cbaarda

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gratis Ziggo pakket bij Hollandsnieuwe

Omdat ik een abonnement heb sinds 22 maart bij Hollandsnieuwe heb ik recht op een gratis Ziggo tv pakket. Tot nu toe heb ik geen mail van Ziggo ontvangen om dit pakket te activeren. Ik heb er al eens over gebeld. Toen heb ik een aanbod gekregen van 6 maanden gratis Movies & series XL. Maar als dit afgelopen wil ik graag over op het gratis pakket Movies & Series L waar ik recht op heb.  Graag een oplossing.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je je mobiel telefoonnummer tussen haakjes achter je postcode in je community-profiel plaatst, dan kan een moderator de juiste gegevens raadplegen en je verder helpen.

Men komt op werkdagen (ma t/m vrij) langs de topics.

Bekijk in context

19 Reacties 19
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je je mobiel telefoonnummer tussen haakjes achter je postcode in je community-profiel plaatst, dan kan een moderator de juiste gegevens raadplegen en je verder helpen.

Men komt op werkdagen (ma t/m vrij) langs de topics.

Cats6836

Level 3
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Jij hebt tenminste nog recht op een gratis tv pakket

wij hebben ook Hollandse nieuwe genomen maar hebben al Movies en series zo en ook ziggo sport totaal. Kinderen hebben we niet dus aan kids hebben we niets

dus voor ons geen extra pakket maar ook geen andere aanbieding van de kant van ziggo of misschien korting op ons abonnement 

dus helaas voor ons pfffffff

 

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@cbaarda 
Eerst mag je genieten van het Movies & Series XL pakket tot 25 december. Als dan de kerstboom staat, gaat het zenderpakket automatisch over in Movies & Series L. Dat is bij deze geregeld. Als je tegen die tijd het gratis zenderpakket graag wilt wijzigen, dan kan dat via Mijn Ziggo. Voor nu wens ik je een fijne zondag.

Cats6836

Level 3
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik dacht niet dat ik hier om gevraagd heb.

dus ik zou het op prijs stellen dat je de boel terug draait 

dus weer XL

l willen we niet en daar hebben wij niet omgevraagd

korting op ons abonnement lijkt me beter 

 

Cats6836

Level 3
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil er bij zeggen dat ik niet weet of dit voor ons geld maar ik zou dit erg onbeschoft vinden als dit bij ons ongevraagd gebeurd

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Cats6836 U plaatst een reactie in het topic van iemand anders.

De reactie van de moderator @Sander is duidelijk gericht aan de topicstarter cbaarda.

U kunt dus lezen dat die reactie niet voor u bestemd is. Daardoor is er niets onbeschofts aan.

Als u zelf vragen heeft, dan kan u een eigen topic starten. Daarmee voorkomt u verwarring zoals nu bij u is ontstaan.

Cats6836

Level 3
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oké doe ik mijn excuses

cbaarda
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goede oplossing. Heeft gewerkt voor mij!

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Werkt dit altijd zo slecht, activatie van een gratis tv pakket bij afname van Hollandse Nieuwe, of is dit een incident?

Ik wil namelijk ook binnenkort overstappen van Vodafone naar Hollandse Nieuwe, maar wil mijn gratis tv pakket niet kwijt. 

piet15

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb eveneens een abonnement op HollandsNieuwe en wel sinds 8 juni. Hiermee heb ik recht op een gratis Ziggo tv pakket. Tot nu toe heb ik geen mail van Ziggo ontvangen om dit pakket te activeren( Movies & Series L).  Op 19 juni een mail ontvangen dat het 5 weken kon duren. 27 juli natuurlijk nog niets gehoord. Meer dan een uur (!!) gechat voordat het aan de ander kant duidelijk werd dat ik inderdaad recht had op het pakket. Binnen drie werkdagen zou het geregeld zijn. Mooi niet dus. Iedereen stuurt je steeds dieper het ondoordringbare Ziggo-oerwoud in. Ongelooflijk dat het zo moeilijk moet zijn om zoiets simpels te regelen. Ik zou graag een oplossing zien, maar heb daar een hard hoofd in. Gelukkig is E-fiber begonnen met het aanleggen van glasvezel in de buurt en krijg ik volop keuze in het kiezen van een provider.

Flipflip

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bij mij hetzelfde. Sinds 19/1/2023 bij hollandsnieuwe en al eeuwen internet bij Ziggo. Ik zou graag Ziggo Sport Totaal willen hebben.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Goed dat je hier contact over opneemt, @Flipflip. Ik zie dat je hier momenteel inderdaad nog geen gebruik van kunt maken. Om er achter te komen wat er mis gaat, heb ik nog een paar vragen. Wil je bij Hollandsnieuwe eens controleren of het abonnement op het juiste adres staat (waar je Ziggo abonnement op actief staat). Mocht dit het geval zijn, dan hoor ik graag wel abonnement je afneemt bij Hollandsnieuwe, dan help ik je verder 😉 

Flipflip

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Beide op **adresgegevens** Sim Only 7500.

 

** privégegevens (die ook in profiel staan en alleen door mod te zien zijn) weggehaald**

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Bedankt voor de informatie @Flipflip. Ik heb een taak aangemaakt zodat de gratis extras worden toegevoegd aan je abonnement. Omdat er vijf werkdagen overheen gaan voor dit is verwerkt, heb ik Ziggo Sport Totaal alvast een maand gratis actief gezet (stopt automatisch).  Alvast veel plezier ermee 😉 

Flipflip

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dankjewel, Krista!

Flipflip

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Nou, ik heb 1 maand Ziggo Sport Totaal gehad en dat is nu weer verdwenen. Het gaat lekker!

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Oei, dat is vreemd @Flipflip ! Heb je een mooi extra zenderpakket cadeau en dan is het plots verdwenen. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je recht hebt op het extra zenderpakket en hebt het ook meteen weer voor je geactiveerd. Binnen 24 uur (vaak sneller) kun je er weer volop gebruik van maken! 
De reden van deze plotselinge verdwijning heb ik niet kunnen achterhalen.

Mocht je in de toekomst je gratis zenderpakket wilt wijzigen dan kan dat via mijnZiggo.

Flipflip

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hi Renata, Krista had het extra zenderpakket (een maand geleden) voor 1 maand geactiveerd. Ik heb net een mailtje gekregen, dat het nu weer voor 1 maand is geactiveerd. Het zal mij benieuwen of het nu over 1 maand actief blijft.........Bedankt in ieder geval voor jouw hulp!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Flipflip Geen zorgen, de koppeling tussen Hollandsnieuwe en Ziggo is nu goed gemaakt. Het zenderpakket is nu op de juiste manier opgevoerd. De maand contract termijn heeft alleen betrekking op het feit dat je eens per maand je extra pekket kunt wijzigen. In principe is Ziggo Sport Totaal dus net zo lang actief, tenzij je een wijziging doorvoert in 1 van je (hoofd)diensten.

Uitgelicht topic