1
Vraag
2
Reageer en help mee
nhoekstra

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

HBO Max-abonnement registratie (12 maanden gratis actie) opeens gestopt. Wat nu?

Dag,

Eind vorig jaar ben ik klant geworden van Ziggo. Toen de actie '12 maanden gratis HBO Max' geactiveerd in mijn Ziggo account. Geen problemen gehad tot sinds kort. Ik heb een mail gekregen om de actie opnieuw te activeren terwijl in mijn Ziggo account staat aangegeven dat HBO Max automatisch wordt verlengd op 13 april 2024. Twee tegenstrijdige berichten. HBO Max doet het momenteel niet, geen actieve registratie.

In het menu van de klantenservice werd een mededeling afgespeeld over het opnieuw activeren van de HBO Max streamingdienst. Net als de e-mail heeft dat niet geholpen omdat ik zelf niks opnieuw kan activeren. Een medewerker van de klantenservice kon mij ook niet verder helpen.

Kan iemand mij duidelijkheid geven over:
1. Kan ik zelf nog iets doen om dit op te lossen?
2. Komt Ziggo met een oplossing? Zo ja, wanneer en waarmee?

Hieronder het bericht uit de mail van Ziggo:
"Onlangs heeft u gekozen voor 12 maanden gratis HBO Max.

Het aanbod is 3 maanden geldig, maar uw HBO Max account is nog niet geactiveerd. Doet u dit alsnog? U kunt via onderstaande link uw HBO Max account activeren."

Hieronder het bericht in mijn ziggo account:

Je HBO Max-abonnement wordt verlengd op 13/04/2024

Wil je je abonnement opzeggen? Klik dan hieronder op ‘Abonnement opzeggen’.

Gebruikersnaam kwijt? Heb je per ongeluk je gebruikersnaam bij het aanmelden verkeerd ingevoerd of ben je hem vergeten? Neem contact op met onze klantenservice  om je unieke account code te ontvangen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Noël

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76342Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22499Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1254Posts
  • 129Oplossingen
  • 614Likes

En toen kon je opeens geen HBO Max meer kijken 😞 @nhoekstra dat moet wel een teleurstelling zijn geweest. Ik heb meteen gekeken wat daar de reden van zou kunnen zijn en zag dat HBO Max ( 12 maanden gratis ) niet meer actief stond op het abonnement. Ik heb dit meteen opnieuw toegevoegd. In de loop van vandaag moet je weer kunnen kijken, loop je tegen problemen aan, laat het ons hier weten. 

nhoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dag Judith,

Bedankt dat je meteen in actie bent gekomen. Het probleem is nog niet opgelost, geen verandering.
Ik heb een vergelijkbare mail gekregen met het bericht om HBO MAX opnieuw te activeren. Staat in het Ziggo account dat het abonnement op 13/04/2024 wordt verlengd.

Ik hoor graag meer.

Groet,

Noël

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@nhoekstra dankje voor de details, top.

We pakken dit verder op. De afdeling in kwestie zal er mee aan de slag. We houden je op de hoogte! Dank voor het geduld! 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@nhoekstra we vergeten je niet hoor, de materie is helaas wat complex. Je zal het misschien wel meer gelezen. We zijn er achter de schermen hard mee bezig en houden je op de hoogte. 

nhoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dag Jacob,

Bedankt voor het bericht.

In mijn ziggo account stond aangegeven dat het HBO max abonnement vandaag (13-04-2024) automatisch verlengd wordt. Zonet heb ik gekeken en deze melding is nu weg. Helaas is het abonnement niet automatisch verlengd.

Vanaf nu wil ik eens in de week controleren of het abonnement weer werkt, tenzij jij mij meer kan vertellen over de manier waarop Ziggo mij op de hoogte houdt. Kan ik een mail/brief afwachten of een reactie op het forum?

Groet

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4446Posts
  • 588Oplossingen
  • 2230Likes

@nhoekstra In een ander topic had je ook gereageerd, zie ik. Inmiddels heb je ook niet meer de mogelijkheid om het opnieuw te activeren, waardoor wij weer aan zet zijn. Je kunt eens per week inderdaad in Mijn Ziggo checken wat er mogelijk is. Zelf checken we het ook nog voor je.

nhoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Klopt, bedankt voor je reacties. Nog afwachten dus.

nhoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Een update over het probleem? Na 3 weken nog niks gehoord.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Hi @nhoekstra, ik snap dat je het wachten zat bent, het duurt ook erg lang. Je gegevens waren al doorgestuurd als zijnde voorbeeld op dit lopende issue, zodat ik hier een update over heb zal ik het in dit topic aan je melden. Ik kan je in de tussentijd een gratis zenderpakket aanbieden voor 3 maanden, lijkt dit je wat? Je kan kiezen uit Film1, TV Plus, Ziggo Sport Totaal, ESPN of een Kids pakket.

Dit staat overigens verder los van het euvel wat je hebt met HBO hoor, mocht hier nieuws over zijn hoor je het uiteraard meteen.

nhoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Inmiddels een mail gehad van HBO dat ze op 11 juni een vernieuwde versie van HBO lanceren.
Kan ik die datum zien als een groen licht of staat het bericht los van Ziggo?

Ik pas voor het aanbod van de 3 maanden, toch bedankt!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9192Posts
  • 1077Oplossingen
  • 4124Likes

Hi @nhoekstra - Dat staat helaas los van deze problemen 😞

nhoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Oef!

Een andere vraag: Kan ik iets instellen zodat ik een mail krijg op het moment dat iemand hier een nieuw bericht plaatst? Dan hoef ik niet steeds op het forum te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8142Posts
  • 2405Oplossingen
  • 3999Likes

Hi @nhoekstra 

Yes, dat is zeker in te stellen! Hiervoor ga je naar 'instellingen'. 

Vervolgens ga je vanuit 'Mijn Instellingen' naar 'Abonnementen en Bladwijzers'. Onder het kopje 'Meldingsaanstellingen' kun je aanvinken wanneer je een notificatie wilt ontvangen. Hier heb je o.a. de optie om een e-mailmelding te krijgen op het moment dat je gementioned wordt 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic