hallo, ziggo
ik dacht toch dat ik de laatste keer heel duidelijk was geweest,
ik zit niet op een gratis kado van Film1 te wachten voor 12 maanden, wat begrijpen jullie hier niet aan,
ik zou in plaats van Film1 graag ESPN Compleet 12 maanden gratis willen hebben,
maar dat schijnt niet te kunnen heb ik wel begrepen van ziggo moderators hier,
en waarom zou dat niet kunnen, tuurlijk kan dat wel, maar ze willen het gewoon niet dat is het probleem,
film1 mag je houden heb er totaal geen belangstelling voor, dat heb ik de eerste keer ook al gezegt toen het mij aangeboden werd, maar luisteren vergeet het maar, maar dat ben ik wel gewent, dat er niet geluisterd wordt naar de klanten, gewoon lekker je eigen zin door drukken daar zijn ze goed in bij ziggo, ga vooral zo door dan lopen er nog veel mensen weg, en terecht, geeft ze groot gelijk
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@SBK Je kan duidelijk zijn met wat je wilt, maar een ander hoeft helemaal niet in te gaan op je eisen.
Je hebt een antwoord gehad van Ziggo en NEE is ook een antwoord.
Je verwijt Ziggo, wat je nu zelf ook doet, je wilt ook "lekker je eigen zin door drukken"
ik neem jou commentaar niet eens serieus, daar reageer ik niet eens op dag bert de groeten
Je verwijt Ziggo,wat je nu zelf ook doet
Dus Ziggo mag het wel, maar hij mag het niet?
Laat ze dan niet weer met een aanbieding komen waar we toch niks aan hebben.
@Totaal Ziggo bied een dienst aan en daar kun je je op abonneren of niet.
Ziggo kan zijn eigen zin niet eens doordrukken, want je neemt zelf een abonnement of niet.
En als je meer wilt, wat niet binnen de overeenkomst valt en Ziggo zegt nee en je dan blijft doorduwen, dan wil je je eigen zin doordrukken buiten de overeenkomst om, die je bent overeengekomen met Ziggo.
Ik snap je wel Bert, maar ik neem geen abonnement op doordrukken zoals jij dat noemt. Ik neem een abonnement op TV en internet, meer niet.
Maar hier kan je lang en kort over discussiëren , maar dit is hoe ik er over denk.
Ik kan wel zeggen Ziggo is goed Ziggo is top, maar daar leert Ziggo ook niks van.
Wat ik om mij heen hoor zijn er genoeg Ziggo klanten die bij het aangaan van een nieuwe jaar abonnement een jaar lang ESPN compleet krijgen hoor. Dus waarom Ziggo bij jou halsstarrig weigert? Ik heb geen idee.
Hoe zat dat ook alweer met dat gegeven paard…?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.