Beste,
Ik heb sinds begin november een abonnement bij jullie lopen met gratis HBO max voor 12 maanden. Ik heb tot heden nog steeds geen activatie kunnen doen, eerder al telefonisch contact gehad met jullie. Maar toen kon het nog niet opgelost worden ("er werd aan gewerkt"). Ik lees hier op het forum dat er toch een omweg blijkt te zijn met het opzeggen en opnieuw toekennen ervan door een Community Moderator van Ziggo.
Eerder ook al de stappen doorlopen in andere soortgelijke topics (via screenshots). Kunt u me helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.
Om u te helpen, hebben de Ziggo mods op dit forum natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ) uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw Ziggo gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Zoals u misschien al hier op dit forum gelezen hebt, bent u beslist niet de enige met dit probleem. Blijkbaar heeft Ziggo haar administratie systeem ( al maanden ) niet onder controle en kan dit systeem niet 'bewegen' sommige acties direct uit te voeren. Aangezien dit soort acties ( o.a. het toekennen van rechten ) bij Ziggo automatisch gaan, staat nu iedereen verplicht langs de zijlijn te kijken en hopen dat het systeem stap-voor-stap uiteindelijk toch verder 'loopt'.
Misschien kan de helpdesk ( tst 1200 ) u hiermee helpen. Maar ( zoals u misschien al gemerkt hebt ) is men daar soms beperkt in het aantal mogelijke opties/mogelijkheden en/of technisch kennis, waardoor het antwoord soms 'beperkt' is.
Een Ziggo moderator kan en mag vaak veel meer. Deze zal hier vanzelf verschijnen en zodra deze uw vraag gaat behandelen zal hij/zij dat hier melden.
Jammer dat je helemaal nog geen gebruik hebt kunnen maken van @Robert_Bernard Ik ga mijn best doen dit op te lossen voor je. Daarvoor heb ik zojuist HBO van je account verwijderd. Zodra dit voltooid is, voeg ik het weer opnieuw toe. Ik houd je op de hoogte.
Ik heb zojuist HBO opnieuw toegevoegd @Robert_Bernard. Je ontvangt vandaag een e-mail om dit te activeren. Ik wil je vragen hiervoor deze stappen te volgen. Laat je weten of het hierna lukt?
Beste Rikst,
Dank voor je bericht. Na het volgen van de stappen in de link krijg ik (helaas) het bericht:
Het lijkt erop dat je accountgegevens niet helemaal kloppen of dat je geen toegang hebt tot HBO Max via deze provider. Probeer het opnieuw of neem contact op met je provider voor meer informatie.
Jammer dat het nog niet werkt @Robert_Bernard Overigens valt mij wel op dat de mail om HBO Max te activeren nog niet verstuurd is? Ik wil je dan ook vragen die nog even af te wachten en het daarna normaals te proberen.
Veel dank, het is gelukt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.