Goedenavond, ook hier problemen met het activeren van Hbo Max.
Als ik in mijn account op 'streamingsdiensten beheren' -> 'Hbo account activeren' krijg ik ofwel het scherm: "Er zijn geen Lifestyle aanbiedingen beschikbaar voor u" ofwel het scherm "Controleer je Accountgegevens".
Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @MVeerman ! Welkom en leuk dat je de Ziggo Community gevonden hebt. Je ervaart een probleem met het activeren van HBO Max en dat is niet tof. Omdat we zien dat hier vaker een probleem gemeld is, heb ik het abonnement voor HBO Max stopgezet per direct en doe ook weer opnieuw de aanvraag. Je krijgt hier meerdere bevestigingen van, met de belangrijkste dat je opnieuw een uitnodiging voor het activeren van je account in de mailbox. Laat me weten hoe het hierna gaat!
Hoi Jos,
Bedankt voor het oppakken. Helaas is het probleem nog niet opgelost.
Als ik op de link in de mail klik krijg ik wederom het scherm met: "controleer je accountgegevens".
Hi Rikst, I believe I'm having the same issue and I saw on a previous post that Vincent was able to help solve it.
I signed up for Ziggo internet in August and received the HBO Max free access alongside it. Since August, I have never been able to activate the service. I keep getting the same error message and the employees in the store said that this is a known issue and there will eventually be a solution. It seems like there is now a solution. Are you able to help me activate my HBO Max service? I've tried doing it on several different computers, phones, browsers but have had no success.
Thank you!
I'm sorry to hear that you still can't enjoy your HBO Max subcsription. As mentioned in other replies I will remove HBO Max from your subscription and add it later today. I will give you a sign when you can try to activate it.
@connor.internet I've ordered HBO Max. Would you be so kind to activate it in the begin of the evening by these steps?
Hoi Rikst, activeren via de browser was inderdaad de oplossing.
Dankjewel voor de hulp!
Hi @connor.internet - did everything work out the way it should with HBO?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.