HBO doet het plots niet meer. Ik heb reeds vanaf september recht op 1 jaar gratis HBO maar ik kan deze niet meer activeren. Nou ik zou dat kunnen doen maar dan berekent ie 10,- per maand en dat is niet de bedoeling.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het overmatig gebruik van hoofdletters wordt gezien als schreeuwen en is volgens de community regels niet toegestaan.
Iedereen vind dat zijn of haar bericht meer aandacht verdient.
jeetje sorry hoor caps lock per ongeluk aan
Goedemiddag @Britney-2024, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Als je een jaar gratis HBO hebt ontvangen, dan moet dit natuurlijk niet eerder stoppen. Het lijkt erop dat de activatie nog niet is gedaan, of dat dit opnieuw gedaan moet worden.
- Log in op Mijn Ziggo
- Klik op producten
- Klik op 'Streamingsdiensten beheren'
- Klik op HBO
Ik hoor graag van je of het na de activatie wel weer goed werkt. 😄
Hoi, dat heb ik al meermaals geprobeerd maar het lukt met geen mogelijkheid om HBO te activeren.
dit krijg ik te zien....
Hallo @Britney-2024 , wat jammer dat dit niet heeft geholpen.
We zien helaas dat een groep klanten tegen dit probleem aanloopt met HBO. Er loopt een intern onderzoek bij ons hierover. Hou ons verzameltopic hierover in de gaten. Hier worden updates gedeeld, zodra we hierover meer informatie hebben.
Hopelijk is dit snel opgelost!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.