Vraag
Reacties
Aankondigingen
Britney-2024
Level 2

HBO werkt niet meer en toont alleen de betaalde versie bij opnieuw activeren

HBO doet het plots niet meer.  Ik heb reeds vanaf september recht op 1 jaar gratis HBO maar ik kan deze niet meer activeren.  Nou ik zou dat kunnen doen maar dan berekent ie 10,- per maand en dat is niet de bedoeling.  

0 Kudos
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Het overmatig gebruik van hoofdletters wordt gezien als schreeuwen en is volgens de community regels niet toegestaan.

Iedereen vind dat zijn of haar bericht meer aandacht verdient. 

 

0 Kudos
Britney-2024
Level 2
Topicstarter

jeetje sorry hoor caps lock per ongeluk aan

 

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Britney-2024, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Als je een jaar gratis HBO hebt ontvangen, dan moet dit natuurlijk niet eerder stoppen. Het lijkt erop dat de activatie nog niet is gedaan, of dat dit opnieuw gedaan moet worden.

 - Log in op Mijn Ziggo
 - Klik op producten
 - Klik op 'Streamingsdiensten beheren'
 - Klik op HBO

 

Ik hoor graag van je of het na de activatie wel weer goed werkt. 😄

0 Kudos
Britney-2024
Level 2
Topicstarter

Hoi, dat heb ik al meermaals geprobeerd maar het lukt met geen mogelijkheid om HBO te activeren.

0 Kudos
Britney-2024
Level 2
Topicstarter

IMG_7716.PNG

 dit krijg ik te zien....

 

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Britney-2024 , wat jammer dat dit niet heeft geholpen.
 

We zien helaas dat een groep klanten tegen dit probleem aanloopt met HBO. Er loopt een intern onderzoek bij ons hierover. Hou ons verzameltopic hierover in de gaten. Hier worden updates gedeeld, zodra we hierover meer informatie hebben.


Hopelijk is dit snel opgelost! 

0 Kudos