1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ldg13

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Gratis HBO Max werkt nog steeds niet..

Zoals bij zovelen werkte mijn HBO Max vanaf maart opeens niet meer..ook ik krijg steeds te horen "er wordt aan gewerkt".

Vandaag echter, beweerde een medewerker van de chat dat het komt doordat HBO Max in het buitenland gevestigd is en "hierdoor kunnen wij niet direct contact krijgen omdat er tijdsverschil tussen zit en hierdoor duurt het dus helaas langer".

Is dit een grap? Ik voel me totaal niet serieus genomen. Hoe halen jullie het in je hoofd om dit soort onzin te communiceren! En wederom niet in te gaan op het probleem of ook maar enige moeite te doen om een (tijdelijke) oplossing aan te bieden. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2138Posts
  • 198Oplossingen
  • 1483Likes

Hee hoi @Ldg13, omdat er meerdere tickets lopen die allemaal wel wat op elkaar lijken is het voor mij van belang om te dubbel checken onder welk ticket je valt. 

Elk ticket wordt handmatig opgepakt en dit duurt inderdaad behoorlijk lang. Het spijt me daarom ook dat je zo lang moet wachten.

Omdat ik in je dossier geen HBO meer terug zie heb ik zojuist getracht een nieuwe bestelling in te voeren en ik zou graag van je willen weten of je morgen in de gelegenheid bent om dit te testen en een update met ons te delen.

Bekijk in context

78 Reacties 78
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24634Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8021Likes

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2138Posts
  • 198Oplossingen
  • 1483Likes

Hi @Ldg13, je zal het wachten ondertussen aardig zat zijn dus ik begrijp je frustratie maar al te goed. Goed dat je je weg hier hebt gevonden en direct je vraag stelt.

Er spelen helaas al een poosje meerdere issues omtrent de activatie van streamingsdiensten. Om te checken waarom het bij jou niet lukt en om er zeker van te zijn dat we de juiste stappen volgen heb ik nog wat aanvullende vragen voor je. ik zie namelijk op dít moment geen HBO actief staan onder je producten en ook in Mijn Ziggo zie ik niets terug.

Als ik het goed begrijp uit de informatie die ik uit eerdere contacten haal zou je 12 maanden gratis HBO hebben en is dit sinds maart ineens veranderd en werkt het niet meer. Juist?

Ik hoor graag eventjes van je!

Ldg13
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nee, de dienst is te vroeg verlopen / beëindigd. Kreeg steeds mails om te activeren (terwijl dat dus al gebeurd was) en volgens Ziggo moest je dat negeren. Uiteindelijk is het product toen 'verdwenen' uit mijn Ziggo. Alleen op de factuur is het nog terug te vinden.

Waarom krijg ik meermaals te horen dat er aan mijn ticket gewerkt wordt, terwijl jullie blijkbaar niet eens weten wat er aan de hand is bij mij?

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2138Posts
  • 198Oplossingen
  • 1483Likes

Hee hoi @Ldg13, omdat er meerdere tickets lopen die allemaal wel wat op elkaar lijken is het voor mij van belang om te dubbel checken onder welk ticket je valt. 

Elk ticket wordt handmatig opgepakt en dit duurt inderdaad behoorlijk lang. Het spijt me daarom ook dat je zo lang moet wachten.

Omdat ik in je dossier geen HBO meer terug zie heb ik zojuist getracht een nieuwe bestelling in te voeren en ik zou graag van je willen weten of je morgen in de gelegenheid bent om dit te testen en een update met ons te delen.

Ldg13
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het heeft gewerkt!

Kingyasel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Welmoed ,

ik heb exact hetzelfde probleem sinds februari/maart dit jaar. 12 maanden gratis maar doet het sindsdien niet meer. Het is me opgevallen dat de mensen die geholpen worden door jou het wel werkend krijgen. Kun je dit voor mij alsjeblieft ook regelen? Meerdere malen contact gehad met andere collega’s maar dat heeft niet geholpen helaas! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9673Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4391Likes

Hi @Kingyasel,

Om verwarring te voorkomen: In dit topic ging het over HBO Max, maar bij jouw abonnement zie ik op dit moment alleen Skyshowtime. Kun je aangeven om welk pakket het gaat?

