1
Vraag
2
Reacties
Danny2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gratis zenderpakket vervalt bij opzeggen Digitale TV

Hallo lezers,

 

 

Ik ben een vaste klant van Ziggo en altijd zeer tevreden over de service en kwaliteit. 

 

Ik heb mijn abonnement verandert naar een internet only abonnement. (Veel te duur voor wat je krijgt)

 

 

Ik heb ziggo sport als extra tv zender pakket, omdat ik Vodafone en Ziggo combineer. Helaas komt dit nu te vervallen omdat ik nu internet only heb. Dus een extra komt te vervallen. 

 

Nu was mijn voorstel om de wifiboosters als extra toe te voegen in mijn abonnement. Dit is niet mogelijk. 

 

 

 

Ik wil een internetprovider die met mij meedenkt en niet meteen aangeeft dat dit niet mogelijk is. Ik vind €45 voor een 75Mb/s verbinding behoorlijk prijzig. Als het mogelijk is om een glasvezel abonnement aan te schaffen, dan zal ik dit ook zeker doen. (Binnenkort ga ik verhuizen).

 

Hopelijk is er een mogelijkheid om hier samen uit te komen. 

 

Groetjes,

 

Danny

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

extra tv pakket bij een internet only abonnement is helaas niet mogelijk omdat voor tv pakket minimaal tv start nodig is

 

denk niet dat er nog andere opties zijn  pakketten hebben gewoon een standart prijs daar is helaas niks aan te doen

 

misschien dat een moderator nog iets voor je kan betekenen 

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

extra tv pakket bij een internet only abonnement is helaas niet mogelijk omdat voor tv pakket minimaal tv start nodig is

 

denk niet dat er nog andere opties zijn  pakketten hebben gewoon een standart prijs daar is helaas niks aan te doen

 

misschien dat een moderator nog iets voor je kan betekenen 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Danny2

 

Spijtig dat je je abonnement hebt aangepast naar een Internet Only pakket. 
Zoals @anoniemforum al aangeeft, heb je alleen toegang tot extra zenders als je een Digitale ontvanger afneemt. 
Onze gratis extra's bestaan uit Safe Online en een gratis zenderpakket uit de keuze: Ziggo Sport Totaal, Movies&Series L en het Kidspakket. Andere zenderopties bieden we ook niet aan als gratis extra.

Wanneer je er dus zelf voor kiest je Digitale TV pakket op te zeggen, vervalt deze kortingsoptie. Je krijgt er dan geen andere korting voor in de plaats 🙂
Al is het alleen al om de reden dat we geen andere gratis extra's aanbieden, en je zelf het Digitale TV pakket opzegt.

Desondanks behoud je wel je veiligheidspakket van ons en uiteraard van Vodafone je dubbele data en €5,- korting op je mobiele abonnement.

Danny2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Jamyla,

 

Bedankt voor je informatie, maar achter deze informatie was ik inderdaad al zelf gekomen. 

 

Spijtig dan ook dat ik niks anders aangeboden krijg.

 

Groetjes Danny

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Danny2

 

Ik ben vooral benieuwd waarom jij in de veronderstelling bent dat we jou iets anders moeten aanbieden.

De enige opties die we als gratis extra's aanbieden staan hier vermeld.
Als jij er voor kiest om geen Digitale TV meer af te nemen, weiger je tenslotte zelf ons aanbod 🙂 

Je maakt in dat geval geen onderdeel meer uit van de voorwaarden waardoor je geen recht meer hebt op voordeel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic