1
Vraag
2
Reageer en help mee
Samira.ett

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis 12 maanden HBO Max vroegtijdig gestopt

Goedendag,

Ik heb gekozen voor de extra HBO max 12 maanden, helaas na 2 maanden kijkplezier is mij abonnement zomaar gestopt. Via de mail staat er dat ie op 9 april word verlengd, maar ik kan niet kijken. Ik heb dus nog 10 maanden tegoed.

Wat moet ik doen?

Vriendelijke groeten!  

44 Reacties 44
Steefb

Level 20
  • 16114Posts
  • 3014Oplossingen
  • 7479Likes

Sluit aan bij 1 van de andere topics.

Zoeken - Ziggo Community

Samira.ett
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Moet dat? 

wewanl

Level 16
  • 2389Posts
  • 23Oplossingen
  • 907Likes

Het is in ieder geval handig om aan te sluiten 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76372Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22515Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8146Posts
  • 2406Oplossingen
  • 4001Likes

Hi @Samira.ett, welkom hier.

Voor sommige klanten die deze streamingsdienst 12 maanden gratis hebben gekregen zien we dat deze dienst te vroeg is opgezegd. De dienst zou eigenlijk 12 maanden actief moeten staan. Dit issue is in onderzoek bij onze technische dienst. Helaas is dit issue ook bij jou aan de orde, waardoor je op dit moment niet kan kijken en je dus ook in Mijn Ziggo ziet dat het abonnement per een bepaalde datum wordt verlengd. Ten behoeve van het onderzoek heb ik jouw gegevens/voorbeeld doorgezet naar onze technische dienst. 

Helaas is er op dit moment nog niet een verwachtte oplostermijn bekend. Zodra er meer bekend is dan laten we je dat natuurlijk weten. We houden het ticket hier op de achtergrond in de gaten 🙂

FAH79

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Ziggo Community

Ik heb hetzelfde probleem! 

Ik heb ook al de service lijn gebeld met resultaat dat ik moest wachten tot het probleem is opgelosd. Nu ik een beetje gescrolld heb hier op de community, zie ik dat dit probleem al langer speelt, zo'n maand of twee?! Wanneer verwacht Ziggo hier iets aan te doen, behalve te informeren dat er aan gewerkt wordt?

Is er nog een klantvriendelijk oplossing? Wellicht dat wij nieuwe HBOMAX abonementen krijgen free of charge?

Ik verwacht echt iets meer service en een concreet aanbod aan de gedupeerde klanten.

Groet.

HBO.png

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9205Posts
  • 1078Oplossingen
  • 4140Likes

Hi @FAH79 - Goed dat je dit topic hebt gevonden en je hier meldt. Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad en mijn collega je situatie heeft toegevoegd aan het onderzoek. Het is helaas echt afwachten tot nader order. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Niels232

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, ik heb het zelfde probleem. Kunnen jullie mij toevoegen aan het onderzoek? Ik wil namelijk niet mijn rechten verliezen en kan al enige tijd niet meer kijken. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14136Posts
  • 1180Oplossingen
  • 6193Likes

Hey @Niels232 . Vervelend dat dit bij jou ook speelt :-(. Ik zal je toevoegen! Zou je hiervoor je postcode en huisnummer in je profiel willen opnemen? 

Niels232

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zojuist gedaan, bedankt!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@Niels232 als je een cadeau krijgt wil je daar maximaal van genieten natuurlijk. Dat snap ik. En daarom sorry dat het zo pardoes stopt. Dat is geen opzet, er spelen wat kuren met deze gratis variant.

Daar gaan we mee bezig. Je voorbeeld haken we aan bij het al bekende euvel zodat onze techneuten daar verder mee kunnen.

Dank voor je geduld en we houden je op de hoogte van de stand van zaken. 

KT.H

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond,

Hbo Max doet het niet 

ik heb het zelfde probleem. Kunnen jullie ook mij toevoegen aan het onderzoek.

Met vriendelijke groet 

Dikkedikkie1

Level 7
  • 149Posts
  • 0Oplossingen
  • 68Likes

Dag Ziggo,

Ik ben nu een maand of 2 klant maar wat een bende maken jullie er van zeg!

Ook ik ben nu mn hbo abbo kwijt.

Het zou fijn zijn om even concreet te horen wat Ziggo hieraan gaat doen. 2 maanden is veel te lang om je klanten met een kluitje het riet in te sturen.

