1
Vraag
2
Reacties
Sast

Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Gratis ESPN abonnement?

Hallo allen,

Wij hebben een gratis jaar ESPN compleet abonnement van Ziggo gehad en geactiveerd.  Wij hebben ook een betaal abonnement. Nu blijkt dat Ziggo het betaal abonnement gewoon door laat lopen. Wij hebben contact met Ziggo opgenomen, maar dit kon niet direct geregeld worden. Wij moeten eerst weer het betaal abonnement opzeggen en daarna weer contact met Ziggo opnemen om te vragen of men het gratis jaar abonnement kan activeren. Dit kan wel een paar dagen duren werd er gezegd. Na een 10 tal jaren ervaring met Ziggo, weet ik zeker dat dit verkeerd gaat aflopen. Zo’n grote organisatie moet zich schamen dat dit anno 2022 niet direct geregeld kan worden. Wij houden jullie op de hoogte.

 

mvg

fam Koster

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hoi @Maud,

als eerste bedankt voor je reactie.

ESPN doet het weer, en film1 doet het ook nog momenteel. Hoop dat alles zo blijft.

Bekijk in context

20 Reacties 20
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen zien hoe het ervoor staat en de nodige stappen zetten.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

***niet relevant***

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zoals Bert al aangeeft, is wachten op een moderator het beste.  Die hebben meer mogelijkheden dan de helpdesk om brokken te voorkomen in dit geval.

Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hoi Bert, ik ben bang dat ik toch gelijk gaat krijgen.

abonnement stop zetten is direct gelukt, maar het gratis jaar abonnement van ESPN werkt nog steeds niet.  Rampzalige organisatie is en blijft het. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Sast Je hebt net de pech dat je het vrijdag hier hebt gemeld en in het weekend geen moderators aanwezig zijn en meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, behalve op maandag met regelmaat niet, omdat de berg uit het weekend weggewerkt moet worden.

Maar morgen komen ze hier langs in dit topic.🙂

Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Bert de super expert,

je antwoord zegt al genoeg wat voor ellende het is bij Ziggo.  ( op maandag werken ze de berg ellende weg van het weekend).

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Sast Nee hoor, niet alleen ellende gelukkig, ook gewone vragen b.v. over hoe het één en ander werkt of welk abonnement het beste is en allerlei andere vragen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Sorry dat ik even binnen komt vallen, maar @Bert  heeft hier goede instructie en info gegeven, en helpt je op de goede weg maar

@Sast  Het gratis abonnement blijft 12 maanden staan deze kan je zelf stoppen door naar www.ziggo.nl te gaan in te loggen in Mijn Ziggo in de rechter boven hoek.

 

Dit heeft niks met Ziggo en slechte service te maken, iets wat gratis is stoppen zij niet vanzelf, dit behoor je zelf te doen.

 

Dan ga je naar Producten en vervolgens naar tabblad Televisie zie afbeeldingen.

 

Klik op Extra Zenders beherenKlik op Extra Zenders beherenKik op StopzettenKik op Stopzetten

Als je meteen op Stopzetten klikt is de Zender binnen 24 uur compleet gestopt.

Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Nou super @Dave, volgens mij heb je mijn topic niet goed gelezen of begrepen. Ik had al een een ESPN abonnement en kreeg er een gratis, dan lijkt het mij logisch dat je niet meer hoeft te betalen. Het gaat maar om 12x€18 hoor. Of jij mag het ook storten op mijn rekening.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

De Gratis ESPN loopt gewoon door die moet je zelf beëindigen en de betaalde zegt Ziggo voor je op. Via de stappen dir er staan. Dit gaat een wellus Niettus worden en ik pas er voor. Geef je een oplossing.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dave! 

 

@Sast Wil juist de gratis ESPN hebben en niet de betaalde en de gratis ESPN staat niet in Mijn Ziggo en heeft de betaalde ook niet overschreven, want hij krijgt er nog steeds de rekening van.

 

@Sast  moet de betaalde ESPN zelf opzeggen en dan kan Ziggo later pas de gratis ESPN activeren.

