1
Vraag
2
Reacties
maurice90

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Groene kabel kapot in de muur.

Beste, 

 

gister heb ik een abonnement  afgesloten bij ziggo en deze zal volgende maand ingaan. uit interesse waar de aansluiting zat ben ik gaan zoeken en kwam er achter dat die in de muur zit en niet uit steekt. onmogelijk om aan te sluiten dus. ik heb hier gelijk over gebeld en er werd mij gegarandeerd dat als ik het pakket binnen komt ik een afspraak kan maken met een monteur en dat ik dan op de ingangsdatum gewoon verbinding heb. waar ik alleen bang voor ben is dat er gegraven moet worden om de kabel meer naar binnen te krijgen en de installatie monteur dat niet doet waardoor ik dus geen diensten heb bij ingang datum? wat kan ik nog meer doen nu? 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hoi @maurice90 en welkom op onze Community! 

Logisch dat je je hier zorgen over maakt en vragen over hebt! Je abonnement gaat in op het moment dat je de boel aansluit, tot die tijd blijft je abonnement bij T-Mobile actief. We hebben dus zeker speling en het is niet zo dat op 11 februari, T-Mobile er direct helemaal mee ophoudt. Ik heb de monteur alvast voor je ingepland op 11 februari en hij komt langs tussen 08.00 en 13.00 uur. Je krijgt hier nog een email van ter bevestiging! 

Het probleem wordt sowieso opgelost! Mocht het zo zijn dat je binnen 2 weken na het ontvangen van je diensten er toch vanaf ziet, laat het dan via deze weg weten dan zeggen we alsnog je abonnement kosteloos op ondanks dat de 14 dagen bedenktermijn eigenlijk zijn verstreken na het ontvangen van de bevestiging.

We zijn nergens zonder een plan B dus mocht het zo zijn dat je toch zonder internet zit dan kunnen we een back up bundel toevoegen als je Vodafone hebt zodat verder werken kan via een hotspot. Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt!

Bekijk in context

6 Reacties 6
maurice90
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook nog incl foto van de kabel

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
maurice90 wrote:

Beste, 

 

gister heb ik een abonnement  afgesloten bij ziggo en deze zal volgende maand ingaan. uit interesse waar de aansluiting zat ben ik gaan zoeken en kwam er achter dat die in de muur zit en niet uit steekt. onmogelijk om aan te sluiten dus. ik heb hier gelijk over gebeld en er werd mij gegarandeerd dat als ik het pakket binnen komt ik een afspraak kan maken met een monteur en dat ik dan op de ingangsdatum gewoon verbinding heb. waar ik alleen bang voor ben is dat er gegraven moet worden om de kabel meer naar binnen te krijgen en de installatie monteur dat niet doet waardoor ik dus geen diensten heb bij ingang datum? wat kan ik nog meer doen nu? 

 

 

 

Hoi,

Een installatie monteur zal dit idd niet doen denk ik , maar weet ik niet zeker.

Zou idd wel handig zijn hiervoor een service monteur af te spreken maar dat kan pas als er een actief abonnement op het adres staat.

Voor de zekerheid zet de postcode en het huisnummer van het adres waar het hier om gaat in je privé community profiel.

https://community.ziggo.nl/settings/profile , er lezen moderators van Ziggo mee en die zullen hier wel iets meer over kunnen schrijven , even geduld en hou je e-mail in de gaten, zodra er een reactie komt krijg je een mail.

 

maurice90
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat heel begrijpelijk is dat er pas een monteur komt op het moment dat mijn contract definitief is. maar dan betekent het toch dat na de 14 dagen wettelijke bedenk tijd ik er al niet meer onder uit kan komen en mogelijk eerder al dit op gelost kan worden? of zie ik het verkeerd?. enige waar ik bang voor ben is dat op het moment dat alles in gaat het niet werkt en er alsnog een andere monteur moet komen en ik zonder internet zit, wat in deze tijd heel vervelend kan zijn met alle thuis werk regelingen enz 

 

enige wat er aan de telefoon werd gezegd is dat ze er een melding van heeft gemaakt en als ik mijn pakket krijg ik een monteur kan inschakelen. dat zou plus minus een week voor dat het contract ingaat zijn.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
maurice90 wrote:

wat heel begrijpelijk is dat er pas een monteur komt op het moment dat mijn contract definitief is. maar dan betekent het toch dat na de 14 dagen wettelijke bedenk tijd ik er al niet meer onder uit kan komen en mogelijk eerder al dit op gelost kan worden? of zie ik het verkeerd?. enige waar ik bang voor ben is dat op het moment dat alles in gaat het niet werkt en er alsnog een andere monteur moet komen en ik zonder internet zit, wat in deze tijd heel vervelend kan zijn met alle thuis werk regelingen enz 

 

enige wat er aan de telefoon werd gezegd is dat ze er een melding van heeft gemaakt en als ik mijn pakket krijg ik een monteur kan inschakelen. dat zou plus minus een week voor dat het contract ingaat zijn.

 

Over bedenktijd ga ik niet , maar wacht even af tot de moderator langs is geweest die zal er iets over kunnen vertellen

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hoi @maurice90 en welkom op onze Community! 

Logisch dat je je hier zorgen over maakt en vragen over hebt! Je abonnement gaat in op het moment dat je de boel aansluit, tot die tijd blijft je abonnement bij T-Mobile actief. We hebben dus zeker speling en het is niet zo dat op 11 februari, T-Mobile er direct helemaal mee ophoudt. Ik heb de monteur alvast voor je ingepland op 11 februari en hij komt langs tussen 08.00 en 13.00 uur. Je krijgt hier nog een email van ter bevestiging! 

Het probleem wordt sowieso opgelost! Mocht het zo zijn dat je binnen 2 weken na het ontvangen van je diensten er toch vanaf ziet, laat het dan via deze weg weten dan zeggen we alsnog je abonnement kosteloos op ondanks dat de 14 dagen bedenktermijn eigenlijk zijn verstreken na het ontvangen van de bevestiging.

We zijn nergens zonder een plan B dus mocht het zo zijn dat je toch zonder internet zit dan kunnen we een back up bundel toevoegen als je Vodafone hebt zodat verder werken kan via een hotspot. Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt!

maurice90
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mariska,

Bedankt voor je duidelijke antwoord en het inplannen van de monteur! Voor mij is het nu zeker wat meer duidelijk. Ook de zorgen dat we zonder diensten komen te zitten is nu dus weg! 

Toen we een jaar geleden naar ons huidige huis verhuisde hadden wij onze diensten meegenomen van ons huidige provider. bij het aansluiten bleek toen ook dat het ISRA punt ook al kapot te zijn en nu ik dan jullie aansluit punt zie heb ik mijn vermoedens dat de vorige eigenaar ergens zijn ongenoegen over had! of te wel het lijkt wel bewust te zijn gedaan maar dat durf ik niet te hard te roepen!

 

in ieder geval alsnog heel bedankt voor het goede antwoord.

 

gr maurice

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic