Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Robert_Bernard
Level 2

HBO Max (activeren) werkt niet

Beste,

 

Ik heb sinds begin november een abonnement bij jullie lopen met gratis HBO max voor 12 maanden. Ik heb tot heden nog steeds geen activatie kunnen doen, eerder al telefonisch contact gehad met jullie. Maar toen kon het nog niet opgelost worden ("er werd aan gewerkt"). Ik lees hier op het forum dat er toch een omweg blijkt te zijn met het opzeggen en opnieuw toekennen ervan door een Community Moderator van Ziggo.

Eerder ook al de stappen doorlopen in andere soortgelijke topics (via screenshots). Kunt u me helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Pasi
Level 19

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods op dit forum natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ) uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw Ziggo gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

 

Zoals u misschien al hier op dit forum gelezen hebt, bent u beslist niet de enige met dit probleem. Blijkbaar heeft Ziggo haar administratie systeem ( al maanden ) niet onder controle en kan dit systeem niet 'bewegen' sommige acties direct uit te voeren. Aangezien dit soort acties ( o.a. het toekennen van rechten ) bij Ziggo automatisch gaan, staat nu iedereen verplicht langs de zijlijn te kijken en hopen dat het systeem stap-voor-stap uiteindelijk toch verder 'loopt'.

 

Misschien kan de helpdesk ( tst 1200 ) u hiermee helpen. Maar ( zoals u misschien al gemerkt hebt ) is men daar soms beperkt in het aantal mogelijke opties/mogelijkheden en/of technisch kennis, waardoor het antwoord soms 'beperkt' is.

Een Ziggo moderator kan en mag vaak veel meer. Deze zal hier vanzelf verschijnen en zodra deze uw vraag gaat behandelen zal hij/zij dat hier melden.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Jammer dat je helemaal nog geen gebruik hebt kunnen maken van @Robert_Bernard Ik ga mijn best doen dit op te lossen voor je. Daarvoor heb ik zojuist HBO van je account verwijderd. Zodra dit voltooid is, voeg ik het weer opnieuw toe. Ik houd je op de hoogte. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb zojuist HBO opnieuw toegevoegd @Robert_Bernard. Je ontvangt vandaag een e-mail om dit te activeren. Ik wil je vragen hiervoor deze stappen te volgen. Laat je weten of het hierna lukt?

0 Kudos
Robert_Bernard
Level 2
Topicstarter

Beste Rikst,

Dank voor je bericht. Na het volgen van de stappen in de link krijg ik (helaas) het bericht: 

Controleer je accountgegevens

Het lijkt erop dat je accountgegevens niet helemaal kloppen of dat je geen toegang hebt tot HBO Max via deze provider. Probeer het opnieuw of neem contact op met je provider voor meer informatie.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Jammer dat het nog niet werkt @Robert_Bernard Overigens valt mij wel op dat de mail om HBO Max te activeren nog niet verstuurd is? Ik wil je dan ook vragen die nog even af te wachten en het daarna normaals te proberen. 

0 Kudos
Robert_Bernard
Level 2
Topicstarter

Veel dank, het is gelukt!