En daar heeft Sast geen vertrouwen in, wat ik kan begrijpen, want er gaat wel eens wat mis, als het niet volgens het boekje gaat.

 

Sast kan zelf niets hieraan doen en dit is het antwoord wat hij van Ziggo heeft gehad: "Wij hebben contact met Ziggo opgenomen, maar dit kon niet direct geregeld worden. Wij moeten eerst weer het betaal abonnement opzeggen en daarna weer contact met Ziggo opnemen om te vragen of men het gratis jaar abonnement kan activeren. Dit kan wel een paar dagen duren werd er gezegd."

 

En daar heeft @Sast geen vertrouwen in, vandaar mijn advies en van @KBX458 , wacht even op een Ziggo moderator. Zij kunnen zien hoe het ervoor staat en de nodige stappen zetten.

Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Goed lezen @Dave

 

12 maanden lang kijk jij gratis Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en KNVB bekervoetbal. Maar ook duels uit de Europa League en de Europa Conference League. Cadeautje van ons. Gewoon, omdat we blij met je zijn als onze klant. Activeer je pakket en geniet. Ook op pc, laptop, tablet en smartphone met ESPN Watch! Na 12 maanden stopt het automatisch, je zit nergens aan vast.

 

En nog steeds niets!!!!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Bert  Ik snap je 😉 we wachten op een Moderator 😊 Maar de Gratis ESPN blijft ook geactiveerd omdat deze gratis is dus er valt niks te deactiveren. Maar goed ben maar een Super Expert 🤣

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dave! " Maar de Gratis ESPN blijft ook geactiveerd omdat deze gratis is dus er valt niks te deactiveren."

 

Die gratis ESPN is niet geactiveerd en is nu niet te activeren, dat is juist het probleem. @Dave! 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Bestaande activatie kan je niet nog een keer gratis activeren, is het 1 of het ander. Maar ik zal het laten rusten. en volg wijs topic op afstand 😉

Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
 

 

 
 

 

 

 
 

Besteldatum:

15-02-2022

 
 

Gewenste leverdatum:

Zo spoedig mogelijk

 
 
 
 
 
  1. #
    Bestelling ontvangen
    We hebben je bestelling in goede orde ontvangen.
    15-02-2022
  2. #
    In verwerking
    Je bestelling wordt op dit moment door ons verwerkt.
     
  3. #
    In levering
    Krijg je volgens de orderbevestiging apparatuur geleverd, volg dan je zending via de PostNL Track & Trace link die je apart van ons ontvangt
     
  4. Bestelling afgerond
    Je bestelling is geleverd en correct aangesloten.
    15-02-2022
 
 
 

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Sast!

Jeetje wat een zure situatie dat je nog betaalde voor ESPN terwijl je het al gratis had gekregen. Goed dat je hier contact op hebt genomen. Ik zie dat het inmiddels actief staat. Kun je dat eens checken? 

Sast
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Zeker een zeer zure situatie.
Heb vanmorgen na 2x 20 minuten in de wacht te hebben gestaan contact gehad met een medewerker. Die gaf aan dat ik èèn gratis pakket moest laten vallen om weer gratis ESPN te krijgen. Vreemd, ik gaf aan dat ik drie mailtjes had gekregen van ziggo met gratis pakketten. Eerste mail gratis movies en series XL, mail twee gratis film1 en derde mail gratis ESPN. Alles was geactiveerd. Totdat ík constateerde dat ik ook nog betaalde voor ESPN. Op verzoek (vrijdag 4 maart) van medewerker, ESPN stoppen en daarna weer gratis activeren. Ondanks de mails van gratis de drie pakketten moest ik film 1 laten vervallen voor ESPN. Ik noem dit verlakkerij en een sigaar uit eigen doos. Ik had vrijdag al aangegeven dat dit problemen op ging leveren en ja hoor weer gelijk. Bij ziggo weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet. Eerst dingen beloven en dan er weer op terug komen. Schaamteloos voor zo’n grote organisatie.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Sast, Ik zie dat er op dit moment Film1 en ESPN actief staat. Werkt dit ook? Of werken ze steeds niet? Kan mij goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Laten we eerst zorgen dat ESPN werkt in ieder geval. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic