Sinds afgelopen oktober heb ik een Ziggo abonnement met een jaar gratis HBO Max. Echter was er eerst een storing, waardoor mijn account pas in januari kon activeren. Toen ik het had geprobeerd om deze in februari te activeren, kom ik op mijn laptop niet verder dan het laadicoontje van Ziggo (afbeelding 2).
Op mijn telefoon kom ik inmiddels wel verder en zie ik zelfs het tekentje dat hij bezig is met activeren, maar dan wordt ik doorgestuurd naar de website van HBO Max en krijg ik een blauw scherm waar ik niets mee kan en in de URL staat "error" (afbeelding 5).
1.
2.
3.
4.
5.
Ik zou graag hulp willen met de activatie, zodat ik eindelijk na meer dan een half jaar gebruik kan maken van HBO Max. Daarnaast mag ik hopen dat vanaf het moment van activatie het gratis-jaar pas in gaat, en ik dus niet nog maar 2 maanden kan genieten van het gratis abonnement.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Hi @Vlinder_6.8 Hier kun je inderdaad wel wat hulp van ons bij gebruiken! Wat jammer dat het maar niet wil lukken om HBO goed te activeren. Ik ga voor je aan de slag en neem je mee in de stappen.
Ik heb zojuist HBO allereerst verwijderd. Zodra dit volledig is doorlopen, zal ik HBO opnieuw voor je toevoegen. Je ontvangt daarna een e-mail om HBO te activeren via Mijn Ziggo. Dat mag na de ontvangst van de e-mail uiteraard doen. In sommige gevallen lukt dat niet direct, doe in dat geval een nieuwe poging 24 uur na ontvangst van de e-mail. We horen de uitkomst graag.
Ik ga er, gezien eerdere vergelijkebare meldingen, vanuit dat je na activatie 12 maanden kosteloos gebruik kunt maken van HBO. Merk je straks in oktober dat dit niet het geval is, laat het dan zeker weten zodat we dit voor je kunnen oplossen.
Ik heb dit geprobeerd en het is gelukt! Heel erg bedankt voor je hulp!
Hi,
Ik heb exact hetzelfde issue. Precies bij stap 5 gebeurd er niets meer.. inmiddels zijn wij hier vanaf januari mee bezig.
Paar maanden geleden liep de activatie continue vol met errors, maar inmiddels komen we iets verder en zitten we in precies dezelfde situatie als topic starter.
Kun je voor mij hetzelfde doen?
Al reeds meerdere keren contact gehad met klantenservice en iedere keer moest ik het over een tijdje nog een keer proberen, zonder resultaat helaas.
Dank alvast
Hey @Glennh . Akelig dat je hier al zo lang mee bezig bent. Wel fijn dat het nu verder komt, maar eindsaldo heb je dus nog altijd geen actief HBO account. Werk aan de winkel. Ik ga voor jou dezelfde oplossing proberen als hierboven! Wil je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten? Dan kan ik je gegevens er bij pakken :-).
Hallo Lycke,
Zou je ons ook uit de brand kunnen helpen?
Wij proberen al geruime tijd het HBO max account te activeren maar dit lukt niet.
we eindigen ook met een zwart scherm zoals hier boven is beschreven met die vijf stappen.
Met de klantenservice hebben we hier ook over gesproken maar dit heeft niet geholpen.
M.V.G. Dennis.
Dat zou top zijn Lycke. Ik heb het profiel aangevuld! Fingers crossed...
Enorm zuur dat je hier ook al lange tijd mee bezig bent. De brandblusser heb ik er gelijk bijgepakt en het vuur is nagenoeg gedoofd.
De afvoeractie voor HBO Max is voor @DennisH1 en @Glennh zojuist uitgevoerd. Het toevoegen van HBO Max volgt zodra de opzegging volledig administratief is verwerkt. Dit volgt later vandaag. Zouden jullie morgenmiddag een nieuwe activatie willen proberen? Het is verstandig om dit op een pc of laptop uit te voeren. Hierbij werkt het doorgaans altijd.
Houden jullie ons op de hoogte?
Ik probeer via mijn ziggo HBO Max te activeren maar dat lukt ook niet, ik krijg ieder keer de melding dat het op dit moment niet lukt en dat ik de helpdesk moet bellen, dat doe ik liever niet omdat dit altijd uitloopt op een irritatie momentje voor mij😜
misschien kan het zo?
Hey @Lucbis - zuur dat het niet lukt! Ik heb net je gegevens bekeken maar zie geen HBO actief staan. Wanneer heb je dit aangevraagd? Ik hoor het graag even van je!
Nou dat zal ik u vertellen, ik kan het helemaal niet aanvragen via de app niet en via internet niet, ik koet de klantenservice bellen, dat wil ik nou juist niet omdat ik dan weer dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg
Onhandig dat je zo vastloopt hierin @Lucbis Als je wilt kan ik kijken of ik het voor je kan bestellen. Laat het maar weten.
Graag ik betaal hem nu los zou hem graag in het abonnement hebben. Zegt u dan mijn hbo abonnement wat ik nu via een andere rekening betaal op?
Ik heb geen mogelijkheid om je abonnement bij HBO zelf op te zeggen, dus dat is iets wat je zelf zult moeten regelen via HBO. Het is denk ik handig om dan eerst te weten per wanneer je HBO kunt stopzetten, op de manier kun je bepalen wanneer je HBO via Ziggo wilt laten lopen.
Klopt ga ik dat eerst wel regelen en dan bel ik toch maar op naar ziggo
Hallo Vincent.
Dit heeft voor ons alles opgelost.
We kunnen nu eindelijk HBO Max kijken!
Super! bedankt 🙂
Fijne dag nog.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.