen op de site want ik snap niet waar die 78 euro weg komt over 8 maand ? Nu doe ik sowieso een downgrade in tv want dan kwam ik op 57 uit zei die want gaat mij alleen om de snelheid die ik nu krijg en om rtl crime en rtl lounge die hier veel gekeken worden, maar zijn die extra pakketten zo duur anders dan ? 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16013Posts
  • 689Oplossingen
  • 5096Likes

Movies & Series XL kost los € 11,95  zie link

Er is nu ook een ander pakket met enkel de extra TV kanalen voor € 9,95 klik hier

Waar de genoemde bedragen op zijn gebaseerd durf ik weinig over te zeggen.

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ah oke duidelijk 😊 bedankt voor de informatie. Hier kan ik wel wat mee. Nu maar wachten op mijn pakket. Komt morgen of Dinsdag binnen.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 344Oplossingen
  • 994Likes

Hey @BakkerNL welkom op de Ziggo Community!

Heb je het pakket al binnen? 🙂
Mocht je nog onduidelijkheden hebben voor wat betreft jouw abonnement, dan hoor ik het graag! 

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Jiri, 

Heb het pakket binnen gekregen gisteren en gelijk geïnstalleerd. Maar heb nu al een beetje spijt van de overstap na 1 dag, tv ben ik zeer tevreden over beeld is strakker dan dat ik had bij mijn vorige aanbieder en een fijne internetsnelheid 145mb via wifi maar stuit helaas wel al op een probleem die vrienden van mij ook altijd al hebben alleen die maken zich er niet druk om maar ik hoop dat dit toch wel opgelost kan worden want frustreert wel. En dat is dat ondanks dat ik wel wifi o.a. op mijn mobiel en andere apparaten heb berichten niet worden verstuurd of binnen komen en ik soms ook niet op het internet kan en soms dan ineens berichten achter elkaar binnen komen en dat is wel vervelend, soms geeft die aan verbinding is verbroken maar soms staat die ook gewoon nog op verbonden maar heb dan alsnog geen internet en komen de berichten niet aan of kunnen verstuurd worden. Hoop dus eigenlijk dat dit nog verholpen kan worden want bij mijn vorige provider waar ik zat hadden wij daar totaal geen last van en was internet altijd zeer stabiel. Die abonnement is nog actief dus hebben nog even getest en als ik ziggo modem uitschakel en mijn oude modem aansluit (die gaat via telefoonlijn) is het probleem er ook niet en komen berichten ook gewoon gelijk binnen en kunnen ook gewoon verstuurd worden. Maar sluit ik die modem weer af en sluit ik de ziggo modem weer aan dan is het probleem er dat berichten op de telefoon weer niet gelijk verstuurd worden en binnenkomen. Hou mijn hart vast voor aankomend weekend als mijn zoon er is en hij online gaat gamen hopelijk word hij er dan niet steeds uitgegooid. Maar als je ons hier nog mee zal kunnen helpen zodat de verbinding stabiel is en blijft zal ik je daar zeer dankbaar voor zijn en hoop dat wij dan net zoveel plezier van ziggo mogen beleven komende jaren dan dat wij van onze vorige aanbieder mochten beleven waar wij ekele jaren bij hebben gezeten.

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Even terug komend op mijn vorig bericht,  denk dat er wat opstart problemen waren, want vanaf dat moment die avond dat ik het bericht typte tot nu toe nog geen problemen er mee weer gehad 🙂 

Echt en ik sta nog steeds te kijken van hoe mooi strak beeld ik nu heb vergeleken met wat ik had bij de vorige aanbieder. 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 344Oplossingen
  • 994Likes

@BakkerNL Wat fijn dat ook de opstartproblemen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn en je zo ontzettend te spreken bent over het strakke beeld op TV. Zo lezen wij dit het liefst 😉
Mocht er onverhoopt wel iets niet helemaal lekker lopen, dan horen we dit alsnog graag van je. 

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend en gezien van de diensten 🙂

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Helaas was ik te voorbarig, 

Sinds gisteravond is het weer mis, Heb al contact gezocht met de klantenservice en krijg sowieso nu eerst pods toe gestuurd en 16 December komt er een monteur langs. Dus ga er van uit dat het wel opgelost kan worden.  Heb ook al geruchten gehoord dat het aan de apparaten kan liggen omdat die niet samen gaan met de instellingen van het ziggo modem ( galaxy s10 plus en galaxy tab s6 lite) omdat de laptop, google tv, de iphone en bedraad internet zoals pc en tv geen problemen vertonen tot nu toe *even afkloppen*.  maar als dat zo is zal de monteur dat denk ik ook wel concluderen. 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 344Oplossingen
  • 994Likes

Och jeetje, @BakkerNL het gaat niet zonder slag of stoot begrijp ik. Wat super balen. 

De problematiek met deze Samsung apparaten is mij niet bekend.
Wat heb je precies gehoord?
Wat ervaar je precies op deze apparaten?
Ervaar je alleen problemen op deze apparaten en gaat alles verder wel goed?

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja iets met IPv6 wat conflicten geeft tussen samsung en ziggo modems.

Problemen zijn puur wifi verbinding krijg ik ineens allemaal berichten in 1x of hij verstuurd ze niet. Ene keer geeft die ook aan verbinding verbroken maar andere keer geeft die ook gewoon verbonden aan en toch is er geen internet. Schakel ik wifi uit en weer aan op mobiel of tablet dan is het ook gewoon weer goed. Ene keer hele dag ander keer nog geen half uur. En ervaar tot nu toe alleen dit probleem nog maar op de galaxy s10 plus en de galaxy tab s6 lite. De rest qua apparatuur tot nu toe nog niet ervaren maar goed daar maak ik hier ook niet zo veel gebruik van. En tv is ook gewoon mooi stabiel.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1174Posts
  • 177Oplossingen
  • 424Likes

Laten we dan sowieso het bezoek van de monteur afwachten en daarna je ervaringen hiermee bespreken. Ik ga er namelijk vanuit dat onze monteur ter plaatse het probleem bij je thuis zal vinden en oplossen. 
We hebben al heel veel uitgesloten, dus de monteur is de juiste vervolgstap in deze. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic