johnans schreef: "Mijn idee id dus alles terug te bouwen naar t oude en die nieuwe rommel terug te sturen naar Ziggo... de 50 euro gaat automatisch afgeschreven worden deze boek ik terug! Ik neem aan dat ik zelf kies wat ik wel of niet betaald wil laten vervangen! Had beter kunnen opzeggen en opnieuw aanvragen krijg je gratis monteur die alles komt installeren!!!! Kwalijke zaak!!! "
Even een tip, kom niet aan de AOP, dat is de verantwoordelijkheid van Ziggo, binnen in je huis is alles van jou.
Wacht ook even een Ziggo moderator af en ga niets terugboeken, dan activeer je een automatisch systeem wat niemand kan stoppen met allerlei acties die je niet wilt.
En het kost een flinke tijd om alles weer op orde te krijgen.
Opzeggen en opnieuw een abonnement afnemen is geen oplossing, nieuwe abonnementen krijgen pas weer alle voordelen na 6 maanden geen klant geweest te zijn.
Ziggo moderators kunnen diep in het systeem kijken en zien wat er zich afgespeelt heeft en de hele boel zo nodig aanpassen in de facturatie.