RomeoBravo

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gratis extra Ziggo TV pakket - Nog geen mogelijkheid

Graag wil ik het volgende in de community voorleggen m.b.t. een gratis extra Ziggo tv-pakket in combinatie met een abonnement op hollandsnieuwe.

Ruim 3 weken geleden is het abonnement met hollandsnieuwe ingegaan en ontving ik direct 1000 MB/SMS/MIN extra.

Ik heb sedert een tiental jaren bij ZIGGO en haar voorgangers een abonnement op digitale TV, internet en vast bellen.

Tot op heden heb ik in Mijn Ziggo geen mogelijkheid een extra pakket te activeren en evenmin een mail daarover ontvangen.

Mijn vraag is of ik te ongeduldig ben of er mogelijk bij de koppeling van de abonnementen iets fout gegaan is.

 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @RomeoBravo

Even een update vanaf deze kant! Sinds 6 september zijn de Gratis Extra's bij jou geactiveerd. Je kunt vanaf nu dan ook het gewenste tv-pakket in Mijn Ziggo activeren 🙂

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @renzkoning. Het duurde even, maar ik zie dat de case opgepakt en verwerkt is. Als het goed is kan je nu gebruikmaken van je gratis extra's! 

Bekijk in context

33 Reacties 33
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

of af en toe Mijn Ziggo checken. Want als het kan is het daar ook zichtbaar.

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Bert, voor de snelle reactie, ik zal nog even geduld moeten hebben.

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Had ik al gedaan en zal dit zeker nogmaals doen. Bedankt voor de reactie.

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels zijn er na het ingaan van het abonnement op hollandsnieuwe vijf weken verstreken, doch is door mij nog geen email dan wel mogelijkheid tot activeren van een extra Ziggo tv-pakket in Mijn Ziggo ontvangen.

Kan het zijn dat er toch een probleem is met betrekking tot de koppeling van de abonnementen op hollandsnieuwe en Ziggo? 

Beide abonnementen staan op hetzelfde adres. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @RomeoBravo

 

Wat jammer dat je al 5 weken lang wacht op de gratis extra's. Ik heb hiervoor gelijk een verzoek uitgezet naar onze order desk. 

Zij gaan binnen 1 week de gratis extra's voor je koppelen waarna je vervolgens via Mijn Ziggo het gratis zenderpakket kan activeren.

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Jamyla voor de snelle reactie en de te ondernemen actie!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Graag gedaan tot zover @RomeoBravo en voor nu alvast een mooi weekend gewenst 🙂

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ondanks de (gewaardeerde) inspanning van moderator Jamyla, die 8 dagen geleden een verzoek heeft uitgezet naar de orderdesk, is de status helaas nog niet gewijzigd, dat wil zeggen geen e-mail dan wel een keuzemogelijkheid in Mijn Ziggo voor het verkrijgen van een gratis Ziggo tv-pakket.

Voor de volledigheid wil ik nog vermelden dat ik graag gebruik maak van Movies & Series L.

 

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Uit berichten begrijp ik dat moderator Jamyla op vakantie is.

Mijn vraag is of een andere moderator bereid is eens naar deze casus te kijken, het gratis Ziggo tv-pakket is nog steeds niet ontvangen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @RomeoBravo

Ik zie dat het verzoek van mijn collega Jamyla is gesloten met de melding "Geen HollandsNieuwe abonnement gevonden op dit adres. Klant komt niet in aanmerking voor gratis extra's".  Wijzelf kunnen de Hollandsnieuwe gegevens niet inzien, alleen die van Vodafone. Weet je zeker dat je HollandsNieuwe abonnement op het goede adres staat? Het adres waarop ook je Ziggo abonnement staat? 

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Lycke, de abonnementen op zowel Ziggo als hollandsnieuwe staan wel degelijk op exact hetzelfde adres gesteld, is het verstandig als ik je in een privebericht een print van laatstgenoemd abonnement (met adresgegevens) zend?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Als je dat wilt doen, heel graag. Dan zal ik nogmaals het verzoek doorzetten met die informatie erbij. 

Ondertussen activeer ik vast even een maand gratis Movies en Series XL voor je. Dat is nog wat uitgebreider en het stopt na die maand automatisch weer.

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Lycke, 

Ik begrijp inmiddels dat het niet is toegelaten ongevraagd een privé bericht naar een moderator te zenden.

Wel kan bij een uitnodiging van de moderator een privé bericht aan haar/hem worden gezonden.

Of is mijn informatie inmiddels achterhaald? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Je kunt me gewoon een privébericht sturen hoor :-). Ik stuur jou wel even 1, kan je daar op reageren! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @RomeoBravo

Even een update vanaf deze kant! Sinds 6 september zijn de Gratis Extra's bij jou geactiveerd. Je kunt vanaf nu dan ook het gewenste tv-pakket in Mijn Ziggo activeren 🙂

RomeoBravo
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Cecilia,

 

Bedankt voor je berichtje.

Tevens dankzegging aan de overige moderators die in deze casus inspanning hebben gepleegd om het gratis tv-pakket ter beschikking tot stellen!

renzkoning

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Cecilia,

Kun jij voormij ook checken wanneer bij mij ook de gratis extra's beschikbaar komen/zijn?

 

alvast bedankt,

 

Groet,

Renz

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@renzkoning ik zou je prive info zsm weghalen, een moderator kan je postcode en huisnummer zien vanuit je community profiel

Uitgelicht topic