Mijn vrouw is al wekenlang bezig om HBO max gratis geactiveerd te krijgen.
Inmiddels zien we op het ene device dat het account geactiveerd is en op een ander niet. Ik ben zojuist ingelogd in Mijn Ziggo. Ik ben daar in het scherm "Je streamingdiensten" en zie het volgenden:
Weet iemand een manier om dit wel opgelost te krijgen bij Ziggo? Wij hebben inmiddels alles tips uit het forum al geprobeerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yes, je gegevens zijn inmiddels zichtbaar, waarvoor dank!
Wat ik nu als eerst ga doen, is jouw HBO Max abonnement verwijderen uit je abonnement. Zodra de opzegging administratief is afgerond, voeg ik HBO Max opnieuw toe. Zodra deze order is afgerond, kun je HBO Max activeren via Mijn Ziggo. Later vanavond mag je daarom pas onderstaande stappen uitvoeren:
1. Log in op Mijn Ziggo en klik op producten en ga vervolgens naar de oranje button 'diensten beheren' zoals hieronder te zien
2. Klik op de tegel 'HBO Max'
3. Je ziet een wit scherm met een oranje vinkje waarin staat 'activeren' waarna je wordt door gelinkt naar de site van HBO Max.
4. Je komt uit op de onderstaande inlogpagina
Laat je ons weten of het is gelukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedendag @julezrulez en goed dat je ons hier gevonden hebt! Zo te lezen heeft je vrouw het maar druk gehad om HBO actief en werkende te krijgen. Zeker wanneer je van het kastje naar de muurt gestuurd wordt, snap ik dat dit wel eens afgerond mag worden!
Om te beginnen, zou je voor mij de postcode en het huisnummer in je profiel willen zetten? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Dan ga ik kijken vanaf het account welke handeling wij van Ziggo al hebben toegepast om het gehele plaatje voor mezelf helder te hebben.
Kan je de gegevens zo zien?
Yes, je gegevens zijn inmiddels zichtbaar, waarvoor dank!
Wat ik nu als eerst ga doen, is jouw HBO Max abonnement verwijderen uit je abonnement. Zodra de opzegging administratief is afgerond, voeg ik HBO Max opnieuw toe. Zodra deze order is afgerond, kun je HBO Max activeren via Mijn Ziggo. Later vanavond mag je daarom pas onderstaande stappen uitvoeren:
1. Log in op Mijn Ziggo en klik op producten en ga vervolgens naar de oranje button 'diensten beheren' zoals hieronder te zien
2. Klik op de tegel 'HBO Max'
3. Je ziet een wit scherm met een oranje vinkje waarin staat 'activeren' waarna je wordt door gelinkt naar de site van HBO Max.
4. Je komt uit op de onderstaande inlogpagina
Laat je ons weten of het is gelukt?
Het is gisteren gelukt! Dankjewel!
Goedemiddag,
ik heb hetzelfde probleem… bij hbomax activeren staat er steeds: oeps er is iets fout gegaan.
Ik zou graag van mijn gratis abbo gebruik maken.
hopelijk komt er snel n oplossing
mvg Sandra
Logisch dat je gebruik wilt maken HBO via je abonnement @Sandra1210 Jammer dat het niet in een keer lukt. Ik help je graag vanaf hier! Zojuist heb ik allereerst HBO voor je stopgezet. Zodra dit voltooid is zal ik het opnieuw voor je toevoegen. Daarna ontvang je een nieuwe e-mail om HBO via Mijn Ziggo te activeren. Ik houd je op de hoogte.
Ik heb zonet HBO weer voor je toegevoegd. Je ontvangt straks een e-mail om HBO weer via Mijn Ziggo te activeren. Is dit niet direct succesvol, probeer dit dan nog eens 24 uur na het ontvangen van de activatiemail.
Hi Rikst,
Wij hebben hetzelfde probleem, al sinds start van ons abbonement meerdere keren gemeld, maar er was nooit een oplossing.
Zou je voor ons het opnieuw plaatsen van het abbonement willen proberen?
Dank!
Groeten,
Marit
Ik heb hetzelfde probleem - of een soortgelijk probleem.
Ik krijg herinneringen om de streamingdienst te activeren, maar als ik dit doe, krijg ik alleen maar foutmeldingen.
Ik heb dit nu meerdere keren geprobeerd, op telefoons, laptops, zonder VPN's... heb geprobeerd hulp te krijgen van HBO Max, maar zij sturen me terug naar Ziggo.
Hopelijk kan dit opgelost worden.
@MaritdK Frustrerend dat het vanaf begin af aan al speelt. Ik wil de workaround graag toepassen door HBO Max te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Ik kan echter op je huisnummer en toevoeging uit je profiel geen actief abonnement vinden. Kun je je klantnummer in je profiel onder het kopje persoonlijke opmerkingen (privé) plaatsen? Aan de hand daarvan verwacht ik wel wat te vinden en te kunnen starten. Alvast bedankt!
@moranmm Hmm, dat verdient ook zeker alle aandacht! Tegen welke foutcode loop je precies aan? Ik ga de dienst in ieder geval éérst verwijderen en voeg het later vandaag opnieuw toe. Over 24 uur mag je de dienst opnieuw activeren aan de hand van de stappen hierboven.
Hi Vincent,
ik heb mijn klantnummer toegevoegd!
groeten,
Marit
Dank je wel! Ik heb inmiddels HBO Max opgezegd en voeg het opnieuw toe zodra de opzegging volledig is verwerkt. Over 24 uur mag je HBO max activeren via de eerder genoemde stappen.
Dankjewel! We gaan het morgenochtend proberen.
even voor de zekerheid: er staat nu dat het een product is voor 9,99, maar we kregen het bij afsluiten van ons abonnement als gratis extra. Klopt dit nog steeds?
groeten,
Marit
HBO Max is voor 12 maanden gratis zoals ook is benoemd in de contractbevestiging. De kortingsregel dekt de abonnementskosten. Ná deze 12 maanden wordt het gefactureerd per maand. Mocht je er niet langer gebruik van willen maken, dan kun je het natuurlijk een maand van tevoren opzeggen. Houd je ons op de hoogte of de activatie morgen lukt?
Jippie, het werkt! Dankjewel 🙂
Ik heb hetzelfde probleem en er wordt geen oplossing geboden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.