Kingyasel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex , dat is dus het probleem. Ik heb beide pakketten, maar HBO 12 maanden is eruit en niet meer zichtbaar! Vandaar dat ik dus zeg ik heb hetzelfde probleem als topicstarter. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9673Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4391Likes

Helder, @Kingyasel ! Ik heb het zojuist bij je opgevoerd, ook jou wil ik dan vragen morgen te proberen of het nu goed gaat.

Kingyasel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex , dank doet het hier dan eindelijk ook weer! Wat gebeurd er met de maanden vanaf feb/maart dat ik geen toegang had tot HBO? Worden die er automatisch achteraan geplakt na de eerste 12 maanden?

Joelle1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Welmoed,

Ook ik loop vast via de andere wegen van zigggo. Ik heb wel een HBO max voor 12 mnd, maar als ik via de hbo app wil inloggen zegt hij dat ik geen abonnement heb. Ik kan wel gewoon inloggen. Dus klinkt als hetzelfde probleem als die je al hebt opgelost. Kan je mij ook verder helpen? Bedankt.

nhoekstra

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dag @Alex

Ook ik heb maanden terug een topic gestart over hetzelfde probleem. De 12 maanden HBO actie die plotseling niet meer was geactiveerd. Voor de eerste keer dat ik een oplossing voorbij zie komen.

Graag ook voor mij de oplossing die eerder is aangeboden:

Groet,

Noël

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2138Posts
  • 198Oplossingen
  • 1483Likes

Hé hoi @Joelle1, fijn dat je even via deze weg contact opneemt. Ik zie (gek genoeg) nergens bij jou HBO (meer) staan. Ik heb de bestelling erin gezet, wil je mij laten weten of het hierna lukt om HBO te activeren?

@nhoekstra Je bent inderdaad al een hele tijd hiermee bezig, allereerst mijn excuses hiervoor. De situatie is bij jou wat anders. Ik zie namelijk bij je abonnement wél HBO terug enkel is dit niet te activeren via Mijn Ziggo door onze fout. Wat ik kán proberen is HBO opzeggen zodat het uit je abonnement verdwijnt om het vervolgens over 24 uur opnieuw te bestellen. Hierna kan je checken of het wel werkt.

Laat jij het mij ook even weten?

nhoekstra

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Welmoed 

Bedankt voor het proberen. Ik laat het weten.

Als het lukt: Bedoel je dat ik een mail krijg om HBO opnieuw te activeren of staat het dan weer onder de streamingdiensten in mijnziggo?

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2138Posts
  • 198Oplossingen
  • 1483Likes

Hi @nhoekstra, je krijgt eerst een mail omtrent de opzegging van HBO. Hierna een bevestiging van de bestelling die ik heb ingevoerd. Vervolgens kan je direct opnieuw proberen om HBO te activeren. 

Il79

Level 5
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

@Welmoed gaan we ook iets doen aan mijn probleem wat al bijna 7 maanden duurt?

Joelle1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Welmoed ik heb geen activatiecode mail gekregen van hbo max. Alleen een mail van ziggo dat het abonnement aan mijn account is toegevoegd. En als ik in mijn account inlog bij hbo max zegt hij nog hetzelfde dat ik geen abonnement heb. Dus het probleem is nog niet opgelost.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5544Posts
  • 512Oplossingen
  • 1886Likes

Helaas @Joelle1! Ik kan het dan nu ook niet direct voor je oplossen. Ik heb je voorbeeld doorgezet naar mijn collega's voor verder onderzoek, een oplostermijn is niet bekend. 

@Il7 Helaas kunnen we op dit moment geen directe acties voor je uitzetten om dit op te lossen. Jouw voorbeeld is doorgezet. Ik kan helaas niet aangeven wanneer het opgelost zal zijn, het spijt me. 

Remy85

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook bij mij nog altijd een probleem. Hier ook al lang geleden een topic over gestart en al zo vaak met jullie gebeld. 
zie mijn topic

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Gratis-HBO-Max-werkt-niet-meer/m-p/1365045/highlight/true#M...

overigens ook in mijn pakketten is HBO niet meer zichtbaar. Jullie hebben op 6-6 automatisch een pakketwijziging gedaan waarin 12 maanden HBO Max cadeau. zenderpakket is verwijderd. (Zie onderaan de 2e foto)! Ik heb hier zelf niks mee gedaan. 

maar ik hoop dat dit probleem nu na 4

maanden wel eens een keer opgelost gaat worden!

IMG_8314.jpeg

IMG_8315.jpeg