RomeoBravo

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gratis extra Ziggo TV pakket - Nog geen mogelijkheid

Graag wil ik het volgende in de community voorleggen m.b.t. een gratis extra Ziggo tv-pakket in combinatie met een abonnement op hollandsnieuwe.

Ruim 3 weken geleden is het abonnement met hollandsnieuwe ingegaan en ontving ik direct 1000 MB/SMS/MIN extra.

Ik heb sedert een tiental jaren bij ZIGGO en haar voorgangers een abonnement op digitale TV, internet en vast bellen.

Tot op heden heb ik in Mijn Ziggo geen mogelijkheid een extra pakket te activeren en evenmin een mail daarover ontvangen.

Mijn vraag is of ik te ongeduldig ben of er mogelijk bij de koppeling van de abonnementen iets fout gegaan is.

 

 

 

33 Reacties 33
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @renzkoning en welkom op de Community!

Maar natuurlijk checken we dit graag voor je. Ik heb het voor je bekeken en ik zie dat de status op aangevraagd staat. Dit had allang op 'actief' moeten staan. Ergens gaat er administratief iets dus niet helemaal lekker. Om die reden heb ik een opdracht aangemaakt voor de juiste afdeling. Zij pakken dit binnen 3 werkdagen op. Uiteraard check ik het over 3 dagen of het actief staat en laat het je via deze weg weten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@renzkoning Helaas is de opdracht nog niet opgepakt. Sorry dat dit langer duurt dan verwacht. Ik moet dan ook nog even een beroep doen op je geduld. We houden het aan deze kant voor je in de gaten en zodra er meer bekend is dan delen we dit uiteraard met je. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @renzkoning. Het duurde even, maar ik zie dat de case opgepakt en verwerkt is. Als het goed is kan je nu gebruikmaken van je gratis extra's! 

renzkoning

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke,

super bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist even gekeken maar kun je mij een stukje opweg helpen. Waar kan ik de gratis extra's vinden? Want bij producten/televisie/gratis TV pakket instellen  staat niets....helaas...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Frappant, je zou dit gewoon in MijnZiggo moeten zien> Maar als ik met je meekijk, zie ik het ook niet terugkomen. Hoewel het dus wel (gelukkig) nu actief op je account staat. Welk zenderpakket wil je graag actief hebben? Dan zet ik het hier voor je aan :-). 

renzkoning

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Lycke, ik zou graag Ziggo Sport als extra willen hebben. Dank je wel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Geregeld! Binnen 24 uur werken de zenders :-). Heel veel plezier ervan! 

inge4

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb wel een mail gehad over mijn gratis tv-pakket maar als ik inlog en naar de pagina Gratis extra tv-pakket ga zie ik daar geen keuzemogelijkheden, alleen Kies elke 30 dagen een ander tv-pakket.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @inge4 , van harte welkom! 

Jij wilt natuurlijk dolgraag gebruik maken van je gratis extra zenderpakket! Als ik met je mee kijk, zie ik inderdaad dat je de keuze in Mijn Ziggo even niet kunt maken. Ik heb dit doorgegeven aan het onderzoeksteam om te onderzoeken. 

Welk zenderpakket had je gewild? Dan regel ik graag dat dit actief komt voor je. 
- Ziggo Sport Totaal 
- Skyshowtime

- Ziggo Kids

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @inge4 

Heb je al een keuze kunnen maken? Ik maak het graag voor je in orde.

ronk1961

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Goedeavond

Ik heb hetzelfde probleem als inge4

Met googlechrome kreeg ik steeds een foutmelding dat mijn gegevens in "mijn ziggo"niet opgehaald kon worden.

Met firefox op laptop (linux) of via googleChrome op de android telefoon 

Zie ik ook alleen 2 handels (zoals in een vliegtuig) met de tekst "kies elke 30 dagen een ander gratis tv-pakket"

Naast een ziggo tv en internet abonnement heb ik sinds kort ook Hollands nieuwe abonnement en een vodafone prepaid met een mijn vodafone account (om het makkelijk te maken)

Ik zou graag het sport totaal pakket willen hebben.

Bijvoorbaat dank.

Groet Ron

votantonio

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hello

 

I have the same problem, when I try to activate the package I get a 404 error, and if I go in myZiggo I get only a picture with the text "choose a different package every 30 days".

Could you please activate Ziggo Sport Total for me as I'm not able to.

 

Thank you

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

He hoi @ronk1961, welkom hier op de Community!

Ik zie dat het zenderpakket ondertussen actief staat. Is dit allemaal naar wens?

@votantonio I'm sorry to hear you're having issues activating the package. I'd like to make sure Ziggo Sport Totaal is activated. Can you add your zipcode + housenumber in your Community profile and let me know when this is done? 

ronk1961

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ja zeker .

Alles is naar wens.

 

Bedankt voor de moeite.

 

Uitgelicht topic