1
Vraag
2
Reacties
Daniellebouw

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Gratis zender pakket

Goedemorgen,

 

Door dat ik bij Hollandsnieuwe zit krijg ik jaar lang gratis zender pakket. Stopt deze automatisch of moet ik daar nog iets voor doen , dat ik niet na het jaar moet gaan betalen. 

 

Alvast bedankt voor u reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Deze pakketten blijven in theorie 1 jaar staan of wanneer de samenwerking tussen hollandsnieuwe en Ziggo zou stoppen. In de praktijk staat mijn gratis zenderpakket Ziggo Sport Totaal al jaren aan 🙂 En deze zal ook nooit zomaar omgezet worden naar een betaalde variant. In jouw geval (Movies & Series L) is er geen betaalde tegenhanger, dus hoef je je daar ook geen zorgen om te maken! Veel kijkplezier gewenst 😁

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er zijn een aantal vormen van gratis pakketten.

Welk pakket heb je het over?

Sommige pakketten blijven onbeperkt gratis om dat je Hollandse nieuwe en Ziggo hebt.

Daniellebouw
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Bert @ Ik heb even een foto gemaakt, gaat om dit pakket

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Deze pakketten blijven in theorie 1 jaar staan of wanneer de samenwerking tussen hollandsnieuwe en Ziggo zou stoppen. In de praktijk staat mijn gratis zenderpakket Ziggo Sport Totaal al jaren aan 🙂 En deze zal ook nooit zomaar omgezet worden naar een betaalde variant. In jouw geval (Movies & Series L) is er geen betaalde tegenhanger, dus hoef je je daar ook geen zorgen om te maken! Veel kijkplezier gewenst 😁

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@AlexHelpt Hollands Nieuwe is gewoon een merk van Vodafone. Het is/was zelfs gewoon via de Vodafone winkel te krijgen.

Ziggo is van Vodafone en Liberty, het zo vreemd zijn als ze dan opeens stoppen dit aan te bieden bij Hollands Nieuwe

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

@Template  schreef:

(...) Ziggo is van Vodafone en Liberty, het zo vreemd zijn als ze dan opeens stoppen dit aan te bieden bij Hollands Nieuwe


Eh, Ziggo is niet 'van Vodafone en Liberty', maar 100% van Liberty. VodafoneZiggo is gewoon een joint-venture, dus losse bedrijven. Mocht de samenwerking daartussen ooit verdwijnen (hypothetisch, zal niet zo snel gebeuren lijkt me 🙂), dan dus ook de voordelen.
Dit zijn trouwens gewoon gegevens uit de algemene voorwaarden; stopt de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo, dan ook de voordelen. Niets nieuws onder de zon 😎

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@AlexHelpt Er staat hier dat Vodafone en Liberty ieder 50% bezitten in de Joint Venture https://www.businesswire.com/news/home/20160215005705/en/Liberty-Global-Vodafone-Merge-Dutch-Operati...

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ja, dat is logisch bij een joint-venture (samenwerkingsverband) die gaat over VodafoneZiggo; helft is Vodafone, helft is Ziggo (Liberty). Maar Ziggo zelf is 100% van Liberty.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic