Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
KBX458 wrote:
Hoi johnans , als medeklant kan ik dit niet beoordelen. Daarom leg ik je verhaal voor aan het moderator team. Zij kunnen in de systemen van Ziggo kijken om e.e.a. te achterhalen.
Als je ervoor zorgt dat in je communityprofiel je postcode en huisnummer staan vermeld, dan krijg je vandaag of morgen een reactie van hen.
Alex Ziggo wrote:
Geen lekkere situatie zo te lezen, johnans - zeker als het na zijn bezoek nog steeds niet allemaal goed werkt. Logisch dat je er even klaar mee was. Uit je laatste bericht zie ik al wel iets van verbetering, maar niet optimaal. Heb je nog wat aan de genoemde tips gehad? Ik heb je voor de zekerheid alvast gevolgd; als er op dit moment iets speelt waar ik je mee kan helpen, mag je altijd even een privébericht sturen met je gegevens.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.