Lokkertjes tijdens Black Friday om dan zo met je nieuwe klanten om te gaan slaat natuurlijk nergens op.

FAH79

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Alex

Inmiddels alweer een week geleden dat ik het issue met HBO heb gemeldt. Alleen op dit forum topic zijn er weer drie klanten met hetzelde probleem bijgekomen....

Ik heb nog niets gehoord van een oplossing voor het probleem of voor een andere compensatie voor de klanten die nu geen HBO ontvangen. Wellicht een gratis disney channel of iets anders?? Het liefts willen we natuurlijk dat wat ons beloofd is.

Maar we moeten beslist nog langer wachten, of hebben jullie de oplossing gevonden?

Pasi

Level 18
  • 10265Posts
  • 501Oplossingen
  • 5726Likes

@FAH79  schreef:

Hallo Alex

Inmiddels alweer een week geleden dat ik het issue met HBO heb gemeldt. Alleen op dit forum topic zijn er weer drie klanten met hetzelde probleem bijgekomen....

Ik heb nog niets gehoord van een oplossing voor het probleem of voor een andere compensatie voor de klanten die nu geen HBO ontvangen. Wellicht een gratis disney channel of iets anders?? Het liefts willen we natuurlijk dat wat ons beloofd is.

Maar we moeten beslist nog langer wachten, of hebben jullie de oplossing gevonden?

Tja, u hebt het een week geleden gemeld, maar ik meen me te herinneren, dat daarvoor ook al anderen hetzelfde probleem hadden. Dus is het probleem m.i. al ouder.

Ziggo ziet het als een gratis ( extra ) dienst, dus ... daarvoor zullen ze wel niet erg hard lopen.

Overigens is het m.i. beslist geen gratis dienst of korting. Het is een onderdeel van de deal die men als klant heeft gemaakt, waarbij zowel Ziggo als de klant weten dat die extra dienst gewoon een waarde heeft. Daarom bied Ziggo deze ook aan, om zo de deal qua prijs versus geleverde diensten beter te maken en zo de klant over de streep te trekken.
Ziggo komt nu die deal duidelijk niet na, wat m.i. nalatig is en dus zou de klant om compensatie kunnen vragen of eisen dat Ziggo de 'verloren dagen' weer toevoegt aan uw gratis HBO Max periode.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 526Posts
  • 49Oplossingen
  • 227Likes

Dag @FAH79! Het is inderdaad even stil gebleven. Ik heb het issue opgezocht waar je voorbeeld in benoemd is, hier is alleen nog geen oplossing in bekend. Zodra dit wel het geval is, zullen we dat zeker vermelden! Achteraf kijken we natuurlijk voor ene gepaste oplossing.

@Dikkedikkie1, ik zag dat je ook op een ander topic had gereageerd, je hebt daar een reactie van mij ontvangen.

@KT.H, goed dat jij je ook meldt! Ook voor jou zien we graag dat dit wel gaat werken. Ik zie inderdaad dat HBO binnen je aanvraag aangevraagd is en dat deze niet meer bij je producten staat. Ook jou heb ik aangemeld voor het onderzoek. Zodra er meer bekend is, laten we dat hier weten!

Dikkedikkie1

Level 7
  • 149Posts
  • 0Oplossingen
  • 68Likes

Precies dat dus.

Belofte maakt schuld Ziggo.

Zonder die HBO was ik geeneens klant geworden.

Dikkedikkie1

Level 7
  • 149Posts
  • 0Oplossingen
  • 68Likes

@Ryan 

Over welk " onderzoek" heb je het precies.

Er zijn nu toch genoeg voorbeelden en je kan gewoon in jullie eigen administratie zien welke abbos mensen hebben aangevraagd en wat er nu staat.

En anders geef je de mensen gewoon een compensatie in keiharde euros voor de overige maanden.

Sluiten we zelf wel HBO af zodat e.e.a. wel werkt.

Het is niet zo moeilijk.

Graag transparantie.

We worden nu maar weer met niets weggestuurd.

Transparantie graag.

FAH79

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Ryan

Inmiddels weer een week gewacht en geen oplossing door Ziggo. De tikker staat nu al op 3 weken.

Is er inmiddels een gepaste oplossing? Heb je een andere oplossing waardoor we gratis HBO kunnen zien?

Ik heb niet het gevoel dat er aan dit probleem echt gewerkt wordt.

Erg teleurgesteld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic