1
Vraag
2
Reacties
RomeoBravo

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gratis extra Ziggo TV pakket - Nog geen mogelijkheid

Graag wil ik het volgende in de community voorleggen m.b.t. een gratis extra Ziggo tv-pakket in combinatie met een abonnement op hollandsnieuwe.

Ruim 3 weken geleden is het abonnement met hollandsnieuwe ingegaan en ontving ik direct 1000 MB/SMS/MIN extra.

Ik heb sedert een tiental jaren bij ZIGGO en haar voorgangers een abonnement op digitale TV, internet en vast bellen.

Tot op heden heb ik in Mijn Ziggo geen mogelijkheid een extra pakket te activeren en evenmin een mail daarover ontvangen.

Mijn vraag is of ik te ongeduldig ben of er mogelijk bij de koppeling van de abonnementen iets fout gegaan is.

26 Reacties 26
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2869Posts
  • 337Oplossingen
  • 872Likes

Goedemorgen @renzkoning en welkom op de Community!

Maar natuurlijk checken we dit graag voor je. Ik heb het voor je bekeken en ik zie dat de status op aangevraagd staat. Dit had allang op 'actief' moeten staan. Ergens gaat er administratief iets dus niet helemaal lekker. Om die reden heb ik een opdracht aangemaakt voor de juiste afdeling. Zij pakken dit binnen 3 werkdagen op. Uiteraard check ik het over 3 dagen of het actief staat en laat het je via deze weg weten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6810Posts
  • 1931Oplossingen
  • 2779Likes

@renzkoning Helaas is de opdracht nog niet opgepakt. Sorry dat dit langer duurt dan verwacht. Ik moet dan ook nog even een beroep doen op je geduld. We houden het aan deze kant voor je in de gaten en zodra er meer bekend is dan delen we dit uiteraard met je. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12745Posts
  • 1053Oplossingen
  • 4957Likes

Hey @renzkoning. Het duurde even, maar ik zie dat de case opgepakt en verwerkt is. Als het goed is kan je nu gebruikmaken van je gratis extra's! 

renzkoning

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke,

super bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist even gekeken maar kun je mij een stukje opweg helpen. Waar kan ik de gratis extra's vinden? Want bij producten/televisie/gratis TV pakket instellen  staat niets....helaas...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12745Posts
  • 1053Oplossingen
  • 4957Likes

Frappant, je zou dit gewoon in MijnZiggo moeten zien> Maar als ik met je meekijk, zie ik het ook niet terugkomen. Hoewel het dus wel (gelukkig) nu actief op je account staat. Welk zenderpakket wil je graag actief hebben? Dan zet ik het hier voor je aan :-). 

renzkoning

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Lycke, ik zou graag Ziggo Sport als extra willen hebben. Dank je wel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12745Posts
  • 1053Oplossingen
  • 4957Likes

Geregeld! Binnen 24 uur werken de zenders :-). Heel veel plezier ervan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief