Beste,
Ik heb een vraag over HBO MAX welke ik niet geactiveerd krijg in 'Mijn Ziggo'
In mijn abonnement zit HBO MAX Standaard toegevoegd. Deze is maandelijks opzegbaar; en kost 9,99euro per maand via jullie. Echter; krijg ik dit te zien als ik via Mijn Ziggo HBO MAX wil activeren (foto).
Er staat dat ik via deze provider geen toegang heb?? Beetje gek.
2'de foto: Wanneer wordt deze dan geactiveerd, of wanneer krijg ik hier de inlog gegevens van of hoe het ook mag werken..? Ik ga er van uit dat zoiets wel binnen 24 uur geregeld had moeten zijn; een simpele inlog / activatie.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jongino Ik zie inmiddels een actieve status in onze database en je Mijn Ziggo account. Kun je bevestigen dat je daadwerkelijk toegang hebt en content kunt afspelen via je HBO Max abonnement?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Jongino Allereerst welkom op de Community! Super frustrerend dat je tegen deze foutcode aanloopt. Hier wordt onderzoek naar verricht aangezien het een bekend incident is. Ik heb jouw gegevens dan ook gedeeld ten behoeve van het onderzoek.
Mocht je niet langer willen wachten, dan kun je ook via HBO Max zelf deze dienst afnemen. In dat geval moet de betaalde variant bij ons worden opgezegd. Voor de abonnementskosten is in ieder geval een creditering ingeschoten wat het 1ste jaar afdekt.
@Jongino Ik zie inmiddels een actieve status in onze database en je Mijn Ziggo account. Kun je bevestigen dat je daadwerkelijk toegang hebt en content kunt afspelen via je HBO Max abonnement?
Hallo. Ik kan bevestigen dat ie werkt. Gelukkig!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.