1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Jongino

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

HBO Max werkt niet.

Beste,

Ik heb een vraag over HBO MAX welke ik niet geactiveerd krijg in 'Mijn Ziggo' 

In mijn abonnement zit HBO MAX Standaard toegevoegd. Deze is maandelijks opzegbaar; en kost 9,99euro per maand via jullie. Echter; krijg ik dit te zien als ik via Mijn Ziggo HBO MAX wil activeren (foto). 

Er staat dat ik via deze provider geen toegang heb?? Beetje gek.

2'de foto: Wanneer wordt deze dan geactiveerd, of wanneer krijg ik hier de inlog gegevens van of hoe het ook mag werken..? Ik ga er van uit dat zoiets wel binnen 24 uur geregeld had moeten zijn; een simpele inlog / activatie.

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4583Posts
  • 603Oplossingen
  • 2321Likes

@Jongino Ik zie inmiddels een actieve status in onze database en je Mijn Ziggo account. Kun je bevestigen dat je daadwerkelijk toegang hebt en content kunt afspelen via je HBO Max abonnement?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78244Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23316Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4583Posts
  • 603Oplossingen
  • 2321Likes

@Jongino Allereerst welkom op de Community! Super frustrerend dat je tegen deze foutcode aanloopt. Hier wordt onderzoek naar verricht aangezien het een bekend incident is. Ik heb jouw gegevens dan ook gedeeld ten behoeve van het onderzoek.

Mocht je niet langer willen wachten, dan kun je ook via HBO Max zelf deze dienst afnemen. In dat geval moet de betaalde variant bij ons worden opgezegd. Voor de abonnementskosten is in ieder geval een creditering ingeschoten wat het 1ste jaar afdekt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4583Posts
  • 603Oplossingen
  • 2321Likes

@Jongino Ik zie inmiddels een actieve status in onze database en je Mijn Ziggo account. Kun je bevestigen dat je daadwerkelijk toegang hebt en content kunt afspelen via je HBO Max abonnement?

Jongino
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo. Ik kan bevestigen dat ie werkt. Gelukkig!